Bed and Breakfast Secret Garden

173 reviews over Bed and Breakfast Secret Garden in het Nederlands

Geweldig echt fantastisch

Henk van der linde
2-10-2018

Fantastisch. Fijne gastvrouw en gastheer. Prima ontvangst mooie gelegenheid en wat een fijne traktatie in de koelkast

Fantastisch.

Hammie Nas
5-9-2018

Alles was prima geregeld.Nieuwe keuken in het verblijf geplaats.Vorig jaar ook daar geweest het voelde gewoon alsof we thuis kwamen.

Lieve mensen hebben veel interesse in mensen.Weten altijd wel iets om naartoe te gaan.

Heerlijk van genieten.

M.+G.Lang
29-8-2018

Ook dit jaar weer een week in Secret Garden. Nog steeds het vrijndelike echtpaar. Nog steeds een prachtige tuin. Nog steeds een gezellige en rustige verblijf. Nu een prachtige keuken erbij met inbegrijp van nuttige dingen. Het was zeker niet de laatste keer dat wij het hebben genoten. Wij hopen dat het nog lang zal bestaan.

Super echt een aanrader,

Arie van Rijn
26-8-2018

Het was een hele fijne beleving,

Met zulke lieve mensen die het B no B runnen,

Je wordt heerlijk in de watten gelegd,

Zeker waard om nog eens terug te gaan,

1 min puntje de zelf gemaakte taart was te groot :-)

Gr Arie en Corrie.

Boeken!

Christiana
10-8-2018

Ik en mijn vriend raden dit iedereen aan. Er ontbreekt hier werkelijk aan niks. Het voelt zelfs een beetje als 'thuis komen'.

Het huisje staat in de tuin van 2 heel lieve mensen die ontzettend gastvrij zijn. Er is echt aan alles gedacht. Het huisje is liefdevol ingericht, hygiënisch en verzorgd.

Een dikke 10 voor jullie! Dat hebben jullie zeker verdiend.

heerlijk verblijf.

Matthijs
5-7-2018

Schoon, netjes, comfortabel gastenverblijf in tuin van heel vriendelijke mensen. Van alle gemakken voorzien. Keuken met alle benodigdheden, een klein woonkamertje met tv en een heerlijk plekje in de tuin. Dichtbij het station en centrum.

Aanrader.

voor herhaling vatbaar

R de Haan
28-6-2018

mooi en comfortabel appartement met grote mate van privacy

Geweldig, het kan niet beter.

Foek en Yvonne
31-5-2018

Heerlijk rustig een ''eigen huisje'' in prachtige tuin.

Alles is perfect, er ontbreekt werkelijk niets. Super schoon.

Ontzettend vriendelijke eigenaren.

5 minuten van het station en het centrum.

5 minuten van het centrum

gastvrij

Mulder
7-5-2018

super plek, gastvrije ontvangst en heerlijk rustig

Fantastisch, na verbouwing, meer privacy.

Hans Lagerburg
15-4-2018

Het was weer erg goed geregeld, was weer thuiskomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Secret Garden in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Secret Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.