Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

56 Reviews over Groene Eiland

• 8Ad en Liz18-04-2022

Een rustige, schone camping aan het water

Paasweekend 2022. Een prima lang weekend gehad. Prachtig weer en zonovergoten, dat moet gezegd. De camping ligt aan het water dus is er met het mooie weer genoeg te beleven. Zeer behulpzame en vriendelijke ontvangst. Sanitair prima verzorgd. Camping zelf wordt goed schoongehouden. Maar toch. Er is een campingwinkel maar het aanbod is erg beperkt. Voor de grote boodschappen moet je dus een eind uit de buurt. Voor het ontbijt zijn er warme broodjes maar daar blijft het bij. Maar dat dat kan ook aan het seizoen liggen. Voor de camperaars. De stortput voor vuil water ligt erg ongelukkig. Als deze meer in het midden van de aangewezen plaats ligt kun je beter afvoeren. Maar dit alles viel op en het zijn geen ergernissen. Conclusie. Het Groen Eiland is een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7BJ27-08-2021

Prachtige ligging, geen rust.

Prachtige ligging, geen rust is de samenvatting. Bij aankomst, nadat we onze caravan en tent hadden opgezet, kregen we de opdracht deze te verplaatsen. Stond niet op de juiste plek in lijn met de overige caravans. Vooraf niet verteld. Hier werd streng op gecontroleerd. In de nacht tot 2.00 uur feestje met muziek en luid gepraat bij de buren. Hierop was geen handhaving en mocht dit gebeuren. In het reglement staat stilte vanaf 23.00 uur. Sanitair wordt 1 x daags schoongemaakt en er is (in 2021) geen toiletpapier aanwezig noch een haakje om je eigen rol op te hangen. Kortom de ligging maakt veel goed maar niet alles.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Dirk24-08-2021

Nooit meer hier !!Wij willen rust op een camping.

Vaste gasten die de hele dag harde muziek aan hebben.Als je er wat van zeg bij deze gasten krijg je een grote bek ,want zei zijn de baas vinden ze.?De beheerder doet niets met klachten .Geen rust op de camping !

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 5Rob kroon10-08-2021

Vreselijk

Personeel grijpt niet in bij overlastGeklaagd maar men durfde kennelijk nietmuziek op veel decibelAl 2 dagen achter elkaarNooit meer deze camping

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Anne09-08-2021

te weinig douches slechts 3 stuks. echt te weinig

prachtige camping. alleen we mochten de caravan eigenlijk niet dwars neer zetten omdat ze willen dat alles de zelfde kant op moet staan! heel raar dat mag je toch zelf beslissen.maar omdat er windkracht 8 stond mocht de caravan wel van de wind af staan.Verder Te weinig douches en wc's. voor zoveel plekken.Wel een hele mooie camping veel te doen. prachtig aan het water!

• 3Staat v/h sanitair
  • 6De Vries09-08-2021

Mooie ligging maar niks te doen voor tieners

Camping light mooi aan het water. De ontvangst en vriendelijkheid bij de receptie laat te wensen over. Voor tieners is er niks te doen. Sanitair is goed. De camping heeft ruime plaatsen alleen moeten ze nog wel wat aan de wifi doen, deze is bar slecht.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 4Fam Oudejans12-07-2021

Hele mooie camping , maar geluidsoverlast

Mooie camping gelegen aan de Maas. Prachtige plaatsen aan het water. Vooral in de weekenden veel geluidsoverlast van mede kampeerders en extern dmv harde muziek. Jammer dat er geen toezicht is op dit intern geluidsoverlast probleem. Zo is het inderdaad mogelijk dat een hele kleine groep de andere kampeerders lastig valt dmv harde muziek. Vervelender is dat het tot na middernacht doorgaat. Ook dat er niets of nauwelijks iets wordt gedaan aan de klachten. De receptie geeft je het gevoel dat jij de enige bent die hier last van heeft. Na meerdere medekampeerders gesproken te hebben blijkt dit niet het geval. Voor ons de eerste en laatste keer, jammer

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 10Bart en Floor12-12-2020

Buiten is er een fraai terras en een mooi uitzicht

Echte een aanrader dit. Zie hun website: "Wilt u er een weekendje tussenuit om te genieten van rust, om een nieuwe omgeving te ontdekken of gewoon om lekker niets doen? ‘Glamping’ maakt het mogelijk! Glamping betekent namelijk dat u verblijft in een bijzondere en comfortabele accommodatie, klaar voor gebruik. U hoeft dus geen tent meer op te zetten of een caravan klaar te maken voor uw verblijf. De Glamplodge is voorzien van een woonkamer met gezellige zithoek met verwarming. De keuken bestaat uit een ingerichte keuken met 2-pits gasstel, koelkast en keukeninventaris. Tevens is er een comfortabele badkamer met toilet, douche en wastafel.

Buiten is er een fraai terras en een mooi uitzicht over het water. Er is een slaapkamer met een tweepersoonsbed (excl. beddengoed) en voldoende kastruimte. De Glamplodge is te huren voor een weekend, midweek of een week."

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 7Marlies09-09-2019

Super mooie ligging, prachtig sanitair, maar......

Wij kwamen aan op zondag 25 augustus, prachtig weer warm, de dame aan de receptie was vriendelijk, ik kreeg een platte grond en de aanwijzing hoe te rijden en dat was het, verder totaal geen info. Nadat we caravan op de plaats hadden wilde ik nog even naar de winkel, helaas dicht en tot onze verbazing tot de vrijdagavond ook de frituur was na de zondag gesloten evenals de kantine. Dit was voor ons een teleurstelling, de volle mep betalen maar geen service! de dichtstbijzijnde supermarkt is op ruim 7 kilometer, het was warm die week 30 graden en meer, geen ijsje te krijgen op de camping. Ik heb dit op maandag meteen via mail kenbaar gemaakt maar verder als een ijsje als goedmaker ging men niet. Kortom een heel mooi gelegen camping met super mooi sanitair ( zonde dat er geen papier op toilet is) aar de prijs kwaliteit is door bovenstaande ver te zoeken!

• 1Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 5Vriendengroep26-08-2019

Met 2 maten meten

Als vrienden groep op weekend uitje herrie maken is verboden, als vaste gast geen enkel probleem

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair