Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Drijfpaleis

NederlandGelderlandArnhem

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Drijfpaleis voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 355 reviews
+51/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 355 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

355 Reviews over Drijfpaleis

• 10geerte26-07-2018

prachtig mooi gastvrij

Het was boven verwachting lieve mensen prachtige omgeving kortom een aanrader voor iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 9anne05-05-2017

zeer bijzonder

Het drijfpaleis is echt een belevenis. Ik verbleef in een prachtig ingerichte kamer op de ark. De overnachting voelde luxe maar niet stijfjes.

• 9Hester13-02-2017

Heerlijk!

Kijk dat is nog eens romantisch uit logeren gaan. Ik werd meegenomen naar dit goed humeur paleis in Arnhem. Een enorm grote kamer, die een wereld op zich is, weg met de voorzichtigheid, eigenzinnigheid ten top, een grote kleurexplosie alles beschildert, je voelt je meteen thuis en vraagt je af waarom je dit thuis ook niet doet. Het is hier altijd zomer. Ruud is super relaxed, loopt lekker in zijn werkpak rond, ouwehoert en maakt grapjes met iedereen.

• 6Willem03-08-2016

Niet voor herhaling vatbaar

Prijs/kwaliteit is wat mij betreft niet ok. Wij hebben 190 euro betaalt voor 2 nachten. Wij kregen een dekbedovertrek met een gat en kattenharen en in de klamboe zat bloed, waar Ruud ons notabene zelf nog even op wees. Ontbijt zijn te harde afbakbroodjes van Lidl en sinaasappelsap uit een pak. Voor deze prijs verwacht ik toch op z'n minst verse broodjes. Kamer was ok. Heerlijke douche.

• 10peter de vries03-11-2015

geweldig, voor herhaling vatbaar

je moet goed ter been zijn, want het trapje naar boven is smal en steil. Ruud bracht onze koffer boven. Die is het gewoon gewend. Verder is het fantastisch. De kamers zijn ruim, sfeervol en romantisch. Prima douche en WC. Uitzicht over het water. Als er een boot voorbijkomt, dan schommelt de lamp een beetje. Verder merk je er niets van. Het ontbijt was uitgebreid en gevarieerd. Kortom, een echte aanrader, dit Drijfpaleis

• 10Helga21-10-2015

Dit jaar heb ik mijn "Mama Dochter momentje" geboekt bij B&B Drijfpaleis... We hebben erg genoten van de warm ingerichte Venezia Honeymoonsuite... Mooi uitzicht en een ontbijt waardoor je je lunch kan overslaan ;-) Isabel en ik keken onze ogen uit aan alle mooie lijsten, schilderijen, potjes, verlichting en bont gekleurde muren in deze kamer. Het zwevende bed maakte het nog sprookjesachtig ook. Een mooie schelp kreeg Isabel mee van Ruud als aandenken. Ontzettend bedankt voor deze mooie herinnering... Groetjes Helga en Isabel

• 10Ton31-08-2015

Orient Oase in Holland

In diese Oase steht Arnheim, die Veluwe und alle Attraktionen deutlich auf Platz Zwei. Sehr schöne mit liebe und viel kreativität gestaltete Zimmer macht es schwierig das Traumpalast zu verlassen. Mit schöne Ausblick auf den Rhein, ein guter Gastgeber, Zimmer die dich versetzen in eine Traumwelt, natürlich sauber, frisch und ausgestattet mit gute Betten bleibt man am liebsten den ganzen Tag auf den Schiff oder in den Garten. Mit anderen Worten, geniessen pur. Gutes Frühstück, es hat alles was es braucht, ist bei Ruud der Anfang einer erfolgreiche Tag und auf Zimmer serviert. Ruud, danke für alles und wir kommen wieder.

• 9Ruud07-08-2015

Zeer verrassend, speels en toch romantisch

Wij hebben genoten van de ligging van het Drijfpaleis. Een prachtig uitzicht over de Rijn. Als er een boot langsvaart dan gaat de kroonluchter heen en weer. Er zit leven in. De kamer was uniek. Ik heb nooit zo iets gezien. Je kunt zelfs vanuit je bed genieten van het uitzicht en dat is ook wat waard.

• 10Henk en Veronica01-08-2015

Slapen in een sprookje

Het mooiste slaapplekje van Nederland met uitzicht op kabbelende golfjes en voorbij varende schepen. Heel ontspannend. Maar ook: alles schoon, fris ruikend, ontbijtje op bed met verse vruchtjes, terrasje pakken in Arnhem en wandelen in het mooie Sonsbeek park.

• 10marjan06-07-2015

Heerlijkheid!

Voor een concert in de buurt op zoek naar een bed and breakfast.. ik had mezelf al voorbereid op een saai hotelletje totdat ik dit vond! De foto's en recensies waren super dus direct geboekt! En niks was minder waar! Prachtige ligging, heerlijk aan het water en een luxe ruime kamer! Wat een rust en gevoel van vrijheid voor het verblijf in een stad! Vriendelijk en hartelijk werden we ontvangen!

Bed & Breakfast Drijfpaleis info

Het complex