Hotel Bilderberg de Keizerskroon

Hotel Bilderberg de Keizerskroon
8,3

18 tips over Hotel Bilderberg de Keizerskroon

Trudelies de Graaf, 25-6-2015
Zeker de moeite waard: Paleis het Loo en de daarachter liggende, schitterende tuinen. En tot 25 oktober 2015: de Papier Biënnale in het Codamuseum. Kunst met een hele grote K ! We hebben onze ogen uitgekeken. Een paar dagen in Hotel de Keizerskroon is een aanrader voor iedereen die Cultuur en Natuur wil combineren.
J. van Eijk, 19-5-2015
Met een Bongo arrangement moet je wel zelf de drank betalen.
Caroline, 15-12-2014
Laat je verrassen in het restaurant door een surprise menu met wijnarrangement!

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg de Keizerskroon voor je op een rij gezet:

Will Ronteltap, 17-11-2014
Neem de luxe kamer achterkant hotel wij zaten nr 141 lekker rustig ruime kamer en koffie en thee faciliteiten en badjas en slippers
H&H, 10-8-2014
We hadden voor deze liggen gekozen omdat we paleis soestdijk en het loo wilden bezoeken.
hab bullens, 4-8-2014
Green key is belangrijk, maar airco is comfortabeler bij zeer warm weer.

G.J.Kok, 1-8-2014
huur geen electrische fiets, deze zijn niet vooruit te branden, jammer.
Estella kuiken, 28-7-2014
Airco op de kamers zou aanrader zijn.
Joke van der Weijden, 27-7-2014

Ga fietsen!! De omgeving van Apeldoorn is alleszins de moeite waard!!

En blijf ook eten in het hotel. Je voelt je echt gast! Bovendien: heerlijk krantje lezen in het bruin lederen bankstel bij de open haard. Aanrader!

Jan &Conny, 15-5-2014
Paleis het Loo en de tuinen daar omheen. Mooie fietsroutes o.a. de Oranjeroute.