Vakantiepark
7,9

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark Hooge Veluwe voor je op een rij gezet:

156 reviews over Vakantiepark DroomPark Hooge Veluwe in het Nederlands

Boven verwachting...

Kommer Mutschelknauss
12-9-2019
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Prima compact bungalowpark met voornamelijk chalets. Voor wie de rust zoekt en niet tussen de schreeuwende kinderen wil zitten een echte aanrader. Uitstekende uitvalsbasis voor diverse bezienswaardigheden. Dierentuin, musea en niet te vergeten het prachtige Arnhem op fietsafstand. Direct tegenover de zuidingang van De Hoge Veluwe. Klein binnen en buitenzwembadje maar gezien de omvang van het park voldoende. Huisje prima in orde. Ruim en schoon. Met zelfs een inbouw espresso machine. prima bed en uitstekende douche. (Beter dan thuis).

fantastisch verblijf in eigen land

annoniem
10-9-2019
  • Onderkomen9

Super vakantie gehad met ons gezin in chalet c14. Mooi gelegen aan vijver, met veel privecy, zeer goed onderhouden. lekker gezwommen met de kids met het warme weer in het buitenbad en gefietst in de omgeving. Julianatoren-stad Arnhem-nationale park de hooge veluwe echt aanraders. lekker gegeten bij restaurant de boshus en restaurant de garage op loopafstand. We komen hier zeker terug

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

We gaan hier zeker nog een keer naar toe!

Liselot
25-8-2019
  • Onderkomen10

Wij zochten een leuk huisje op de Veluwe voor een weekje weg. Op internet vonden wij een Tiny House op dit mooie park. Bij aankomst werden wij heel vriendelijk ontvangen. Het Tiny House was super! Leuk ingericht, heel schoon en de hotelservice was top. Bedden waren opgemaakt en je kon gebruik maken van ontbijtservice. Dan werd er 's morgens een mand gebracht met verse broodjes, beleg en fruit. Er is ook een restaurant op het park waar je lekker kunt eten of iets af kunt halen en boodschappen kan je doen in het winkeltje bij de receptie. Op woensdag was er een gezellige bingo. De omgeving is erg mooi, je kunt hier heerlijk van de natuur genieten en leuke uitstapjes maken. Wij hebben erg genoten en gaan hier zeker nog een keer naar toe!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

M. Meerbeek
17-8-2019
  • Onderkomen9

Bij binnen komst wordt je al vriendelijk geholpen bij de receptie. Het is een net onderhouden park met een mooi binnen en buitenbad. Het is zeker een aanrader om u vakantie daar te houden. U komt dan zeker tot rust.

Nadal Reemst
15-8-2019
  • Onderkomen10

Locatie is perfect! Dichtbij het centrum van Arnhem, park Hooge Veluwe, Pannenkoekenhuis, Otterlo.

Vriendelijke binnenkomst, als er problemen zijn dan proberen ze je zsm te helpen.

Top ervaring! Zeker een aanrader!!

Gereisd Zakelijk in mei 2019

Fijn verblijf

Milan
  • Onderkomen10

Wij een weekend overnacht in een Tiny House. Wij hebben dit als zeer aangenaam ervaren. De accommodatie was schoon en de ligging was perfect, namelijk vlak bij het zwembad. Het personeel bij de receptie was heel klantvriendelijk! Kortom een echte aanrader.

Gereisd Met partner in juli 2019

Komen zeker nog eens! Heerlijke uitvalsbasis!

J. Postma
  • Onderkomen10

Super leuke week gehad, het park gebruikt als uitvalsbasis voor de stad Arnhem. Huisje was ideaal voor ons 4tjes en bezat alles wat je maar wilde. Na een plons in het buitenbad kon je ook altijd weer even bijkomen in het binnenbad wat dagelijks geopend is van 9u tot 20u. De Party Bingo Night op woensdagavond is absoluut een aanrader, wat een groot feest was dat. Park zit recht tegenover de ingang van het nationale park en daar kun je heerlijk doorheen fietsen. Wij hebben de goede fietsen gehuurd bij de receptie en er een heerlijk dagje uit van gemaakt. Al met al komen wij zeker nog een keer terug en bevelen wij dit park van harte!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Megan
  • Onderkomen10

Super service en een super mooi park!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Leuk park

Anoniem
13-8-2019
  • Onderkomen8

Pluspunten: midden in de bossen,pal tegenover de ingang van Nationaal Park de Hoge Veluwe. Ideale vakantie voor wandel/fietsvakantie. Veel uitjes in de buurt. Een supermarkt bij de receptie! Als je iets te melden had bij de receptie,kwamen ze gelijk langs. Minpunten: Er stonden veel chalets bij elkaar,zodat je geen prive' had. Geen pinautomaat. Recreanten die van alles aan het doen zijn. Sommige rijden met de auto veels te hard,terwijl je maar stapvoets mag rijden!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Werkelijk onovertroffen!

joke Roelofsen-van Ledden
22-7-2019
  • Onderkomen9

Wij wilden, omdat mijn man de vierdaagse van Nijmegen liep, dichtbij Arnhem station verblijven, ook gezien onze leeftijden, 75 en 85 jaar, zochten we een comfortabele gezellige verblijfplaats gedurende die midweek. Hooge Veluwe Droompark heeft al onze verwachtingen overtroffen: hier klopte nu echt álles met wat wij zochten. Als partner had ik nu ook eens echt vakantie in tegenstelling tot voorgaande jaren (29 jaar) steeds Putten-Arnhem heen en weer te rijden en reisziek en burn-out te worden stapten we nu 10 minuutjes in de auto naar het station. vrienden die mij daar bezochten stonden versteld van de prachtige natuur van het Park. Ik deed er nog een schepje bovenop door de behulpzaamheid van het personeel te prijzen! dit was de beste keus ooit gedaan (in deze omstandigheden).... ook voor de toekomst kiezen we hiervoor. doen

Gereisd Met partner in juli 2019

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Hooge Veluwe in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Hooge Veluwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.