Paleis Het Loo

8.3Fantastisch

• 8Simonet16-12-2017

Mooie rondleiding 16 december 15.30! Tnx gids!!

Niet naar restaurant Balzaal gaan! Een rij om erin te kunnen. Vriendelijk lachende meisjes van een uitzendbureau die zich rot rennen. Meer tafels erin mag niet van de organisatie, werd gezegd. Ik dacht aan te weinig personeel en niet gestroomlijnde bediening. Onhandig en niet gastvrij. Net op tijd voor de rondleiding nog een kopje koffie kunnen drinken. Het cijfer is voor het paleis, niet voor het restaurant. Die krijgen een onvoldoende.

Gereisd met partner in december 2017

• 9Marijke05-08-2017

Paleis

Prachtig paleis audiotour erg leuk en leerzaam. De daktour van vandaag 12.30uur begeleid door 2 sjagrijnige dames👎🏼Er kon geen vriendelijk woord of lachje vanaf, dat was jammer en onnodig.

Paleis Het Loo, Marketing & Communicatie, 07-08-2017

Hartelijk dank voor uw reactie. We gaan dit zeker intern communiceren, want gastvrijheid staat bij Paleis Het Loo hoog in het vaandel!

augustus 2017

• 9joriss05-08-2017

leuk museum

Erg leuk en interessant museum, zeker met een museumkaart, dan gratis toegang. De audiotour, die 3 euro kost, is een aanrader! paleistuin erg mooi en fijn dat de oranjewandeling in het park is toegevoegd. Jammer dat het paleis straks 3 jaar gesloten is ivm renovatie.

Alleen gereisd in augustus 2017

• 7DRH03-08-2017

Mooie locatie

Wij hadden online kaarten gekocht en hoefden daarom niet in de zeer lange rij voor de kassa te blijven staan. Nadeel daarvan was, dat we geen plattegrond kregen bij binnenkomst. Daarom toch maar even navraag gedaan bij een medewerker en zij gaf aan, ons wel even snel een plattegrond te geven, maar dat we dan eigenlijk ook gewoon in de lange rij moesten blijven staan bij de mensen die geen toegangskaarten hadden. Uiteindelijk kwamen we langs een infodesk, maar ook daar was de informatie zeer summier. Zij verwezen ons naar de stallen, waar vast iemand rond zou lopen die ons meer informatie kon geven over het programma van die dag. Helaas was hier niemand aanwezig. Halverwege de dag kwamen we erachter dat er diverse speurtochten waren voor kinderen. Deze hebben we helaas gemist, omdat we deze bij binnenkomst niet hebben gekregen en ook nergens vermeld werd in het park dat deze er waren. Tip: sluit toch aan bij de kassa om alle informatie te verkrijgen van de betreffende activiteiten tijdens uw bezoek.

Het is een mooi paleis, er is veel te zien en te doen. De audiotour kost € 3,- p.p., een rondleiding naar het dak van het paleis (met een prachtig uitzicht) en een enkel ritje met paard en wagen kost € 1,- p.p. Het personeel in het park en het paleis is verder vriendelijk.

augustus 2017

• 8M.Bezemer15-07-2017

Prachtige locatie en zeer veelzijdig.

Paleis, tuinen en stallen zeer de moeite waard. Wat viel tegen: bijbetaling van €3 p.p. voor een adiotour, terwijl de entree al niet mis was (17,50), excl. €2,50 p/u parkeergeld. De stallen wilden we als laatste bezoeken maar ondanks dat het nog geen 17 uur was werd de deur voor onze neus gesloten. De medewerker vertelde ons, in het engels, dat hij ging sluiten (16.54 uur). Een blik door de nog geopende deur zou al wat goed kunnen maken.

Paleis Het Loo, Marketing & Communicatie, 01-08-2017

Beste meneer, mevrouw Bezemer,

Dank voor uw reactie. Fijn dat u heeft genoten op Paleis Het Loo. Dat de stallen voortijdig de deuren sloten, is niet de bedoeling. Wij nemen dit intern op.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9K.09-06-2017

Erg leerzaam en spannend voor kinderen

Samen met een groep kinderen (bovenbouw) hebben wij de audiotour gedaan. De kinderen vonden het erg leuk en grappig, maar op sommige momenten ook wel spannen door het verhaal van Willem 0. De begeleidster had veel aandacht voor de kinderen en vertelde het verhaal enthousiast. Zij zorgde ook voor een goede begeleiding, waardoor het erg duidelijk was welke route er moest worden gelopen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Olaf02-10-2016

Erg mooi om te zien

We zijn hier geweest en hebben genoten van de rijke historie.

september 2016

• 7Renata25-08-2016

Paleis fantastisch, restaurant domper

Veel moois te zien in het paleis, de stallen en het koetshuis. Personeel behulpzaam en vonden het leuk om vragen van bezoekers te beantwoorden. Erg lief tegen kinderen. High tea geregeld van te voren. Wij wilden graag binnen in de mooie zaal zitten maar hadden geen keus er was buiten gedekt en door de chef de mission werd te kennen gegeven dat hier ook verder weinig keuze in was. Koude en ongezellige man. Voor een royal high tea viel het eten ons tegen en de manier waarop het werd geserveerd weinig origineels koekjes, cake en wat chocolade, thee snel koud, weinig keus en eenvoudig voor het bedrag dat je neertelt. Het werd op tafel neergezet en verder werd er weinig gevraagd of alles naar wens was. Mocht het restaurant alleen beoordeeld worden dan zou een 5 voldoende zijn.

augustus 2016

• 9LA29-07-2016

Prachtig en kindvriendelijk!

Mooi, goed onderhouden paleis met prachtige tuinen. Overal werden we vriendelijk ontvangen en behandeld door het personeel; vooral voor onze dochter van zes was iedereen uiterst aardig en behulpzaam. Er waren ook leuke dingen voor kinderen te doen (knutselen, speelkasteel, speurtocht). Het enige minpuntje is het parkeergeld van 7 euro, wat ik aan de hoge kant vind, maar verder niets dan lof. We hebben erg genoten, met name door het vriendelijke personeel.

juli 2016

• 4J.B.M.van Vliet19-06-2016

Het Paleis was OK, de lunch was allesbehalve Royal

Ik was hier met Amerikaanse kennissen en ik schaamde me wat we voorgezet kregen in het restaurant De Balzaal. Een verbrande clubsandwitch ,een krabsandwitch met een kledderige substantie zonder krab en een tonijnsalade met twee blaadjes sla en de goedkoopste tonijn uit blik die je je kunt voorstellen. Voor de prijs van ... Het bier van de tap was goed en op de juiste temperatuur. Bij mijn klacht hierover bij het personeel was het antwoord: ik hoop dat u wel van het uitzicht heeft genoten. En dat hadden we. Grote pretenties en kleine prestaties.

Paleis Het Loo, Marketing & Communicatie, 20-07-2016

Geachte mevrouw, meneer Van Vliet,

Vervelend dat u uw gasten niet zó kon onthalen, als u had verwacht. We willen graag met u in contact komen om een en ander te bespreken. Wilt u zo vriendelijk zijn om een mail te sturen naar [email protected] zodat wij u kunnen bereiken?

Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,