Bed and Breakfast Villa Sonnevanck

22 reviews over Bed and Breakfast Villa Sonnevanck in het Nederlands

Fantastisch!!

Familie de Boer
22-4-2018

Wat een sfeer, wat een comfort! Wij waren hier met de hele familie en sliepen in de suite en kamer 1 t/m 5. Iedereen vond het helemaal top! En wat een heerlijk ontbijt! Aanrader dus!!!

Nynke
12-4-2018

Fantastisch. Warm welkom. Eigenaren zijn zeer gastvrij. Heerlijke suite met echt een super bed! Goede faciliteiten en erg prettige badkamer. Je wandelt zo het centrum in. Ontbijt is heerlijk. Het is niet enkel een overnachting maar ook een beleving.

Norbert en Heidy
25-12-2017

Wat een prachtig huis. kamer was heel mooi. Hele aardige eigenaren vriendelijk ontvangen.

Wat wil men nog meer?

Miep Driehuijs
17-12-2017

Samen met een vriendin hier 1 nacht verbleven. Wat een mooi gebouw en kamer. Vriendelijke ontvangst. Goed bed en super ontbijt. Mooi omgeving. Het ontbrak ons aan niks. Binnen 1 minuut lopen in het centrum van Apeldoorn en gratis parkeren.

Mooie B&B, paar vervelende dingen

Heleen
11-8-2017

Villa Sonnevanck is mooi, heeft een geweldig ontbijt en prima kamers. Echter het feit dat de badkamers gedeeld waren viel ons niet erg in de smaak, alsook het feit dat er s'avonds geen plek was om samen te kletsen (omdat de eigenaars zo nodig een gastenkamer naast de verder erg gezellige keuken moesten bouwen ) en dat je daar dan met niet al teveel subtiliteit uit weg werd gebonjourd. Daarover gesproken: toen wij eerder dan gepland weg moesten uit de kamer, maar er wel nog baggage mochten stallen, ging ik die later die dag ophalen en liet mezelf (zoals de bedoeling is als je er logeert) bij de achterdeur in de tuin naar binnen en belde om hulp naar de eigenaar dmv een speciale bel. Het werd duidelijk toen ik de eigenaar sprak dat zodra je geen echte gast meer bent, hun gastvrijheid daarmee als sneeuw voor de zon verdwijnt. Ik werd afgeblaft over dat ik voortaan bij de voordeur buiten moest wachten en niet zomaar mocht binnenwandelen. Onprettige man.

Heel gastvriendelijk, goed verzorgd, super!

Wendy Gloudemans
28-5-2017

Ligging bij het centrum, heel goed verzorgd!

Heerlijke b&b

Sigrid Meijer
17-4-2017

Prachtige kamer, heerlijke bedden, dicht bij t centrum van Apeldoorn. Zeer vriendelijke eigenaren die ons in de watten hebben gelegd!

Perfect

GS
11-3-2017

Wat is dit een mooie bed & breakfast. Perfecte ligging. Erg gastvrij. Prachtige kamer. Heerlijk ontbijt. Aardige eigenaar. Erg genoten!!

Fantastisch!

G.
28-1-2017

We kwamen op een ander tijdstip dan gebruikelijk aan, maar een hartelijk ontvangst. Rondleiding gekregen. Zeer schoon en netjes, rook lekker fris. Mooie kamer, heerlijk bed, lekkere douche! Zo compleet als het maar kan zijn! Ligging perfect voor een dagje in de stad. Ontbijt geweldig in een prachtige kamer! We komen terug!!

Heerlijk relaxed allemaal. Hartelijke ontvangst!

Caroline Bijlard
11-9-2016

Ik kwam op t nippertje op tijd aan. Werd erg hartelijk ontvangen. Ze namen tijd om uitleg te geven. Kamer (1 persoons) klein maar alles aanwezig, zelfs mogelijkheid om nog koffie of thee te maken. Mooie accessoires. Uurtje voor t ontbijt ging ik buiten even roken en er kwam meteen een kop koffie aan. Ontbijt! Whoww... alles erop en eraan. Fruit, yoghurt, broodjes met vleeswaren, kaas, eitje, zalm. Verse jus, koffie of thee zoveel je wilt. Kan binnen of buiten geserveerd worden. Open, informele sfeer en erg attent! Als ik weer in Apeldoorn onderdak nodig heb.... kom ik er graag weer terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Sonnevanck voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Sonnevanck in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Sonnevanck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.