Bed and Breakfast Aan de Rijn

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Aan de Rijn
9,7

12 reviews over Bed and Breakfast Aan de Rijn in het Nederlands

Verblijf aan boord was meer dan uitstekend. Vriendelijk personeel, een goede en comfortabele hut, voortreffelijk eten; niets te wensen (behalve betere koffie, die was eigenlijk slecht!)

Ontvangst, alles aanwezig (lekkere koffie), verrukkelijk ontbijt, bij mooi weer buiten zitten op eigen terras aan het water

Prachtige plek!

Jolanda, 27-6-2016

De locatie is perfect, prachtig uitzicht vanaf je bed! De auto kan gratis geparkeerd worden, voldoende parkeer gelegenheid. Wij hadden onze eigen fietsen mee die konden "binnen de poort" geparkeerd worden. Leuke kamer met alles er-op-en-er-aan. Gastvrije eigenaars.

fantastische plek en een super service

Paul Langbroek, 1-7-2014

Bed & Breakfast aan de rijn is bij iedereen aan te bevelen.

Auto kunt u voor de deur gratis parkeren.

Keurig verblijf en een heerlijk ontbijt.

Kortom een aanrader.

Toppertje en wat een service!

Teiget, 26-4-2013

Voor kinderen aan het water niet geheel geschikt, dat vind ik persoonlijk wel eng. Maar wat een service van meneer. Zalig ontbijt met eigen gemaakte jam. Helemaal top. Warme broodjes, vers gebakken brood!!! Hmmmm. Heerlijke bedden, mooie, schone, lichte kamers.

De ligging is wel een goede wandeling naar de stad, maar prima te doen! Gratis parkeren.

geweldige service , huiselijk gevoel!

fred, 27-1-2013

rustig en stil gelegen ; toch maar 13 minuten lopen naar het centrum

parkeren langs de weg - naast NH Hotel.

Eigenaar is enorm attent en geintresseerd. Haalt en brengt je voor een

luttel bedrag zodat je lekker een wijntje bij het eten kunt nemen.

Fijne plek om te slapen en het ontbijt is perfect.

In deze prijsklasse een topper!

Dit is vakantie

van Veer, 11-7-2012

Zodra je over de loopbrug loopt overvalt het je; het ultieme vakantiegevoel.

Daarna met je glas bubbels op je eigen terras aan het water, een knabbeltje erbij, eenden zwemmen voorbij en het zonnetje schijnt. DIT is onthaasten. Dan ook nog slapen in alle rust op een heerlijk bed en 's morgen een ontbijt om u tegen te zeggen. Dit is voor herhaling vatbaar.

WOW

berkhout, 3-10-2011

Dit is wat je noemt "ONTHAASTEN".

Een zeer comfortabele kamer direct aan het water (vissen en zwemmen vanaf je eigen terras). Het ontbreekt aan NIETS. Zelfs aan de kleinste details is gedacht. Pure verwennerij. En dan het ontbijt............WOW!!!

De rust is er eindeloos en lopend ben je in 10 minuten in het centrum van Arnhem. Een aanrader; wij komen in elk geval snel weer terug, maar dan voor meer dan 1 nacht.

Fantastische lokatie, prima service.

E. Wolting, 22-5-2011

We verbleven hier een nacht. Hebben gefietst in de omgeving. Het weer was redelijk, hebben helaas te kort kunnen genieten van het mooie terras op het water. Ook was het uitzicht minder door de lage waterstand. Waarschijnlijk komen we nog wel terug want de lokatie en de gastvrijheid zijn fantastisch. Veel persoonlijke aandacht (glaasje prosecco, pepermuntjes), maar ook privacy (feitelijk eigen appartmentje). Ook ontbijt was prima verzorgd. Super!

een oase aan de rijn

i, 11-10-2010

Een geweldige locatie met uitzicht op en balkon aan de rijn. Wij hadden 2 kamers, waardoor de kinderen een eigen kamer hadden. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het was zeer schoon, comfortabel en goed en volledig ingericht. Het ontbijt was geweldig en de eigenaar zeer gastvrij. Wij verbleven 1 nacht ivm een bezoek aan monsterjam in Gelredome. Dit was dichtbij de boot en goed te bereiken. Enige aandachtspunt is het adres. De routeplanner kende dit niet. Ook een taxichauffeur kende het adres niet. Zeer aan te bevelen voor geen gezin met iets oudere kinderen Die v an ons zijnn 6 en 8(voor jongere kinderen kan de rivier iets te dichtbij zijn).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Aan de Rijn in Arnhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Aan de Rijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Aan de Rijn scoort een 9.68 uit 10 op basis van 20 reviews.