Vakantiehuis De Holhorst

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldig

Fam Soldaat
2-1-2018

voor de eerste keer voor ons dat we in een een huisje bij mensen op erf.

wat hebben we genoten, wat een schoon en gezellig huisje wij waren bij de kerstdagen stond zelfs een kerstboom en overal kaarslicht wat knus heerlijk

en je kan er heerlijk fietsen, en Apeldoorn kun je zo aan fietsen.

we hopen zeker keer terug tekomen

Bedankt Fam Koetsier

Tielman en Stephanie
20-7-2017

Kraaknet sfeervol huis in een rustige groene omgeving. Het huis omvat alles wat nodig,indien iets tekort staan de gastheer en -vrouw altijd klaar om te helpen. Wij waren op vakantie met ons zoontje van 20 maanden, een heerlijk landelijke omgeving: vijver, dieren, glijbaan en schommel in de tuin, kinderfietsje,...

Het huisje is ook de ideale uitvalsbasis voor uitstapjes ( de tips op de site omgeving holhorst zijn zeer handig).

Kleine tip: mss zorgen voor verduisterende gordijnen.

Aangenaam verblijf.

Kirsten
27-5-2017

Een echt gevoel van thuiskomen door de hartelijke ontvangst.

Deze bed & breakfast wordt gerund met echte passie. Een werkelijk geweldig ontbijt, welke wij in de mooie tuin hebben genuttigd.

Heerlijk verblijf

Familie gys
29-8-2015

Voor de tweede keer verbleven in de holhorst en we gaan zeker nog eens terug. Huis is tip top in orde en voorzien van al het nodige. En heel netjes wat voor ons zeker belangrijk is. Heel vriendelijke mensen. Ideaal vertrekpunt om te fietsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Holhorst in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Holhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Holhorst scoort een 9.55 uit 10 op basis van 4 reviews.