Hotel Best Western Plus Haarhuis ****

Hotel Best Western Plus Haarhuis ****

Hotel Best Western Plus Haarhuis
Hotel Best Western Plus Haarhuis

Weer vandaag4°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Plus Haarhuis voor je op een rij gezet:

108 reviews over Hotel Best Western Plus Haarhuis in het Nederlands

Tophotel

Fam. leusink, 27-10-2017

Ga met de trein het hotel bevindt zich tegenover het station. Kamers zijn goed, ontbijt is goed en personeel is zeer klantvriendelijk. Ben je een half uurtje voor inchecktijd aanwezig geen probleem.

Goede eet locaties in de buurt.

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!

M&M Ols, 24-10-2017

Personeel onwijs gastvriendelijk, in voor een lolletje. Aanrader restaurant is het stoofpotje! Het ontbijt mag wat uitgebreider. De bar is knus maar zeer gezellig! Wij hebben genoten en komen zeker terug!
Hotel Haarhuis, Manager, 27-10-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons.

Ons ontbijt bestaat o.a. uit diverse soorten koffie en thee, prosecco, verse jus d’orange, vers fruit, biologische yoghurt, cereals, vers gebakken (biologische) broodjes en croissants, huisgerookte zalm, diverse soorten kaas en beleg, noedels, ei-gerechten en zoete lekkernijen, waaronder muffins en huisgemaakte jam. Daarom vernemen wij graag wat u heeft gemist bij het ontbijt.

Met vriendelijke groet,

Laura, Guest Relations

Het is een geweldig hotel dicht bij station.

Toos Vergeer., 7-10-2017

Wij vonden het een geweldig hotel,mooie kamers,goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Overnachting

M.G., 30-4-2017

Wij kwamen 's avonds aan. De ontvangst was erg goed en er werd voor ons een parkeerplaats vrij gemaakt, zodat we niet op zoek moesten naar een parkeerplaats. Het ontbijt was prima!!

Zeker voor herhaling vatbaar

familie Pater, 2-11-2016

bijzonder gastvrij en vriendlijk personeel, goed uitgebreid ontbijt en heerlijk diner! Bed sliep heerlijk! Een appeltje of lekker koel water voor de dorst in de foyer.

Versleten hotel op goeie locatie

SaraG, 27-9-2016

Ok, service en check in was vriendelijk, de locatie geweldig en het bed okee. Maar daarmee houdt het op qua positieve commentaren. De kamer zag eruit alsof ie 25 jaar geleden ingericht was, de vernis op de kastjes,tafels etc zit vol kringen, geen handvat aande kledingkast, de kamer rook muf (dat bleef zo, ook na openzetten/houden van de ramen) het was niet goed schoon, de badkamer was een ramp (niet schoon, niet handig want over een hoge badrand stappen zonder fatsoenlijke houvast, bijna geen waterdruk) Ontbijt was minder dan basic (lees: plastic kaas en half afgebakken afbak broodjes) en in de ontbijtzaal waren veel van de zittingen van de stoelen ronduit smerig, brrr. Als met al vond ik het zekfs geen 3 sterren waard.

Ik vond alles goed. De bedden waren geweldig. Super badkamer, mooie ruime kamer, koffie en thee op kamer plus waterkoker en koffie apparaat en koelkastje! Het hotel staat tegenover het nieuwe station. Wij zaten aan de achterkant. Uitzicht op een tuin. Geluidsvrije kamer. Super ontbijt met zalm en bubbels! Ook hebben we 's avonds gezellig aan de bar gezeten. Vriendelijk personeel. Slechts één nadeel: parkeren kan in de parkeerkelder van het station. Dit is € 12,00 per dag.

Heel veel op loopafstand

Martha, 5-9-2016

De ligging is prima, jammer dat er geen zwembad is.

Hotel goed, restaurant bedroevend

Barbara, 24-8-2016

We hadden een arrangement in combinatie met het openluchtmuseum. Leuke themakamer in een redelijk hotel. Het hotel is gedateerd, maar daar wordt aan gewerkt op het moment. Ontbijt was prima in orde, jammer was de continue rij bij de koffiemachine (1).

Het restaurant (Perron 5) was een heel ander verhaal. Nog nooit heb ik zoveel onkunde en onbenul gecombineerd gezien.

De fantasieloze salade met rauwe ham vooraf was nog redelijk binnen te krijgen. Als hoofdgerecht hadden we een kogelbiefstukje, friet en 3 roosjes bloemkool op ons bord. Mijn biefstukje had ik saignant/rare/rood van binnen besteld. Wat ik geserveerd kreeg was bijna doorbakken, taai, zenig en smakeloos zonder iets van kruiden of saus.

Wonderlijk was dat het personeel helemaal niets met mijn klacht deed. Het bord werd meegenomen naar de keuken en dat was het dan.

Het dessert, een gevulde soes met custardpudding uit een pakje en chocoladesaus uit een flesje van een welbekend merk waarschijnlijk was nog wel te doen.

Toen ik een dessertwijn bestelde bleek het lieve kind daar nog nooit van gehoord te hebben. Na overleg met collega's kwam ze terug met een al geopende fles droge Pino Grigrio....! Daarna werd nog een poging gedaan met een zoetere wijn, maar een dessertwijn heb ik nooit zien verschijnen.

Moraal van dit verhaal: Ga gerust logeren maar blijf ver weg van dit belabberde restaurant waar duidelijk alleen goedkope studenten werken die nog nooit een ei gebakken hebben thuis. Dat had niets met horeca te maken.

Goed verblijf maar toe aan renovatie

Johan, 23-7-2016

Ontvangst goed ontbijt goed .

Hotel is dik toe aan een renovatie als zij de 21 eeuw in willen,alles is zeer gedateerd.

Ligging is prefect direct aan Centraal station.

Op loop afstand van het centrum,alles te bereiken met het openbaar vervoer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Plus Haarhuis in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Plus Haarhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Plus Haarhuis scoort een 8 uit 10 op basis van 108 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: