Bed and Breakfast Appeltern

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag15°3°
9,5

4 reviews over Bed and Breakfast Appeltern in het Nederlands

Heerlijk ontbijt , mooie kamer , en de theetuin met overdekt terras is ook lekker rustig. De gastvrouw maakt een gezellig praatje en bakt alle lekkernijen zelf. Er was niets op aan te merken, tevens ligt het in een mooi natuurlijk gebied er valt van alles te zien in de omgeving.

Heerlijk verblijf.

Lucretia
8-9-2017

Het is een heerlijke plek om te verblijven, de rust en het mooie uitzicht zijn een pre.

De kamers zijn helemaal prima, nostalgisch ingericht en alles binnen handbereik, heel fijn is dat elke kamer een eigen douche/toilet heeft.

Elke morgen een heerlijk ontbijt en de gastvrouw stond voor iedereen klaar met practische zaken maar ook voor een gezellig praatje, ook de theetuin is een mooie plek . In de omgeving veel te zien , grote steden zoals Nijmegen, maar ook de tuinen (26 ha) van Appeltern zijn het bekijken waard. Echt een aanrader dus!

perfect

eva platen
4-9-2015

prima verzorgd,rustig plekje ,prettige mensen,mooie omgeving

Een heerlijke plek voor een korte vakantie

Suzanne van Zanten
1-9-2014

Wij hebben genoten van twee nachten in Bed & Breakfast Appeltern. Mooi gelegen aan het water, heerlijke tuin met loungebanken, veel ruimte, mooie huiskamer met open keuken, gezellig ontbijten met andere gasten. Op loopafstand van de Tuinen van Appeltern, perfect gelegen aan fietsknooppuntenroute (bijv Maas en Waalroute), genoeg restaurantjes in de omgeving, steden Nijmegen, Den Bosch en zelfs Arnhem in de buurt. Lekker centraal dus. Een aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Appeltern in Appeltern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Appeltern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.