Bed and Breakfast Drijfpaleis

370 reviews over Bed and Breakfast Drijfpaleis

• 2018
    10geerte26-07-2018

prachtig mooi gastvrij

Het was boven verwachting lieve mensen prachtige omgeving kortom een aanrader voor iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 2017
    9anne05-05-2017

zeer bijzonder

Het drijfpaleis is echt een belevenis. Ik verbleef in een prachtig ingerichte kamer op de ark. De overnachting voelde luxe maar niet stijfjes.

• 9Hester13-02-2017

Heerlijk!

Kijk dat is nog eens romantisch uit logeren gaan. Ik werd meegenomen naar dit goed humeur paleis in Arnhem. Een enorm grote kamer, die een wereld op zich is, weg met de voorzichtigheid, eigenzinnigheid ten top, een grote kleurexplosie alles beschildert, je voelt je meteen thuis en vraagt je af waarom je dit thuis ook niet doet. Het is hier altijd zomer. Ruud is super relaxed, loopt lekker in zijn werkpak rond, ouwehoert en maakt grapjes met iedereen.

• Oude reviews

6Willem03-08-2016

Niet voor herhaling vatbaar

Prijs/kwaliteit is wat mij betreft niet ok. Wij hebben 190 euro betaalt voor 2 nachten. Wij kregen een dekbedovertrek met een gat en kattenharen en in de klamboe zat bloed, waar Ruud ons notabene zelf nog even op wees. Ontbijt zijn te harde afbakbroodjes van Lidl en sinaasappelsap uit een pak. Voor deze prijs verwacht ik toch op z'n minst verse broodjes. Kamer was ok. Heerlijke douche.

• 10peter de vries03-11-2015

geweldig, voor herhaling vatbaar

je moet goed ter been zijn, want het trapje naar boven is smal en steil. Ruud bracht onze koffer boven. Die is het gewoon gewend. Verder is het fantastisch. De kamers zijn ruim, sfeervol en romantisch. Prima douche en WC. Uitzicht over het water. Als er een boot voorbijkomt, dan schommelt de lamp een beetje. Verder merk je er niets van. Het ontbijt was uitgebreid en gevarieerd. Kortom, een echte aanrader, dit Drijfpaleis

• 10Helga21-10-2015

Dit jaar heb ik mijn "Mama Dochter momentje" geboekt bij B&B Drijfpaleis... We hebben erg genoten van de warm ingerichte Venezia Honeymoonsuite... Mooi uitzicht en een ontbijt waardoor je je lunch kan overslaan ;-) Isabel en ik keken onze ogen uit aan alle mooie lijsten, schilderijen, potjes, verlichting en bont gekleurde muren in deze kamer. Het zwevende bed maakte het nog sprookjesachtig ook. Een mooie schelp kreeg Isabel mee van Ruud als aandenken. Ontzettend bedankt voor deze mooie herinnering... Groetjes Helga en Isabel

Met jonge kinderen

• 9Ruud07-08-2015

Zeer verrassend, speels en toch romantisch

Wij hebben genoten van de ligging van het Drijfpaleis. Een prachtig uitzicht over de Rijn. Als er een boot langsvaart dan gaat de kroonluchter heen en weer. Er zit leven in. De kamer was uniek. Ik heb nooit zo iets gezien. Je kunt zelfs vanuit je bed genieten van het uitzicht en dat is ook wat waard.

• 10Henk en Veronica01-08-2015

Slapen in een sprookje

Het mooiste slaapplekje van Nederland met uitzicht op kabbelende golfjes en voorbij varende schepen. Heel ontspannend. Maar ook: alles schoon, fris ruikend, ontbijtje op bed met verse vruchtjes, terrasje pakken in Arnhem en wandelen in het mooie Sonsbeek park.

• 10marjan06-07-2015

Heerlijkheid!

Voor een concert in de buurt op zoek naar een bed and breakfast.. ik had mezelf al voorbereid op een saai hotelletje totdat ik dit vond! De foto's en recensies waren super dus direct geboekt! En niks was minder waar! Prachtige ligging, heerlijk aan het water en een luxe ruime kamer! Wat een rust en gevoel van vrijheid voor het verblijf in een stad! Vriendelijk en hartelijk werden we ontvangen!

• 10ans vermeulen25-10-2014

een Droom

in de herfstvakantie samen met mijn dochter Lieke er ff tussenuit. Een nachtje geboekt bij Ruud en het oh zo schitterende drijfpaleis. Wat een locatie om te slapen! !Rust, geweldige slaapgelegenheid met bonte kitschkleurtjes. Je waant je in oosterse sferen. We hebben ontzettend genoten van je ontbijt, de lieve katten maar vooral van jouw vriendelijkheid en de eenvoud hoe je bent en eruit ziet. Klasse.

Met jonge kinderen

4 tips over Bed and Breakfast Drijfpaleis

• Arjan Sonneveld, 28-08-2013

Restaurant Roses. Op loopafstand van het drijfpaleis Heerlijk eten in een ongedwongen sfeer.

• Ryanne, 28-09-2012

sowieso Burgers zoo! ook liggen er op loopafstand heel veel leuke tentjes om te eten. Zoals Roses op de kade en Pssst Amigo in het centrum, allebei een beetje in de zelfde stijl als het drijfpaleis, en zeker een aanrader.

• Stefan, 09-03-2012

Wil je in dezelfde sfeer lekker uit eten bezoek dan eens Rose's Lounge. Lekkere tapas, goede wijn, relaxte ambiance en goed geprijsd.

0 vragen over Bed and Breakfast Drijfpaleis

Bed and Breakfast info