Camping Groene Eiland

• Sauna
Meer campinginfo

52 reviews over Camping Groene Eiland

• 7Marlies09-09-2019

Super mooie ligging, prachtig sanitair, maar......

Wij kwamen aan op zondag 25 augustus, prachtig weer warm, de dame aan de receptie was vriendelijk, ik kreeg een platte grond en de aanwijzing hoe te rijden en dat was het, verder totaal geen info. Nadat we caravan op de plaats hadden wilde ik nog even naar de winkel, helaas dicht en tot onze verbazing tot de vrijdagavond ook de frituur was na de zondag gesloten evenals de kantine. Dit was voor ons een teleurstelling, de volle mep betalen maar geen service! de dichtstbijzijnde supermarkt is op ruim 7 kilometer, het was warm die week 30 graden en meer, geen ijsje te krijgen op de camping. Ik heb dit op maandag meteen via mail kenbaar gemaakt maar verder als een ijsje als goedmaker ging men niet. Kortom een heel mooi gelegen camping met super mooi sanitair ( zonde dat er geen papier op toilet is) aar de prijs kwaliteit is door bovenstaande ver te zoeken!

• 1Eetgelegenheden

• 5Vriendengroep26-08-2019

Met 2 maten meten

Als vrienden groep op weekend uitje herrie maken is verboden, als vaste gast geen enkel probleem

• 8angela ammerlaan.v.boekel en cp.m. ammerlaan21-08-2019

fantastisch

we zijn nu voor het 4e jaar op deze camping geweest. en hebben het prima naar ons zin . vriendelijke mensen alles ziet er goed en schoon uit heerlijke campingplek volgend jaar weer.

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 8Smit19-08-2019

Top camping

Mooie en goed onderhouden camping. Toiletgebouw is erg schoon en het personeel is heel vriendelijk. Wél jammer dat er groepen jeugd op de camping stonden die soms voor overlast zorgde, maar het personeel hield deze wel goed in de gaten en corigeerde ze waar nodig. Ook zou het prettiger zijn als je niet zelf je wc-papier mee hoeft te nemen naar het toiletgebouw. Voor de rest echt een top camping!

• 7Staat v/h sanitair

• 9M16-08-2019

Super leuk, met of zonder kids!!

Heerlijke camping, van alle gemakken voorzien, heel schoon, vriendelijke mensen, heel veel te doen voor jong en oud, ook als je niet van watersport houd echt een aanrader!

Met jonge kinderen

• 6Stella Zanders16-08-2019

Mooie plek maar gaan er nooit meer heen

We hebben met een groep van 11 jongeren hier gekampeerd. We werden uiterst onvriendelijk ontvangen omdat ze van tevoren al dachten dat we voor veel overlast zouden zorgen. Daarnaast moesten we opeens €100 borg betalen wat niet op de website stond aangegeven en ook niet in de offerte was opgenomen, de borg waren ze achteraf ook weer vergeten. We zijn voor iedere auto iedere keer apart naar de receptie moeten gaan om het terrein op te komen, de slagbomen werkte met kenteken herkenning, maar schijnbaar niet bij ons. Toen we 's avonds terug kwamen met een auto konden we het terrein niet meer op want de receptie was dicht. We werden in een rij geplaatst met 2 andere groepen jongeren. 1 groep daarvan heeft spullen bij onze kampeerplek vandaan gehaald, na confrontatie werden wij bijna de camping afgezet. Na het uit te hebben gelegd aan de eigenaar mochten we blijven maar kregen we onze spullen vervolgens niet terug.

• 8Lammert&Karin Versluis15-08-2019

2019 een vakantie zoals het in Nederland behoort t

Voor de 5e keer op t' Eiland van beheerder en gastvrouw Jan en Yvon, het was weer fantastisch en bere gezellig. Prachtig weer, perfect sanitair en leuke kroeg avonden. Ha,ha. Al weer geboekt voor 2020 dus helemaal top !!!!!!!! laat de appelflappen maar komen......

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 10Marga bongers15-08-2019

WIJ KOMEN TERUG

Je waant je in het buitenland op het groene eiland in apeltern . Ligging aan de waterkant , met prachtig uitzicht, alle faciliteiten aanwezig zoals een fijne winkel ..met heerlijke vers gebakken broodjes en natuurlijk niet te vergeten de overheerlijke Appelflappen . Een Snackbar om de inwendige mens te versterken, en een leuke bar om elkaar te ontmoeten en de dorst te lessen . Het is echt genieten op het gastvrije groene Eiland . Marga

• 10Eetgelegenheden

• 9Fam.kikkert09-08-2019

Geweldig,gemoedelijk, vriendelijk personeel.

Als je aan het water staat je de wind vol op de voortent hebt staan, dus stembanden meenemen.

• 9Staat v/h sanitair

• 8M30-07-2019

Prima

Leuke camping op mooie locatie. Neem wel een hele lange verrlengsnoer mee want er zijn weinig stroompunten. Daarnaast geen wc papier op de toiletten. En 5 minuten douchen voor vrouwen (mannen mogen wel onbeperkt lang douchen).

1 tip over Camping Groene Eiland

• Tinny, 10-06-2013

tip: restaurant de Korenmolen (menu voor 30 euro) tip: havencafe Plexat, een kleine bar in de jachthaven tip: een natuurwandeling in het uiterwaardengebied

2 vragen over Camping Groene Eiland

• Herman, 17-03-2018

Camper

Zijn er camper plaatsen

• Trudy, 19-07-2016

camper

Zijn er ook camperplaatsen?

Camping Groene Eiland, 27-06-2019

Ja, Camping Groene Eiland biedt prachtige camperplaatsen, vlakbij of direct aan het water!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig