Camping Het Megensche Veerhuis

24 reviews over Camping Het Megensche Veerhuis in het Nederlands

Een belevenis

Ykoene
3-10-2016

Origineel, gastvrij, onze yurt was tip top in orde. Het is een natuurcamping. Genieten van het mooie uitzicht en luisteren naar de watervogels. Lekker fietsen en uiteraard naar de tuinen van Appeltern. Het sanitair is oke. Het gebouwtje is klein en het is geen vier sterren accommodatie. Geen luxe. De Yurt voor twee personen echt een belevenis.

Nooit meer!

ed
28-9-2016

Beschimmelde tent, vieze stank in de tent die nauwelijks te ventileren was. Bedbodem kwam door de matras heen. Deur niet afsluitbaar. Voorzieningen op de camping waren zeer minimaal; gammel wc hok en geen warm water.

Leuk weekend in Mongoolse Ger (tent)

Torsten
25-7-2016

We hadden de gewone zespersoons tent gehuurd, maar omdat we door omstandigheden maar met z'n tweeen kwamen kregen we de tweepersoons romantische tent wat heel aardig was. De ligging dicht bij het water was prachtig, er kwamen af en toe konijnen voorzichtig kijken en er was ook een hele lieve witte kat die met haar/zijn nek mijn tenen schoonpoetste :). Toen bleek dat de gehuurde fiets te groot was voor mijn vrouw heeft de aardige uitbater snel iets geregeld, bedankt! Een nacht was er wel wat langer lawaai vanaf de andere kant van de Maas, dat was een beetje pech. Maar de campinggasten zelf leken allemaal OK. Ik zou wel iets tegen muggen meenemen bij warm weer, maar dat is iets wat een doorgewinterde campingbezoeker sowieso doet lijkt mij. Kan me goed voorstellen er nog eens naartoe te gaan.

EnormB

Anna
19-7-2016

Wat een heerlijke plek! Boven verwachting mooi, leuk en compleet. De tenten zijn hartstikke schattig en compleet ingericht; inventaris, koelkast, elektriciteit. Het toiletgebouw is fris. De omgeving is prachtig. Voor kinderen van verschillende leeftijden is er genoeg vermaak. Wij hadden wel geluk met mooi weer.

De beheerder Cees is gemoedelijk en sympathiek.

Een absolute aanrader. Wij hadden een bon maar ik vind de 'normale' prijs heel schappelijk en ben een volgende keer bereid die ook te betalen. Wij hebben al veel vrienden en kennissen deze camping aangeraden.

Leuk voor een paar nachten

ilse
18-7-2016

We hadden eerst voor twee nachten tijdens het Pinksterweekend geboekt maar dit lukte helaas niet doordat onze zoon net daarvoor ziek werd. Gelukkig was eigenaar Cees zo schappelijk dat we het weekend mochten verzetten naar afgelopen weekend. Wij togen dus met onze vrienden, ook met kinderen, naar Appeltern. We hadden ons ingesteld op kamperen en na het lezen van de eerdere recensies had ik niet heel hoge verwachtingen. We zijn twee nachten geweest en dat vond ik prima. We hadden geboekt met vouchers, dat was een mooie aanbieding, ik weet niet of we ook hadden geboekt tegen het normale tarief. Eigenaar Cees is zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor de kinderen was het naastgelegen recreatiestrand met trekpontje echt super! Verder is er gevist, hebben we een kampvuur gemaakt en genoten van het mooie uitzicht. Nadeel was inderdaad wel het geluid van andere camping? wat over het water 'gedragen' wordt. Wasgelegenheid is heel eenvoudig maar voldoet, zeker voor de tijd dat wij er waren. Al met al een prima weekend hier gehad, in een bijzonder onderkomen.

Verschrikkelijk !

Ronald
20-5-2016

De ontvangst was vriendelijk maar dit was dan ook het enig positieve aan deze plek. Sanitair oud, geen warme douches . Het tentdoek was beschimmeld, de deuren van de yurt waren niet afsluitbaar. De bedden hadden een aparte bedbodem waarbij het lijkt alsof de schuin gelegde planken in je rug steken. Verder ligt het in een gebied met veel campings en heb je hier veel geluidsoverlast van. Ook stonden we op een veld met een groep studenten die het leuk vonden om tot 5 uur s ochtends door te gaan en de gemeenschappelijke tent ook maar in beslag hadden genomen. We zijn eerder weggegaan, eigenaar nam ook niet de moeite om even kangs te komen toen hij hoorde dat we eerder weggingen. Nooit meer !!!!

De yurts zijn heel leuk om in te overnachten; door het lichtkoepeltje zie je de sterren.

Inrichting ontzettend leuk, buiten gezellig vuurtje stoken, stroopwafels en marshmallows erop smelten, heerlijke goulash in een pot erboven verwarmen. Deze was heerlijk klaar gemaakt vergezeld door twee lekkere salades.

Prachtig gelegen aan het water, waar de ganzen overvliegen. Op een avond stond er zelfs een ree vlakbij op het pad. Veel ruimte voor kinderen om naar hartenlust te spelen en er zijn allerlei spelletjes aanwezig. Er waren kinderen van allerlei leeftijden. We mochten ook de grote yurt gebruiken, die gezellig is ingericht als groepsruimte met een houtkachel. Fietsen, die we via de eigenaar gehuurd hadden, werden ter plekke gebracht en weer opgehaald. Het is een heel mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Een plek om even helemaal eruit te zijn en te relaxen.

De douches en toiletten waren schoon.

Mijn dochter en ik hebben echt een hele fijne midweek gehad!

Wij hadden een voucher. De prijs per nacht, zoals vermeld op de website vind ik wel wat aan de hoge kant, gezien enig achterstallig onderhoud aan het houtwerk van de yurt.

Helemaal niets mis mee!

samantha
21-7-2014

Na het lezen van een aantal recensies een beetje huiverig...we zijn het weekend van 19/07 t/m 21/07 hier geweest. Maar er is gewoon absoluut niets mee (en dat zegt iemand die normaal naar 4 of 5 sterren hotels gaat). Yurts zijn prima ingericht, oke een spinnenwebje hier en daar bovenin de tent maar zo leuk qua inrichting. Sanitair gebouw is misschien wat oud, zo lijk het tenminste, en oke niet kraak helder schoon maar ook gewoon prima te doen hoor.(misschien een likje verf hier en daar wel op zijn plaats). Ja, als je het terrein opkomt doet het misschien een beetje troosteloos aan, maar van binnen zijn de yurts echt heel leuk en de locatie is top. Wij hadden ontbijt erbij gereserveerd en ook dit was prima verzorgd. Al met al absoluut de moeite waard, maar verwacht geen overmatige luxe (maar ja dat kan volgens mij ook niet als je gaat kamperen). Kortom, niet miepen maar gewoon lekker naar toe gaan!

Prachtige locatie!

Chris Potter
7-7-2014

Heerlijk verblijf gehad met 7 gezinnen. Het terrein waar de yurts op staan ligt heel mooi aan het meer. De kinderen kunnen er naar hartelust buitenspelen, er is een trampoline, zandbak en rekstok. De tenten waren leuk ingericht alleen ruiken naar konijn binnen. Ik vrees weinig aan te doen want die zitten er veel. De bedden zelf liggen niet fantastisch, maar je bent ook aan het kamperen!

De verzorging door de eigenaar was geweldig!! Uitstekende BBQ met goed vlees, heerlijke salades en alles in overvloed. Hetzelfde gold voor het ontbijt. De vriendelijke eigenaar blijft ons bij. Aan te raden!

Heerlijk weekend

ruis
16-6-2014

Na het lezen van eerdere (negatieve) recensies waren we wat huiverig voor wat we zouden aantreffen. Maar we hebben een heerlijk weekend gehad. Het blijft wat kamperen maar de gers zijn erg leuk en het sanitair is prima. Er is veel te doen in de omgeving, een stadswandeling, strand dichtbij, kampvuur maken 's avonds en lekker BBQen. De eigenaar is erg vriendelijk, hij kwam zelfs een tv brengen in onze ger zodat we de champions league finale konden kijken! Met mooi weer is het zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Megensche Veerhuis in Appeltern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Megensche Veerhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.