Vakantiehuis Secret Garden

231 reviews over Vakantiehuis Secret Garden

• 2019
    9Jl20-10-2019

Heerlijk

Heerlijk verblijf, alles goed voor elkaar. Genoten van alles.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Jolanda06-10-2019

Een ontzettend prettig verblijf gehad. Zeer gastvrije ontvangst, taartje stond klaar in de koelkast. Ook stonden er wijn, fris, bier, nootjes en snoepjes voor ons klaar. Bij het ontbijt kregen we verse eitjes van de kippen en was er eigengemaakte jam en pindakaas. Huisje was erg schoon en alles was aanwezig. Prima bedden! Bij het afscheid kregen we nog een schattig geurzakje mee. Kortom: we hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Manon06-10-2019

Heel fijn!

Schoon en ruim verblijf, van alle gemakken voorzien. Het centrum en station van Apeldoorn liggen op een steenworp afstand, ideaal! De gastheer en gastvrouw zorgen voor een warm onthaal en voor kleine, extra attenties zoals eieren van de eigen kippen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10HenA Haanstra10-09-2019

Super en zeker een aanrader!

Zeer aangenaam, gastvrij en heel schoon ‘ Tiny House’ . In de serre zit je heerlijk, maar bij mooi weer is het gebruik van de zeer verzorgde tuin ook heel fijn. Het tuinhuisje mochten we gebruiken voor het stallen van de e- Bikes. De gastheer en gastvrouw hebben werkelijk overal aan gedacht ( koffie/ thee/ wijntje/ nootjes/ taartje/ eitjes van eigen kippen etc). Een 10 waard!

Gereisd met partner in september 2019

• 10G. Lang-Hagemeijer10-09-2019

Een belevenis

Wij zijn al weer voor een week gast geweest en vonden het net zo leuk als iedere keer. Prachtige verblijf, schoon en gezellig. Een luxe keuken en een eenvoudige manier om boodschappen te doen. Op aanbeveling van Truus en Barthus hadden wij leuke uistapjes gedaan en zijn gezellig eten geweest. Secret Garden is altijd weer een belevenis. Wij komen zeker weer een keer terug.

• 10Corrie27-08-2019

Een fantastisch verblijf.👍 Vorig jaar ook geweest en gaan niet snel 2x naar hetzelfde adres. Hele lieve mensen, mooi privé huisje in de grote achtertuin met alles erop en eraan. Dicht bij het centrum en ideale omgeving om te fietsen. 🚴‍♀️Zeker niet de laatste x geweest.🤗

• 10Marion van Egmond08-08-2019

Geweldige plek, netjes schoon. Alles is er, een compleet huisje. Heel fijn

• 10Fam klaas visser25-07-2019

goed voor elkaar.

Secret Garden : wat valt er nog te zeggen . we zijn er al een paar keer wezen logeren . dat was niet voor niets ,het is nu een compleet zomerhuis ,binnen hangen er niet voor niets twee certificaten met een vette 10 . dat zegt genoeg !! . fijne mensen , en Truus is onze knuffelbeer .

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Yvonne23-07-2019

Voor herhaling vatbaar!

Prima ligging: vlak bij station in centrum van Apeldoorn. Heerlijk rustig gastenverblijf met erg attente eigenaren.

Alleen gereisd in juli 2019

• 10Piet en Janny van Haaften06-07-2019

Super locatie

Een super mooi en schoon gastenverblijf , super lieve mensen. Huiskamer met TV en radio , slaapkamer en badkamer en keuken met alles er op of er aan. Heerlijke bedden een eigen tuin om in te zitten. Bij aankomst staat er een taart en een flesje witte en rode wijn . In de koelkast stonden twee biertjes, cola , braadboter en koffiemelk . Er staan verse eieren van hun kippen . en nog een heleboel meer . In één woord een top locatie tien minuten lopen van het centrum waar je voor elke beurs heerlijk kan eten . Supermarkt om de hoek . Truus en Barthus wij komen zeker terug . Dank jullie wel voor jullie goede zorgen.

Gereisd met partner in juli 2019

12 tips over Vakantiehuis Secret Garden

• S. Hogendoorn, 22-05-2014

Het centrum van Apeldoorn is op loopafstand, binnen 10 minuten, met veel gezellige terrasjes, leuke winkels en lekkere restaurants. Ook 's-avonds zijn er genoeg kroegjes en andere dingen te doen (bijv. casino). Volgende dag naar Park Hoge Veluwe geweest, is 20 min met auto. Ook erg leuk om eens te zien en met de gratis fietsen kun je mooie routes afleggen.

• Hub, 07-07-2012

Paleis Het Loo en Apenheul op korte afstand zeer goed per bus te bereiken.

• A.Redeker, 17-06-2013

Paleis Het Loo is uiteraard een bezoek waard. Apeldoorn is een prachtige plaats. Wij hebben de Jugendstil wandeling gedaan op zondagochtend in de zon. Zeker ook een aanrader. Heerlijk gegeten in Fijn, in het centrum.

1 vraag over Vakantiehuis Secret Garden

• Trees van der Burgt, 27-04-2018