Tijdelijk €25 aanbetaling

6.5VoldoendeScore uit 118 reviews
+24

6.5VoldoendeScore uit 118 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Pegasus voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

118 Reviews over Pegasus

• 6C.V.05-10-2022

Je moet er van houden!

Apart hotel!Moet je van houden.Was leuk om een keer mee te maken,maar gebouw is aan de buitenkant slecht onderhouden.Hekje op ons balkon waren ze aan het repareren zat met touwtjes aan elkaar vast.Vloer kraakt ontzettend maar dit hoort wel bij dit pand!interieur leuk op elkaar afgestemd.Goed ontbijt.Vond het zelf meer een B&B.Niet echt hotel faciliteiten.En dan vindt ik de prijs-kwaliteitverhouding wel duur.

• 9Schuurmans10-09-2020

Prima, leuk en gezellig hotel, prijs/kwaliteit ok

Maakt de verwachtingen waar, prima hotel, 6 kamers in Victoriaanse stijl, krakende vloer, nette kamers, prima ontbijt, eitje naar keuze, verse yoghurt, (karne)melk, jus d'orange en fruit. Persoonlijke benadering. Op 5-10 minuten lopen van het centrum, parkeerplaats achter het hotel.

• 9Ronny13-06-2020

Romantisch en sfeervol hotel met perfect ontbijt

Het was een perfect verblijf, leek wel een sprookje zodra je binnenkwam. Heel vriendelijke mensen met oog voor detail en we voelden ons zeer welkom. Veel leuker dit dan een modern hotel waarin het allemaal toch wat onpersoonlijk en kil aan kan voelen (maar als je de voorkeur geeft aan zo'n soort hotel kun je dat misschien beter boeken, dit heeft in sommige opzichten meer een b&b sfeer). De omgeving is prachtig en met een wijntje op het balkon was het genieten. Met name het ontbijt was echt tot in de puntjes verzorgd, aan alles wordt gedacht en we kwamen niets te kort. We komen zeker nog eens terug!

• 10Dhr de Vente04-08-2019

Sprookjesachtig met een warm gevoel.

Foto's doen deze plek geen genoegen. Je moet het zien om de sfeer te proeven. De victoriaanse stijl is te proeven al vanaf de entree. Het personeel denkt mee en is zeer behulpzaam. Daarnaast is de ligging prima met op 10 minuten loop afstand het centrum. Hier gaan wij zeker terugkomen.

• 10Tess28-07-2019

Genieten

Ligging is top, mooie kamers en hele goeie service !

• 10Michael06-05-2019

Super service, Gorgeous hotel!

Excellent breakfast, Very welcoming atmosphere, My wife and I stayed 5 nights in Apr/May and felt totally relaxed our entire stay.

• 10Joke20-04-2019

uniek hotel

Het hotel was helemaal wat ik leuk vind;oud,sfeervol,en met zes verschillende kamers in negentienhonderd-stijl waar ik omdat we vroeg waren ook nog uit drie konden kiezen.we gingen voor de groen met cremekleurige,met privebalkon en zelfs de badkamer is in stijl!Het ontbijt was super,aan tafel geserveerd in de mooie serre met glas-in-lood ramen.Een verademing voor wie niet van de strakke,grijze, alomtegenwoordige design hotelkamers houdt!

• 5C Engel13-04-2019

Teleurstellend.

Kamer op zich was redelijk. Voor de rest is het pand écht vergane glorie met heel veel achterstallig onderhoud. De tuin is totaal verwaarloost. De foto's op de website geven beslist niet de realiteit weer. De entree is ronduit vies.

• 10Kerstin19-08-2018

Echte aanrader voor diegene, welk niet gewoon will

Mooie sfeer, aparte kamer im style van Victoriaanse tijd. Slapen als een princess. Lekker en uitgebreid ontbijt met bediening aan tafel, dus geen buffetform. Daar voel je koninklijk! Kamers mooi ingericht met alle spullen uit de tijd om 1900.

• 9Diana04-08-2018

Aanrader!

Mooi, lieflijk, schoon hotel. Prachtig ingericht. Zeer uitgebreid ontbijt dat ze ter plekke ook nog aanpassen als ze er achter komen dat je vegetariër bent. Enorm fijne service. Goede uitvalsbasis als je Apeldoorn en omgeving wilt verkennen. Ik heb geen minpunten kunnen ontdekken.

Hotel Pegasus info

• AirconditioningNiet beschikbaar