De Tuinen van Appeltern

7.9Goed

• 8Susan17-08-2020

Leuk voor inspiratie en leuk voor kinderen!

Meer dan genoeg inspiratie van tuinen en planten voor ons en voor onze kinderen van 7 en 4 meer dan genoeg om te spelen. Dus voor allemaal een leuke en gezellige dag om door te brengen bij de Tuinen! Zeker de moeite waard om vaker terug te komen.

augustus 2020

• 9Elianne17-08-2020

Lekker rondstruinen en genieten van al het moois!

We zijn hier nu voor de tweede keer en kijken wederom onze ogen uit. We komen op plekken die we de vorige keer niet eens gezien hebben. Je loopt hier in alle rust rond en geniet van al het moois! Daarnaast een heerlijk huisgemaakt soepje gegeten. Tot nu toe dus elke keer een feest om hier te zijn!

• 8jeroen visser14-08-2020

Top tuinen en een goede sfeer

Mooie tuinen Soms wat schade aantegels en meubilair hulpvaardig met fiets repareren 👍👍👍👍👍

• 9Gea14-08-2020

Schitterend aangelegd met mooie voorbeeldzinnen.

Goede parkeergelegenheid en op diverse plekken kun je iets nuttigen.

augustus 2020

• 7I.C.T.12-08-2020

Mooie tuinen

We zijn hier een aantal jaren geleden geweest. Julllie tuinen zijn mooi aangelegd. Ook behoorlijk uitgebreid denk ik. Wel jammer dat er niet een duidelijke looproute is aangegeven. We weten nu niet goed of we alles wel hebben gezien. Het kabouterbos voor de kinderen toevallig nog gezien. Leuk voor de kinderen die hier ook rondlopen met ouders/ grootouders. Misschien tot een volgende keer.

• 8C Gertsen12-08-2020

Wij komen zekers nog een keer terug

Ondanks het warme weer hebben wij genoten van de tuinen, op verschillende plaatsen kon je in de schaduw lopen , het was niet erg druk wij konden overal rustig lopen.

• 8Inge Diepeveen10-08-2020

Boven verwachting

We hebben genoten van het bezoek aan de inspiratie tuinen. We komen graag in een ander jaargetijde nog een keer terug.

• 8P van ingen08-08-2020

Prachtig en rustgevend

Een dagje weg in een prachtige omgeving Heerlijk tot rustkuren in steeds weer een andere omgeving

• 9Brigitte Plagge08-08-2020

Wonderschoon

Hebben hier uren in alle rust kunnen genieten van een prachtige omgeving en inspiratie op kunnen doen. Wat is dit genieten in het wonderschone Appeltern

• 8Tijs05-08-2020

Wonderlijk

Leuke ontdekkingstuin, veel verschillende planten en veel plezier en ideeën gekregen

juli 2020

10 van de 267 reviews gezien