Hotel Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo

Hotel Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo
6,3

5 tips over Hotel Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo

Carin, 17-6-2015
Boek kamer achterin het hotel. Dat ligt het verste weg van de drukke hoofdweg en daar kunnen de ramen wel open. tip voor het hotel: neem een kok in dienst die wel kan koken! Schaf dat eitjes bakken in het rest, af maar vul een bak met roerei.
Classens, 1-3-2015
Mooie omgeving, je zit dicht bij het centrum en de natuur.
L Vd, 16-9-2014
Ga eens eten bij Kokkie op de kweekweg 2 (750 mtr). Geweldig eten, leuk personeel en mooi entourage.

We hebben een aantal aanbieders voor Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo voor je op een rij gezet:

Bob, 9-9-2014
Als je de tijd hebt, ga dineren in het hotel, niet te duur en goed klaargemaakt.
Frits Velthuis, 18-8-2014
Goed controleren of het servies schoon is.