Julianatoren

4.7Matig

• 6Anja23-09-2020

Leuke dag

Op een doordeweekse dag geweest. Hierdoor niet heel druk, maar als ik de afgetekende wachtopstellingen op de grond zag staan (op 1,5 meter), wist ik dat ik NOOIT in het weekend zou gaan. Heel veel attracties op een heel klein stuk oppervlakte. Ook in "niet coronatijd" lijkt het mij onoverzichtelijk om te in- en uitgangen te zien van de attracties. De kinderen hebben een hele leuke dag gehad, zelf vind ik de prijs kwaliteit niet kloppen (duur). Ik kan me voorstellen dat het in de weekenden veel te druk is! 6000 normaal en in corona 2000 mensen, ik moet er niet aandenken....

september 2020

• 8Stephanie09-09-2020

Geweldig voor kinderen

Vandaag (9/9) naar Julianatoren geweest en onze dochter van 3 heeft de dag van haar leven gehad. Het is een niet heel groot park wat ideaal is voor de kleine beentjes. Het was vandaag totaal niet druk waardoor er haast geen wachtrijen waren. Ik ben bijna overal met haar meegeweest in de attracties. De entree is wat aan de prijzige kant maar met kortingsbonnen prima te doen. Zelf eten en drinken mee en je hebt een enorm leuke dag! Er is overal goed aangegeven waar je moet wachten etc ivm Corona maar sommige mensen hebben hier lak aan. Daar kan het park zelf echter niets aan doen. Wij komen over 2 weken weer! Die lach op het snoetje van mijn dochter is onbetaalbaar!

Gereisd met vrienden in september 2020

• 4S B03-09-2020

Leuk voor de kleine kinderen, maar ZEER prijzig.

Leuk park voor de kleine kinderen. Echter ZEER prijzig voor wat je er voor krijgt. 25 euro per persoon is absoluut het geld niet waard. Echter houdt het daar niet op. 8,25 voor parkeren, en drankjes en eten in het park is erg aan de prijs.

Al met al een duur dagje uit, voor een zeer klein pretpark.

Ik zou dit pretpark ZEKER niet aanraden, tenzij je om de hoek woont. Ga dan liever naar Enkhuizen (Sprookjeswonderland), waar het parkeren gratis is, de entree een tientje, en de prijzen in het park écht bizar laag zijn.

Overigens was de koffie in het park Julianatoren wél goed in tegenstelling tot veel andere parken.

• 4Vera03-09-2020

Het geld niet waard

Leuke attracties voor jonge kinderen. Het park is echter heel klein en compact opgezet. Hierdoor voelt het al snel beklemmend, zeker als er afstand gehouden niet worden. Er staat een medewerker op twee attracties. Die beheert om en om de attracties, wat inhoud dat de helft van de attracties constant dicht is. Je krijgt geen waar voor je geld. Het is een grote drukke kermis, de stempel attractiepark niet waard.

• 3Linda29-08-2020

Veeeeel te druk

Het was ontzettend druk. Voor simpele attracties meer dan drie kwartier staan wachten. Afstand houden van elkaar onbegonnen werk. Alle parkeerplaatsen stonden ook vol. Wij moesten naar p2 (ongeveer 1,5 km lopen of met een bus) en daar durven ze ook gewoon hetzelfde parkeertarief te berekenen als op p1 (8,50eur). 25 euro per persoon in mijn optiek veel te veel geld voor dit kleinschalige park. Dit mag niet meer dan 15 euro pp kosten. Nee, ons zien ze er niet meer terug. Twee weken geleden naar de Efteling geweest en dat beviel echt vele malen beter, ook met jonge kinderen (2 en 3 jaar).

• 3Sophia26-08-2020

Voorlopig geen julianatoren meer

Belachelijk duur. We hebben van de dag zeker 3-4 in de wachtrijen gestaan, veel te druk, te weinig personeel. Ze deden attracties om beurten M’n kids stonden heel lang te wachten .. eindelijk aan de beurt gaat de attractie ineens dicht omdat er eerst een andere open moet. Er was sowieso veel dicht En er was geen enkele ‘show’ terwijl we de volle pond moesten betalen Als ouders kan je maar in een paar attracties mee ivm de drukte dan is het echt wel heel duur . Personeel onvriendelijk. Zat m’n zoontje af te blaffen die gewoon even iets niet begreep Pendelbus helemaal volgepropt ondanks Carona en parkeren belachelijk duur Voorlopig geen Julianatoren meer Helaas

• 1Patrick Janssen18-08-2020

Wat een ellende

Veel drukker als de 2100 personen die erin mochten, de meeste mensen kijken nergens naar. Park half 11 al vol, lange wachtrijen voor attractie, 13.00 uur van ellende maar vertrokken en 100 euro lichter!

• 5A.L.G. Minten14-08-2020

Corona regels zijn hier niet te handhaven

Met betrekking de 1,5 afstand in dit park is niet te handhaven in verband met de drukte in het park.(teveel mensen) Verder is de entreeprijs wel duur voor een volwassen. Op het park is maar op 1 plek waterijsjes te koop zonder de originele verpakking ,hier wordt water ijs verkocht wat niet verkocht mag worden ,en dan betaal je voor een stoplicht ijsje 1.10 euro

• 8Marina14-08-2020

13 augustus

Duidelijk aangegeven waar je wel/niet kunt staan in wachtrijen. Personeel draagt mondkapjes. Verkoeling dmv sproeiers, heerlijk! Attracties enkel voor kinderen goed te doen. Tot 12 jaar hoeft geen anderhalf meter afstand. Waardoor wachttijd meeviel. Enkel achtbaan en spookhuis waar volwassenen inmogen duurde zo 'n 15 /20min. Ondanks corona hele dag plezier gehad en ja, altijd mensen die nergens op letten /naar kijken... Kan Juliana toren niks aan doen. Jammer dat parkeren niet meer gratis is

• 7Niels12-08-2020

Prijzig maar goed geregeld.

Klein overzichtelijk park en daardoor al snel wat aan de drukke kant. Park geeft looproutes aan, anderhalve meter markeringen in de wachtrij, ruime hoeveelheid desinfectiemiddelen en roept regelmatig om de rivm maatregelen in acht te nemen. Dat een enkeling dit in de wind slaat zegt meer over deze bezoekers dan over het park. Ik kan mij dan ook niet vinden in alle negatieve reacties en zou bij corona angst adviseren thuis te blijven in afwachting van een vaccin. Voor Iedereen die er op uit wil met kleine kinderen kan Ik de julianatoren aanraden.

10 van de 377 reviews gezien