Tijdelijk €25 aanbetaling

Aan de Rijn

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Aan de Rijn voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 22 reviews

9.1FenomenaalScore uit 22 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

22 Reviews over Aan de Rijn

• 9Michaela19-04-2022

Liebevolle und Romantische Unterkunft am Rhein

Wir kommen aus Deutschland und haben spontan eine Unterkunft für 2 Nächste über Ostern in Arnheim gesucht. Diese Unterkunft haben wir dann gebucht und das was die Fotos und die Beschreibung des Gastgebers versprechen trifft auch auch 100%ig zu. Wir waren positiv überrascht. Das Zimmer auf dem Hausboot liegt ganz idyllisch und romantisch unterhalb der Straße gelegen am Wasser. Das Zimmer ist liebevoll eingerichtet und der Gastgeber kümmert sich persönlich um seinen Gäste und überrascht mit täglich frischen und reichhaltigem Frühstück. Das Badezimmer war neuwertig und die Betten waren sehr bequem. Auf unserer privaten Terrasse mit Blick auf den Rhein haben wir die Ruhe genossen und konnten beim Entspannen die Wasservögel beobachten. Am Straßenrand oberhalb des Hausbootes war immer ein kostenloser Parkplatz frei. Der Weg ins Zentrum von Arnheim war fußläufig in 10-15 Minuten zu erreichen. Diese Unterkunft ist unser persönlicher Geheimtipp.

• 5Gerrie12-06-2019

Eens maar nooit meer, gasten uitschelden kan niet.

Gastvrijheid is hier geen sprake van, we kwamen hier op zondag aan met vier personen. Voor twee personen stond een huurfiets klaar achter de poort. De poort was echter gesloten, geen bel te bekennen, geen bordje op de poort met het mobiele nummer, hoe moesten we bij onze fietsen komen. Lopen zoeken, uiteindelijk een sleutel in de brievenbus gevonden. Wij dachten dat het de bedoeling was dat we de poort open zouden doen. Na opening kwam de eigenaar als een speer naar buiten en begon ons uit te kafferen, hoe we het lef hadden op zijn privé terrein te komen, hij bleef maar doorgaan. Hij wilde eigenlijk liever weer dat we weggingen. Omdat we met vier waren werd dat een beetje lastig, we zijn eerst maar gaan fietsen. In de middag terug en ingecheckt maar de sfeer was gespannen. Mooie plek maar veel achterstallig onderhoud. Uitstekend ontbijt maar geen service, geen handdoekenwissel, koelkast niet aangevuld en niet meewerken aan fietsophaal.

• 9Paul25-10-2017

Een week is genoeg, maar voor herhaling vatbaar!

Verblijf aan boord was meer dan uitstekend. Vriendelijk personeel, een goede en comfortabele hut, voortreffelijk eten; niets te wensen (behalve betere koffie, die was eigenlijk slecht!)

• 10wim22-03-2017

Mooie B&B op unieke plaats op loopafstand centrum

Ontvangst, alles aanwezig (lekkere koffie), verrukkelijk ontbijt, bij mooi weer buiten zitten op eigen terras aan het water

• 10Stephen Hillier10-03-2017

A brilliant stay again!

Bed &Breakfast "aan de rijn" has always been a fantastic place to stay on our business trip. We always choose to stay here each year as the food and service are excellent and the rooms and setting are perfect and picturesque in equal measure. We will be back👌🏼

• 9Jolanda27-06-2016

Prachtige plek!

De locatie is perfect, prachtig uitzicht vanaf je bed! De auto kan gratis geparkeerd worden, voldoende parkeer gelegenheid. Wij hadden onze eigen fietsen mee die konden "binnen de poort" geparkeerd worden. Leuke kamer met alles er-op-en-er-aan. Gastvrije eigenaars.

• 10Familie Pfeffer16-05-2016

Onzettend leuk

Wie waren für ein Wochenende zu Gast auf diesem herrlichen Hausboot und wollten gar nicht mehr weg! Liebevoll eingerichtete Zimmer, herrliche Lage mit wunderbarer Aussicht, sehr aufmerksame und herzliche Gastgeber und das Frühstück war überwältigend. Alles war mit Liebe und frischen Zutaten zubereitet, sogar der Orangensaft war frisch gepresst! Wir kommen ganz sicher wieder!!! Herzlichen Dank für diese wundervolle Zeit!!!

• 10Ann B.15-05-2016

Lovely place to stay

If you are ever looking for a place to stay around Arnhem, I would definitely recommend this B&B - location was excellent - easy walk into the core of Arnhem. Room was great, comfy bed, chairs to sit and read both inside and out on the deck enjoying the view. Shower was good. Breakfast was delicious every morning and plentiful. Hosts Jaap and Jetty were just the right level of friendliness.

• 10Martin & Elke Schinowski21-09-2015

Wir haben uns wie zu Hause gefühlt !

Ein sehr netter Gastgeber (Jaap), ein außergewöhnliches Frühstück, tolle Umgebung. Nur das Wetter war wechselhaft. Die tolle Stadt und die erholsame Unterkunft haben diese Kleinigkeit allerdings mehr als wett gemacht. Sehr zu empfehlen !

• 9Lone Stig Andersen03-08-2015

fantastisk service

en oplevelse at bo på en flodbåd, morgenmad serveret med stil og service i top

Bed & Breakfast Aan de Rijn info

Het complex