Camping Het Megensche Veerhuis

Camping Het Megensche Veerhuis
6,2

2 tips over Camping Het Megensche Veerhuis

Aad, 27-4-2014
Het is en blijft kamperen! Neem goed humeur mee en als het niet naar je zin is, meld het dan voordat je het op internet zet. Deze mensen doen er alles aan om het naar je zin te maken. De buitententdoeken worden 1 voor 1 vervangen. Met negatieve berichten kan je ook niet investeren. Er word aan gewerkt. Standswandeling Megen is leuk , net zoals het bezoek aan de Tuinen. Huur een bootje bij Riverside of boek buitenactiviteiten. Een etentje bij de Korenmolen is ook Zeer aan te raden.
Radiovandijk, 22-9-2013
Inbegrepen in het pakker was een boottocht (fluisterboot) van River Stone en dat was dik in orde en erg leuk. En het verrassingsdiner in ons arrangement bij de Korenmolen was werkelijk de oppepper die we nodig hadden. Heerlijk gegeten in een prettige ambience. Maar de tweede nacht in de yurt hebben we niet eens overwogen.