Camping Groene Eiland

• Sauna
Meer camping info

52 reviews over Camping Groene Eiland

• 9Jolanda31-08-2017

Geweldig mooie plek aan het water

We zagen er een beetje tegenop om naar zo een mega camping (voor ons) te gaan en dan nog met Pinksteren! Maar onze vrienden staan hier al vaker dus toch maar eens proberen. We hadden een geweldige plek aan het water, rechts bij het haventje met een super uitzicht op het water en het haventje. Wat heerlijk rustig en dat met Pinksteren! Het sanitair was top! Super schoon! Aan de andere kant was de camping erg druk met kinderen, maar bij ons dus super rustig en genietend van al het moois op en rond het water en vooral het gezelschap van onze lieve vrienden. Zouden ondanks de hoge prijs 38 euro per nacht met hond toch nog wel eens terug gaan.

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Ooooooo23-08-2017

alleen beter animatie gewenst

Zeker een leuke camping alleen voor de kinderen is het niet veel omdat het animatie team er geen zin in had of ze hadden ruzie onderling ! Wc s aan allebei de kanten schoon en fris top hoe ze daar meerdere keren per dag staan om onze rommels op te ruimen

Personeel fijn en zijn niet te beroerd om met je mee te denken Wij hebben weer geboekt voor volgend jaar

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 6Anoniem13-08-2017

Te belachelijk

Animatie team was super! Alleen een ding was verschrikkelijk. Beetje jammer hoe ze met het personeel om gaan. Achter de rug om van het animatie personeel word er gewoon over ze gepraat via de mobiele telefoon naar andere animatie leden en worden ze belachelijk gemaakt. Te triest voor woorden.

• 6Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juli 2017

• 9Ellie06-06-2017

Super,rust,mooi,schoon en vriendelijke medewerkers

Wij kunnen ons niets voorstellen van de negatieve reactie's over de medewerkers/baas van de camping..Onze ervaringen zijn alleen maar zeer positief..wij komen hier al jaren regelmatig een weekendje camperen..Zeer schoon en net sanitair. Wij vinden alle medewerkers erg vriendelijk...Als je zelf netjes en rustig bent wordt je ook netjes en rustig behandeld...zo ga je allemaal met respect met elkaar om...deze ervaring hebben wij en wil ik ook graag delen....Wij komen hier ook graag voor de rust. En wij zullen blijven komen.....

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 3Familie S22-02-2017

Nare eigenaar

Camping ligging is mooi alleen wordt verpest door de regeltjes en slechte organisatie. Campingbaas is duidelijk uit op het geld en heeft geen zin om zich te bekommeren om de gasten. Bevalt het niet dan vertrek je maar! Of je er nu voor de eerste keer komt of er al 20 jaar staat. Muziekje aan of gezellig onder elkaar wordt onmogelijk gemaakt want het moet stil zijn. Echt vreselijke mensen die de boel flink verzieken.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9Marco17-09-2016

Nette Camping

Leuke camping aan het water ,beheerders super aardig en gastvrij. Vaste campinggasten ook super aardig al twee keer geweest komen zeker terug

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Piet30-06-2016

Geweldige Camping

alles is prima geregeld, mooi en schone WC en douche, prima patat zaak met goed kwaliteit spullen

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Michiel26-08-2015

Mooi schoon zwemwater

Camping het Groene Eiland ligt op een schiereiland in het recreatiegebied de Gouden Ham, een watergebied verbonden met rivier de Maas. Ik was hier vijf dagen met mijn broer en zijn twee zoons van 8 en 11. We hebben het hier heerlijk gehad.

Onze plek lag op het puntje van het schiereiland, wel twintig minuten lopen naar de receptie en campingwinkel. Het sanitairblok was tweehonderd meter ver, vijf minuten wandelen van onze caravan en tentjes. Je kan alleen naar binnen met een SEP-key, wat wel erg lastig is.

We stonden op de tweede rij, twintig meter van het water. Omdat het heerlijk weer was, lagen we regelmatig in het water. Het water was prachtig schoon. Er is een echte zwemvijver met strand en spring en duikplateau, een waterglijbaan en boten met banaan (tegen betaling).

De plaatsen zijn prima qua afmeting (10 x 10 meter), stroom was voor onze kabels net binnen bereik. Er waren een paar boompjes, zodat we op het heetst van de dag nog een klein beetje schaduw hadden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10samantha van veen07-10-2014

geweldige camping

Super leuke tijd gehad onwijs leuke camping mijn complimenten gaan uit naar frans van de snackbar voor de super service en het heerlijke eten! Ook de kantine een dikke duim voor jullie cor en carel!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 6iza24-08-2014

Eens maar nooit meer

Een mooie ruime camping met goed uitzicht. De winkel is maar twee uurtjes open en je kan nergens pinnen op de receptie na. Waar je dan natuurlijk wel 1,50 aan pinkosten betaalt (hoe kan dit zo'n belachelijk bedrag zijn i.p.v. de standaard 10 cent die je overal anders betaalt als het al niet gratis is.) Gratis wifi voor 15 minuten per dag en je moet zelfs betalen als je gewoon wilt afwassen. Sanitair zag er goed uit. De mevrouw achter de balie was nors , ongeinteresseerd en passief. De mannen in de winkel waren wel behulpzaam en vriendelijk. Op de camping staan praktisch alleen maar caravans en campers, heel tentvriendelijk voelt het niet aan. Ik ga er niet meer heen in ieder geval!

• 4Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair