Burgers Zoo

5Matig

3.3km van centrum

• 8Fred Schuiten25-09-2020

Fantastische dierentuin

Een erg mooie ruime dierentuin met diverse afdelingen. Savana, bush, Dessert en mangrove. Een overzichtelijk park met mooi aquarium. Door de corona waren de restaurants beperkt open, maar het park is goed onderhouden en geschikt voor kinderen

Gereisd met partner in september 2020

• 2Andrea19-09-2020

Veel te druk!!!!

Het was ontzettend druk in het park. Nergens werd gehandhaafd op de coronaregels. Er werd met tijdsvakken gewerkt en dan verwacht je toch dat het beter georganiseerd is. Ik voelde me niet veilig en heb ook veel stukken moeten mijden. Erg jammer.

Gereisd met partner in september 2020

• 6Trudy18-09-2020

dierentuin gedoe

Doordeweeks gegaan en helaas toch nog te druk. Eerste deel vd route weinig dieren. We vroegen ons af waar ze gebleven zijn (was vorig jaar wel anders). Horecaprijzen helaas opeens flink hoger dan vorig jaar en een zeer beperkte kaart. En tsja binnen reserveren... handig op een dagje uit. Hoewel begrijpelijk wordt dit er niet leuker op. Door vaste route weinig dieren gezien dus echt super jammer en persoonlijk denk ik dat die route juist voor opstoppingen en drukte zorgt. Je kunt nl bij drukte geen kant op. En dat geldt ook voor de tijden die mensen moeten aankomen. Verder durft men bij deze zoo de mensen wel aan te spreken die zich niet ad anderhalve meterregel houden. In Wildlands durft en doet men dit helaas niet (maand ervoor geweest). Daarentegen is Wildlands veel strakker op reiniging vd toiletten ed. Maar ook bij Wildlands kun je geen kant op bij drukte juist door de vaste routes... Dus wordt de ruimte juist beperkt.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 3Henk13-09-2020

Veel te druk (niet Corona proof)

Het is een leuk park! Ale houden ze zich hier niet aan de Corona maat regels ! Het was echt veel te druk. En andere gasten hielden geen rekening met elkaar! Jammer hier door hebben we veel gemist en was het dus geen 24,00 pp waard.

september 2020

• 4Ina30-08-2020

Tijdslot reserveren grote onzin

Ik ben het eens met voorgaande reviews. Als je een tijdslot reserveert verwacht je dat het wat rustiger is. Veel te druk en geen personeel om toezicht te houden. Jammer en slecht. Wij voelden ons niet op ons gemak.

• 4Ina van Veldhuisen30-08-2020

Tijdslot reserveren grote onzin

Veel te druk en nergens werd gehandhaafd en was er toezicht op. Zeker niet in Bush, Ocean en Desert. Dit zou gemakkelijk te organiseren zijn. Je boekt een tijdslot en verwacht dan dat het rustiger is. Wij voelden ons niet op ons gemak. Veel te druk.

• 6C.W. Rooke26-08-2020

Met tijdslot reserveren is onzin

Met tijdslot reserveren is onzin. In het park was het behoorlijk druk, vooral in de Bush, Ocean en Desert. Mensen houden zich niet aan de 1.5-meter afstand. De horeca vind ik ook duur. Wij hadden een coupon uit de Postcodeloterijagendakortingsbonnen, maar deze kan je tijdens het bestellen van de toegangskaarten nergens aanvinken. Bij veelgestelde vragen, als je naar beneden scrolt, staat vermeld hoe je een kaartje met korting kan kopen. Daar kwamen wij helaas later pas achter. Het zou handig zijn als de site aangepast wordt en dat je bij het bestellen van de kaarten meteen de korting aan kan vinken. Dit is namelijk wel bij Dierenpark Amersfoort.

• 3Suzan22-08-2020

Veel te druk

Burgers zoo had minder bezoekers toe moeten laten en meer handhaven op plekken zoals de ocean.

• 3Caroline22-08-2020

Niet gaan

Met tijdslot reserveren,bij aankomst overvolle parkeerplaats. Twijfels begonnen al,toch naar binnen gegaan,beter niet kunnen doen,heel druk. En in de Bush en Oceaan niet te doen zo druk. Zo snel mogelijk er weer uit. Geen personeel gezien om toezicht te houden.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 1Marlien04-08-2020

Niet gaan

Dagje dierentuin is op deze manier niet leuk meer. Je moet van tevoren een tijdvak reserveren. Dat wekt de indruk dat Burgers dus gefaseerd mensen binnen laat en er minder bezoekers worden toegelaten. Als je in het park loopt is daar niets van te merken. Vooral in de Bush, Ocean en Desert is het veel te vol. Wij voelden ons absoluut niet veilig en er is nergens Burgers personeel te vinden die bezoekers aanspreekt. Mensen nemen zelf 0 verantwoordelijkheid ook al probeer je zelf de anderhalve meter in acht te nemen. Gewoonweg onmogelijk. Erg jammer. Je kan op deze manier niet genieten van het bezoek.

Gereisd met vrienden in augustus 2020

10 van de 410 reviews gezien