Camping Arnhem

Camping Arnhem

5 tips over Camping Arnhem

Lydia, 10-8-2014
We hopen dat Ooststappengroep iets aan het imago probeert te doen. Wij vinden het echt zonde dat het imago zo slecht is en de camping maar een 6,7 scoort. Het is zo'n mooi plekje op de Veluwe.
margreth, 10-6-2014
prima basis voor tochtjes naar open luchtmuseum,dierentuin veel wandel en fietsmogelijkheden.Gezellige stad Arnhem op fiets afstand.Pannenkoekenhuis langs de weg op 10 minuten lopen
mar-ine, 13-6-2013

Let goed op de data bij het boeken, want je geeft het aantal dagen op en niet de vertrek datum = verwarrend

Tevens: verlengen van een vakantie schijnt redelijk goed te gaan, maar vooraf extra bijboeken is lastig.

We hebben een aantal aanbieders voor Arnhem voor je op een rij gezet:

esdo72, 8-8-2012

ga fietsen in deze omgeving, het is wel de Postbank dus wees voorbereid op heuvels.

Arnhem is een hele gezellige stad om te winkelen.

Het Airborne museum in Oosterbeek is een aanrader

Mathieu, 7-5-2012
Burgers Zoo en Openluchtmuseum en Oorlogsmuseum en Park de hoge Veluwe allemaal binnen fietsafstand. Je kunt makkelijk even naar Arnhem fietsen, alleen het het is een flinke klim met je fiets.

We hebben een aantal aanbieders voor Arnhem voor je op een rij gezet: