Bed and Breakfast Secret Garden

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Secret Garden
9,8

166 reviews over Bed and Breakfast Secret Garden in het Nederlands

Geweldig, het kan niet beter.

Foek en Yvonne
31-5-2018

Heerlijk rustig een ''eigen huisje'' in prachtige tuin.

Alles is perfect, er ontbreekt werkelijk niets. Super schoon.

Ontzettend vriendelijke eigenaren.

5 minuten van het station en het centrum.

5 minuten van het centrum

gastvrij

Mulder
7-5-2018

super plek, gastvrije ontvangst en heerlijk rustig

Fantastisch, na verbouwing, meer privacy.

Hans Lagerburg
15-4-2018

Het was weer erg goed geregeld, was weer thuiskomen.

Van mijn vriendin en mij krijgen ze 'een 10 met een griffel!"

Alles tot in de puntjes vezorgd, niks ontbrak!

Een geweldig welkom!

Ongelooflijk gastvrij!

Een prima ligging!

Niet duur!

Gezellig en knus, ik raad iedereen aan:"BOEKEN DUS!!!".

Gastvrijheid, service en kwaliteit!

Afke Martha
19-12-2017

Mooie locatie en een gezellig en warm verblijf. Gastvrijheid en verwennerij! Met zorg en oog voor detail.

Ontzettend gastvrij, zeer attent.

cato
9-12-2017

Hartelijke ontvangst met zelfgemaakt taartje dat in de koelkast klaar stond en ook aan wijntje was gedacht! Zeer uitgebreid (deels met eigengemaakte lekkernijen) ontbijt en wat overblijft mag mee in een lunchverpakking. Hele fijne huiselijke plek om te verblijven!

Een pareltje!

Hanneke Kempff
9-12-2017

Alles klopt hier, de hartelijke ontvangst, de prima accomodatie met goede bedden, een nette badkamer , een fijne zithoek, uitstekend ontbijt,alles om een verblijf heel aangenaam te maken. Voor wie ooit een B&B wil starten, ga hier vooral de kunst afkijken.

Kan niet beter! Vriendelijke gastheer en-vrouw.

Wim Hillenaar
21-11-2017

Ik kan geen negatieve punten noemen. Heel speciaal is het heerlijke uitgebreide ontbijt.

Mooie accomodatie en geweldig ontbijt

Astrid
14-11-2017

Dichtbij de binnenstad op loopafstand. Leuke ontvangst, mooie accomodatie, stoffering slaapkamer beetje gedateerd. Kamer erg schoon en ontbijt geweldig. Badkamer wat aan de kleine kant. Mooi dat de tv in n aparte ruimte staat met stoelen etc. Zeer complete inrichting er ontbreekt niets overal is aan gedacht.

Uitmuntend

Wilma & Dick
14-11-2017

Prima accommodatie met een uitzonderlijk vriendelijke gastvrouw die alles doet om het haar gasten naar de zin te maken. Wij komen er regelmatig terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Secret Garden in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Secret Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Secret Garden scoort een 9.76 uit 10 op basis van 201 reviews.