Burgers Zoo

6.5Voldoende

• 10mborgions201-04-2015

Zeer de moeite waard

Prachtige Zoo waar je hele dag kunt rondwandelen

Gereisd met partner in maart 2015

• 7caecilia03-03-2013

Een keer en nooit meer

Weinig dieren gezien. Het was voor veel dieren te koud om buiten te zijn. De woestijn was helemaal uitgestorven in de bush was het snikheet en heel weinig tot geen dieren gezien. Alleen safari en ocean waren mooi, maar vreselijk druk, vooral met kinderwagens! Ik vind de prijs veel te hoog voor hetgeen wordt geboden. Wel mooi aangelegd, maar de parkeerplaats was een grote puinhoop met ongeïnteresseerd personeel, dat alleen maar op hun telefoontje aan het kijken zijn i.p.v. zich te bemoeien met het parkeren. Het eten was goed maar wel vreselijk ongezond. Een salade b.v. is niet te krijgen, alleen vette happen.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Maarten21-04-2013

Leuk voor een dagje weg!

Leuk om een keer geweest te zijn.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Fred van Schoonderwalt23-06-2013

De mooiste dierentuin van Nederland

Je kunt hier de hele dag doorbrengen zonder je te vervelen

Gereisd met partner in juni 2013

• 8rebekka postma27-03-2013

mooie dierentuim

een dierentuin met verschillende gebieden. je vermaakt je hier een hele dag!

Gereisd in april 2012

• 10Fam. Veldhuijzen, Zutphen12-09-2014

Prima.

Prima. We zijn er nu niet geweest, maar kennen het park goed.

Gereisd met partner in september 2014

• 10Monique06-09-2014

Heerlijk van de beestjes genieten

Goed om even alles te vergeten als je veel aan je hoofd heb

Alleen gereisd in juli 2014

• 1Thomas22-09-2018

Nooit meer

Slecht park, samen met alle andere bezoekers hele dag routes lopen zoeken. Meer gezocht dan dieren gezien.

september 2018

• 5Marco29-09-2016

Deceptie

Op 28 september na vele jaren weer eens naar Burgers Zoo geweest omdat we in de buurt verbleven. Wij sluiten ons volledig aan bij onderstaande reactie. Wat viel dit tegen zeg. Park maakt een beetje een armoedige indruk, slecht onderhoud van het groen, vooral buiten bij de vogel verblijven. Parasols die binnen bij de bush staan zien er niet uit, erg vies. Veel lopen (dwalen) om af en toe een dier te zien, vaak nog van afstand. Delen van het park afgesloten ivm werkzaamheden en aanleg mangrove. Park niet aan te raden voor mensen die slecht ter been zijn. Ocean is wel mooi om te zien. Lijkt wel of het conferentie deel meer prioriteit heeft dan het dierenrijk. Voor ons geen Burgers Zoo meer!

Gereisd met partner in september 2016

• 10luc16-11-2017

Verrassend mooi

Mocht ik nabij Arnhem wonen, dan zou ik direct een jaarkaart van deze zoo kopen. Voor een schamele 22 euro hebben wij ons zowel in de Amerikaanse woestijn, de Caribisch mangrove, de Australische barrièrerif en in de jungle gewaand. Ik snap echt de kritiek van sommige beoordelaars niet. Wij hebben al tientallen zoo's bezocht in meerdere landen en deze zoo staat bij mij in de top tien naast Pairi Daisa, Beekse Bergen,... Godzijdank zijn er families die het leven van uitzonderlijke dieren in een ruime en natuurlijke omgeving hoog in het vaandel houden. Wat moeten de vorige slechte kritieken hard aankomen voor de noeste inzet van de vele mensen van het dierenpark.

Gereisd met partner in november 2017

10 van de 394 reviews gezien