9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Plus Haarhuis voor je op een rij gezet:

114 reviews over Hotel Best Western Plus Haarhuis in het Nederlands

Super!

Heleen
31-3-2019

Geweldige kamer, zeer vriendelijke ontvangst en service, ook 's nachts.

Gereisd Met partner in maart 2019

Fam. Kester
29-7-2018

Wij hadden een Comfort Tweepersoonskamer met airco. Helaas bleek de airco niet naar behoren te werken en voldeed ook de kluis niet aan het enige waarvoor dit dient... op slot gaan.

Wij hebben dit keurig bij de receptie medegedeeld. Na even wachten kwam er een vriendelijke jongeman proberen het probleem te verhelpen. Helaas duurde dit even en hebben wij bij de receptie aangegeven dat wij niet langer wilden wachten aangezien het onze trouwdag was maar ook omdat het al rond 14.30 in de middag was en wij graag nog zouden willen winkelen.

Een zeer vriendelijke vrouw aan de receptie (wellicht de leidinggevende) wilde het graag met ons goedmaken. Dit heeft zij ook zeker gedaan. Wij kregen zonder blikken of blozen van haar een nieuwe Superior Plus Kamer met kitchenette. In vergelijking komt dit overeen alsof je van een Volvo naar een Mercedes gaat...

Ook mevrouw Rene van de receptie was erg klantvriendelijk. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met partner in juli 2018

Keurig netjes en schoon hotel .

Leonie van Nimwegen
15-7-2018

Keurig netjes hotel op een top locatie. Wij hadden de auto in de centrum parkeergarage gezet. We hadden de tip gekregen om de auto aan de a of b kant neer te zetten. Met de lift kwamen we praktisch recht voor de ingang van het hotel boven. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen. Onze kamer was op de tweede etage en deze zag er pico bello uit. Heel netjes en goed schoon gemaakt. De kamer zag er ook nog eens goed onderhouden en modern uit. Het bed lag lekker en er waren per persoon 2 verschillende kussens aanwezig ( een harde en een zachtere). Heerlijk geslapen en daarna aangeschoven bij een heerlijk uitgebreid ontbijt buffet. Er was ontzettend veel keuze! Wat opviel was dat er om de 5 a 10 minuten twee medewerkers van de keuken het buffet aanvulden en de boel netjes maakten en ook schoon maakten. Ze hadden oog voor detail ! Bij het uitchecken ook vriendelijk geholpen. Dit hotel is zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2018

Geweldig !

Corry van Kasteren
30-6-2018

Zeer vriendelijk en gezellig personeel. Alles ziet er keurig netjes uit. Uitgebreid ontbijt en genoten van een heerlijke High Tea. Ook het diner was heerlijk en zag er verzorgd uit. Super locatie, tegenover het NS Station.

Gereisd Met partner in juni 2018

Uitstekend!

Theo&Gerda
8-4-2018

Een meer centrale ligging is niet mogelijk. Desondanks geen geluidshinder. Vriendelijk en attent personeel. We hadden de eenvoudigste kamer (spoordeelwinkel), maar daar was helemaal niets mis mee. Een uitgebreid ontbijt; we konden niet bedenken wat er nog miste. Bij aankomst 's morgens konden we gelijk al de kamer in gebruik nemen. Na het uitchecken kon de bagage bewaard worden. Dit hotel ( en dit arrangement) is zeer aan te bevelen!

Gereisd Met partner in maart 2018

Heerlijk hotel in het Centrum van Arnhem.

Remy
26-2-2018

Wat ons meteen opviel bij aankomst (en vooraf telefonisch) was het enorm vriendelijke en attente personeel. Dit zien we helaas vaak anders. De kamer (superior, no. 156) was schoon, mooi ingericht, met riante badkamer en heerlijk 2-persoonsbed. Voor het kinderbedje, dat netjes vooraf opgemaakt was klaargezet, was voldoende ruimte. Het hotel zag er verder prima verzorgd en onderhouden uit en ligt echt midden in het centrum met parkeergelegenheid zeer nabij of bij hotel. Ontbijt was lekker (heerlijke huisgerookte zalm) met ruim voldoende keuze voedingswaren en dranken. Ook hier weer vriendelijk en opgewekt personeel. Gedineerd op de kamer (roomservice van Perron5, het restaurant) omdat onze kleine meid echt geen zin meer had om in de kinderwagen te slapen in een restaurant. Ook dit was ruim voldoende. Een punt van kritiek, het eten was misschien iets teveel afgekoeld. Al met al: heerlijk weekend gehad en ideaal voor stedentrip Arnhem!!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2018

Tophotel

Fam. leusink
27-10-2017

Ga met de trein het hotel bevindt zich tegenover het station. Kamers zijn goed, ontbijt is goed en personeel is zeer klantvriendelijk. Ben je een half uurtje voor inchecktijd aanwezig geen probleem. Goede eet locaties in de buurt.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!

M&M Ols
24-10-2017

Personeel onwijs gastvriendelijk, in voor een lolletje. Aanrader restaurant is het stoofpotje! Het ontbijt mag wat uitgebreider. De bar is knus maar zeer gezellig! Wij hebben genoten en komen zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2017
Hotel Haarhuis, Manager, 27-10-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons.

Ons ontbijt bestaat o.a. uit diverse soorten koffie en thee, prosecco, verse jus d’orange, vers fruit, biologische yoghurt, cereals, vers gebakken (biologische) broodjes en croissants, huisgerookte zalm, diverse soorten kaas en beleg, noedels, ei-gerechten en zoete lekkernijen, waaronder muffins en huisgemaakte jam. Daarom vernemen wij graag wat u heeft gemist bij het ontbijt.

Met vriendelijke groet,

Laura, Guest Relations

Het is een geweldig hotel dicht bij station.

Toos Vergeer.
7-10-2017

Wij vonden het een geweldig hotel,mooie kamers,goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Overnachting

M.G.
30-4-2017

Wij kwamen 's avonds aan. De ontvangst was erg goed en er werd voor ons een parkeerplaats vrij gemaakt, zodat we niet op zoek moesten naar een parkeerplaats. Het ontbijt was prima!!

Gereisd Met partner in april 2017

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Plus Haarhuis in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Plus Haarhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.