De Tuinen van Appeltern

8Fantastisch

• 10Arie Rijneveld27-05-2017

Inspiratiebron

Prachtig en uniek park met voorbeeld tuinen. Een must voor de tuinliefhebber! Ligt er keurig onderhouden bij. Ook een leuk speelterrein voor de kids aanwezig.

De Tuinen van Appeltern, PR & communnicatie, 06-06-2017

Hartelijk dank voor je bezoek en beoordeling Arie, hopelijk zien we je snel weer in Appeltern! :)

april 2017

• 10Annemiek17-05-2017

Super

Mooie tuinen waar elk jaar weer nieuwe tuinen te zien zijn, goede catering en bovenal vriendelijk personeel.

De Tuinen van Appeltern, PR & communnicatie, 24-05-2017

Hartelijk dank voor je bezoek en beoordeling Annemiek, hopelijk zien we je nog eens terug in Appeltern! :)

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Lia van Oss17-10-2017

Genieten

In Appeltern is het prachtig.De tuinen dat is een plaats van rust en schoonheid. Het is een schat van kleuren en geuren daar kan je weg dromen op een bankje op zoek naar een groenere wereld. Hier gebruik je al je zintuigen.De seizoenen geven het leven weer met al zijn schoonheid en verval. De tuinen is een van de mooiste plaatsen van Maas en Waal.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Swetlana30-10-2017

Uitstekend!

Ik vond alles mooi!!! Zoals altijd!!! Behulpzame personeel! Warme ontvangst!!! Er wordt steeds meer geinvesteerd in de tuinen. Prachtig!!! Complimenten!!!! Hartelijk dank!!!

• 10Riet van Koningsveld30-10-2017

Geweldig griezelen👻

Genoten van de Halloween griezeltocht met mijn dochter en 2 kleinkinderen van bijna 7 en 8, het was fantastisch!! Prachtige decors en geweldige acteurs, de kindjes vonden het wel heel spannend maar willen volgend jaar graag weer gaan

• 7wilma30-10-2017

wel leuk

wij komen al 9 jaar naar Halloween. dit jaar vonden we het leuk, maar niet spectaculair.

• 9Andrea24-10-2018

Genoten van de Mystery Gardens in Lights

Wij hebben met ons gezin de Mystery Gardens in Lights op vrijdag 28 september bezocht. We hebben genoten en onze dochters van 10 en 12 ook. We zijn in 2015 ook al in de Tuinen geweest en kids hebben zo genoten dat ze regelmatig vroegen wanneer we weer zouden gaan.

september 2018

• 10Ronald Zeilstra16-10-2018

Tuinen bij Mystery Gardens spannend en sfeervol.

Prachtig om de Mystery Gardens tour te doen, van te voren getipt dat deze mooi zou zijn en dat klopt! Onder de indruk van de extra sfeerverlichting en lichtprojecties. Het maakt de tuinen nog boeiender. De dag erna zijn we terug gekomen om alles nog een keer bij daglicht te zien en we raken niet uitgekeken!

Gereisd met partner in september 2018

• 8Christine16-10-2018

Een heerlijk park

Wij brengen jaarlijks een bezoek aan de tuinen - meestal in het voorjaar, nu echter in het najaar. Sommige delen van het park zijn wel aan vernieuwing toe. Het was natuurlijk herfst, en veel planten zijn uitgebloeid. Het meubilair is op diverse plaatsen versleten c.q. verouderd, en ook sommige inspiratietuinen zijn inmiddels wel aan vernieuwing c.q. verversing toe. De nieuwe entree ziet er prachtig uit!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Helen10-10-2017

Fantastisch mooi tot de volgende keer

Samen met onze kleinzoon van 10 erg genoten van de prachtig verlichte tuinen. Ben erg onder de indruk van al het werk en aandacht voor een geweldig geheel en we komen volgend jaar zeker weer kijken

september 2017

10 van de 234 reviews gezien