Tijdelijk €25 aanbetaling

6.5VoldoendeScore uit 37 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

37 Reviews over Van der Valk Apeldoorn

• 9Katrien08-09-2022

Heerlijk hotel!

We hadden een normale kamer geboekt, maar al fantastisch luxe! Heerlijk grote kamer, grote fijne bedden en ook een fantastisch bad (en douche). Heerlijk ontspannen zo! Ook het zwembad en de diverse sauna's en de ligbedden zijn fantastisch. Je kunt er heerlijk liggen en water tappen.

Helaas kan je in het zwembad geen lunch bestellen, waardoor je er wel uit moet.

Ook een prachtige omgeving, met 15ha aan tuin met moestuin, kippen en mooie bloemen.

• 3Nick Visser21-05-2022

Nooit meer

Bij aankomst erg vieze kamer. Na klagen bij de receptie een uur na de afgesproken tijd uiteindelijk schoon gemaakt. Hierdoor mocht de pret niet vergaan en gezellig wat gaan drinken bij de bar. Ronduit asociaal jong bar mannetje die zn vak totaal niet verstaat. Nooit meer hierheen.

• 9G Peeters09-08-2021

Schitterend hotel!

Schitterende kamers! We hadden een klein balkon en konden hier lekker genieten van de zon. We kregen de eerste keer de deur niet open en iemand van de receptie liep mee en droeg zelfs een koffer en tas voor mij, wat n service! Het restaurant was nog dicht door de Corona maatregelen en we kwamen na 20 uur aan, en dat was het tijdstip dat de terrasjes ook dicht moesten, maar ze brengen je bestelde eten tot aan de deur, niks mis mee!De tweede dag hebben we heerlijk ontbeten en gedineerd op het terras in de schitterende tuin, we hadden echt een vakantiegevoel. We zijn maar station Amersfoort Osseveld gelopen en vandaar ben je binnen 5 minuten met de trein in het centrum. Kortom echt een aanrader dit hotel, mooie kamers, heerlijk eten en heel vriendelijk personeel die weten hoe ze het de gasten naar hun zin moeten maken.

• 9Frank Vervoort22-05-2021

geweldig hotel in mooie omgeving

Zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie. Heel mooie en grote kamer. Geweldig leuk terras met uitzicht op de grote tuinen van het hotel. De receptie verstrekt op verzoek een plattegrond van de 16 ha tuinen van het hotel. Het diner was geweldig, met dieetwensen rekening gehouden. Lekker geslapen. Heerlijk ontbijt met voldoende keuze. Buffetje rekening houdende met corona. Het was alles bij elkaar een geweldig verblijf.

• 4Gabriella25-02-2021

Gediscrimineerd door receptie. Klacht indienen

Super leuk verblijf. Echter de service was geen 9.1 waard zoals de hotel is gekwalificeerd. Ik ben gediscrimineerd. Vernederd om mijn kledingstijl terwijl ze hier geen huisregels voor hebben. Niet eens begroet door de medewerkers en er werd door de lobby naar mij geroepen, super onprofessioneel. Het enigste wat ik krijg is een excuses, die ze niet meende!!!

• 4Lisa15-02-2021

Verschrikkelijk geluid vanuit de badkamer!

Helaas om half 3 's nachts wakker geworden van een verschrikkelijk hard geluid vanuit de badkamer. Andere hotelgasten hebben ditzelfde probleem ervaren op de 3e verdieping. We werden om 3 uur 's nachts overgeplaatst naar een andere kamer. Dit vonden wij niet meer dan normaal aangezien slapen in kamer 231 niet meer mogelijk was. Bij het uitchecken vroegen we of we geld terug konden krijgen of compensatie in de vorm van een voucher voor een volgend verblijf. Helaas hadden wij onze compensatie al gehad volgens de manager. We kregen 's nachts ontbijt aangeboden en we hadden een nieuwe kamer aangeboden gekregen om 3 uur 's nachts. Wij vinden dit een slechte service. Wij hebben €120 betaald voor een overnachting. Wij kiezen altijd voor Van der Valk voor de service, maar voor ons geen volgende keer meer! Niet het weekend die wij onszelf hadden voorgesteld. Klantvriendelijkheid is erg slecht.

• 9Sharon17-01-2021

Genieten

Heerlijk ontbijt. Heerlijk genoten van de welness . Top verblijf gehad

• 5Kim02-01-2021

Hotel zelf is mooi! Personeel niet vriendelijk.

Niet verwachten dat personeel je helpt, maar ze maken je eerder belachelijk! Jammer want het hotel zelf is erg mooi, al was de kamer niet goed schoongemaakt. De vrouw die op 01/01/21 om 17.00 uur achter de receptie werkte mag in ieder geval gaan werken aan haar houding naar gasten toe.

• 8m19-10-2020

mooi hotel, diner wat minder

Als frequente van der Valk gangers vonden wij dit een mooi trendy hotel. Grote schone kamer met mooie badkamer en inloopkast. Welness ook heel fijn met 2 sauna's, infraroodcabine, zwembad en fijne ligstoelen. Het bestellen van een drankje via de QR code is niet aan ons besteed. Al in 2 hotels volgens de regels besteld maar uiteindelijk niet doorgekomen en alsnog na een tijdje persoonlijk moeten bestellen. Restaurant mooi en sfeervol ingericht. Alleen het diner viel tegen. Entrecote had aparte smaak en van alles heel weinig. Niet zoals we gewend waren. Zicht op de open keuken is ook leuk , maar instrueer dan wel het personeel daar rondom de coronarichtlijnen.. mondkapjes op "half elf". 2 koks gaven elkaar een hand zowel links als rechts..in mijn ogen waren ze een beetje aan het dollen...en vervolgens strooit hij de kaas over een gereedstaand bord met blote hand. Ontbijt netjes verzorgd, alles slim coronaproof verpakt. Fijne dagen gehad

• 9Ralph21-09-2020

Luxe hotel in mooie omgeving.

Verblijf van 14 sept t/m 17 sept 2020 in kamer 325 (junior- Suite ). Mooi hotel met heel vriendelijk personeel .lekker Zwembad en de kamer was ook in orde. Mooie omgeving om te fietsen.

Hotel Van der Valk Apeldoorn info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Landgoedlaan 26, 7325AW