Hotel Hotel et le Café de Paris

Hotel Hotel et le Café de Paris
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel et le Café de Paris voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Hotel et le Café de Paris in het Nederlands

Eens, maar nooit weer

dirkbeat
31-10-2017

Wel eens afgevraagd waarom een hotel in Apeldoorn Hotel de Paris heet? Boek er kamer 20 en je weet het. Via steile trappen bereik je een piepkleine kamer van 9 m2 waar een bed, een kast, een douche en een wc in gepropt zijn. Circa 15 cm voor de wastafel staat een tafel die je niet kunt verplaatsen zonder een elektrische snoer los te te trekken van de muur.

Ondanks dubbel glas is het tochtig en koud, want de verwarming doet het niet en als je van blinde muren houdt, dan zul je genieten van het uitzicht.

De ontbijtzaal is sfeervol en het ontbijt is goed, maar kijk er niet vreemd van op als tijdens het ontbijt de vloer 'gemopt' wordt met een penetrant schoonmaakmiddel. Het inchecken was correct en behulpzaam, het uitchecken door een buitenlandse dame was kortaf en onvriendelijk.

Super hotel

Priscilla
29-5-2017

Super vriendelijk personeel nette schone kamers parkeren om de hoek midden in het centrum heerlijk ontbijt kom zeker terug!!

Prima verblijf gehad

Jacqueine
25-3-2017

Centrale ligging, kamer groot genoeg. Geen lift aanwezig en geen airco. Wel ventilator bij aankomst op de kamer. De kamers aan de achterzijde zijn rustiger op warme dagen, omdat er terrassen beneden zijn .......

Zeer matig

R .arnal
14-8-2016

Ok locatie top zo in het centrum.begin positief.dit is ook enige.kamers veel achterstallig onderhoud.beugel bad los,glas plaatje badkamer los.stof op randje bed.matrassen liggen slecht,haast hele nacht niet geslapen. We vroegen om gewekt te worden.o prima werd gezegt wij bellen.na boven.helaas hadden wij geen telefoon,dit gemeld maar niets mee gedaan.Ontbijt gewoon.ze richten zich meer op terras/cafe dan hotel denk ik.

Team HC de Paris, Bedrijfsleider, 28-10-2016

Jammer om te vernemen dat wij uw verwachting niet waar hebben kunnen maken. Badkamers worden op dit moment gefaseerd vernieuwd, stonden inderdaad ook op ons verlanglijstje, daar werken wij aan. Bedden zijn begin juni vernieuwd, spijtig dat deze niet hebben bijgedragen aan uw slaapgenot.

Een stomme fout bij incheck voor wat betreft wekmogelijkheden, pakken we intern op, excuses daarvoor. Bedankt voor uw eerlijke feedback.

leuk hotel

Birgit
8-7-2016

Gezellig klein hotel in het centrum van Apeldoorn met café en terrasje erbij. Kun je lekker eten. Geen heel uitgebreid menu maar voldoende om een keuze te maken . Toen wij er verbleven was er toevallig die avond een muziekquiz. Was reuze gezellig. Gaan er zeker nog een keer naartoe .

Zo horen wij dat graag.

Goed te horen dat het verblijf volgens verwachting is verlopen.

Graag tot een volgende keer.

Super gastvrij en prijs/kwaliteit goed

palafima
15-2-2016

Prima prijs/kwaliteit! Nette simpele kamers. Centraal gelegen. Super restaurant en ontbijt zeer netjes voor 10€.

Zeer gastvrij personeel; absolute aanrader!

Team HC de Paris, Bedrijfsleider, 28-10-2016

Hartelijk dank voor de mooie waardering.

Daar worden we blij van.

Prima voor elkaar!

Miranda Alting
28-9-2015

Door de vermeldingen op Zoover waren we wat huiverig over Hotel Paris. Dat was niet nodig geweest. We zijn heel gastvrij ontvangen en vonden de kamers goed genoeg. Het is een oud gebouw en geen 13-in-een-dozijn Hotel. Dat heeft wel wat. De trappen zijn steil, maar als je dat weet, dan kun je er rekening mee houden. We hebben een prima ontbijt gehad. Prima ligging in het midden van de stad, dichtbij parkeergarage Oranjerie. Allemaal goed voor elkaar!

Team HC de Paris, Bedrijfsleider, 28-10-2016

Hartelijk dank voor uw reactie.

Goed te vernemen dat wij de 'huiverige' aanvang weg hebben kunnen nemen.

Toegankelijk stadshotel ons doel. Locatie en faciliteiten me bijbehorende sfeer zijn de punten waarop u ons weet te vinden.

Heerlijk hotel

cindos74
31-8-2015

Leuk hotel midden in het centrum. Enthousiast personeel, we werden uitstekend geholpen en van info voorzien. kamer was goed, we hadden kamer 14, geen uitzicht maar omdat kamer aan achterkant van het hotel ligt geen last van geluiden van de straat. Bed lag goed, heb heerlijk geslapen. We hebben gedineerd bij Spicebrush, dat restaurant hoort bij het hotel en is erg goed en gezellig. Niet te veel op elkaar en een leuke bediening. Concept van het restaurant is ook erg leuk en anders. Het ontbijt de volgende ochtend was ook goed, alweer leuke bediening. We kregen bij aankomst een 24 uurs parkeerkaart ( deze is bestemd voor Q parking) die we konden gebruiken bij vertrek, daardoor dus geen parkeerkosten gehad omdat we binnen 24 uur weg waren. Uitstekende service! Dit was onze 1e keer in Apeldoorn maar we komen zeker terug en dan ook naar dit hotel.

Team HC de Paris, Bedrijfsleider, 28-10-2016

Hartelijk dank voor uw enthousiaste reactie.

Fijn te vernemen dat uw bezoek naar wens was.

Centraal maar geen service

Elisabeth
9-8-2014

Pluspunten: Fijne bedden. Locatie. Maakt onderdeel uit v.e. café. Café + terras = leuk. Daar ook ontbijt. (Ober aanspreken als je iets geregeld wil hebben. Geen receptie oid.)

Nadelen:

Onze kamer had geen bad, zoals wel in omschrijving stond.

Hartje centrum en daardoor helaas op dinsdagnacht 4.15u schreeuwende uitgaansgangers of hooligans oid. Weinig facilliteiten & matige kamer, geen airco, geen receptie of service. Le Paris richt zich vooral op het café gedeelte en niet op de hotelgasten.

Ontbijt is ok, maar niet speciaal. Koffie moet je even naar zoeken/vragen, want dit moet uit café komen.

Bij 1 vd 3 ramen kapotte jaloeziën. Veel lawaaioverlast van klapperende deuren. Hoofdingangdeur slaat met een donderklap dicht en omdat de kamerdeuren niet goed in de sponning hangen, dreunt dat nog 2x zo hard na. (=wakker schrikken)

Ondanks dat ik het bed persoonlijk fijn vond, niet goed geslapen door herrie en warmte vd kamer.

Team HC de Paris, Bedrijfsleider, 28-10-2016
Jammer te vernemen dat u niet echt een prettige nachtrust heeft genoten. Gezien locatie in het hart van het centrum, hebben wij geluiden van buiten helaas niet in de hand. Veiligheidsvoorschriften maken dat de drangers noodzakelijk zijn. We gaan kijken of we het bijbehorende geluid kunnen verhelpen, bedankt voor de tip.

geweldig hotel, zeer centraal gelegen

Simone
11-8-2013

Het hotel is netjes en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer was ook netjes en het gaf mij een authentiek gevoel. Het hele hotel voelde oud en authentiek aan, iets wat ik erg waardeer. Het eten was prima enbhet ontbijt was erg goed en erg uitgebreid. De moulin rouge bar zaal is echt prachtig en ook in oude stijl gedecoreerd. Erg mooi!

Team HC de Paris, Bedrijfsleider, 28-10-2016

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn om te horen dat u zich thuis voelde.

Graag tot een volgende keer,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hotel et le Café de Paris in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hotel et le Café de Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hotel et le Café de Paris scoort een 7.64 uit 10 op basis van 14 reviews.