Hotel Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo

Hotel Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo in het Nederlands

Twijfelachtig, stoffig hotel, goede bedden

Annet
26-8-2018

Vriendelijke personeel, hele hotel was stoffig, ruime kamer en ruime badkamer wel schoon maar stoffig. Douchen in smal bad, terwijl er ruimte genoeg is voor een inloopdouche. Bedden prima, ontbijt prima, diner minimaal.

Zwembad niet echt schoon. Idee dat er te weinig personeel is.

Als het hotel schoon is, is het zeker een aanrader.

Ligging is mooi, overal dichtbij. Paleis het Loo, Apenheul etc.

Nooit meer

S.pijnenburg
12-5-2018

Veel kapot en ook niet superschoon, diner was diepvries spul waarvan de zalm binnenin helemaal zompig nat was en deze terug hebben gegeven. Een nieuwe maken ging lang duren werd gezegd dus hebben we die niet meer laten komen. De saté was erg droog vlees. De airco van de kamer werkte niet en toen heeft het personeel 45 min geprobeerd om hem aan de gang te krijgen want het was erg benauwd in de kamer maar deze kreeg men ook niet meer werkend. Dus werd gezegd zet maar een raam open. Dus een nachtje doorgebracht met wat muggen. De WiFi is ook geen succes verhaal. Zwembad is wel netjes. Personeel is wel vriendelijk. Dit is voor de prijs die je krijgt een erg verouderd hotel met geen geweldige keuken. Kamer was erg gedateerd en ook niet super schoon rooster in badkamer was erg ranzig.Prijs kwaliteit is dus slecht heb in veel betere hotels gezetten voor stuk minder

Het ontbijt was prima, werd allemaal netjes bijgevuld, voldoende keuze en als je wilt wordt er een gebakken eitje op maat gemaakt.

De schoonmaak en onderhoud van de kamer was matig/slecht. Er lag een half gesneden wit in de kast, stopcontact waarvan het kapje kapot is (erg gevaarlijk). In de nacht gierde de wind door het ventilatie kanaal dus slecht geslapen.

Geen vier sterren waard wat mij betreft.

Hotel op een mooie plek

veldlichtje
9-10-2017

Het hotel ligt dichtbij het paleispark, heeft voldoende eigen parkeerplaatsen en royale kamers.

Heel fijn vond ik de aparte wc en de mooie inloopdouche en 2 wastafels op de badkamer.

Groot minpunt vond ik het matras, veel te zacht en spiraalveren die over de hele liglengte in mijn lichaam prikten.

Ook handig was de gratis wifi, mooie tv, koelkastje en koffieservice op de kamer.

Het ontbijt was uitstekend, genoeg keuze.

Buiten lagen kiezels wat ik niet echt handig vond om met koffers overheen te lopen.

Gastvrij en comfortabel hotel?

Erika van der Beek
14-5-2017

Prima kamer aan de achterzijde zodat je niets van het verkeer hoort. Zeer ruime kamer met goede boxspringbedden. Prima tv, water koker met thee, koffie en mineraalwater wat iedere dag aangevuld wordt. Koelkastje. Heerlijke fauteuils om 's avonds lekker in te zitten. Zeer ruime badkamer met ligbad en 2 wastafels, toilet en bidet. Ondanks dat deze kamer nog niet gerenoveerd was zag alles er niet sleets en afgeleefd uit.

Heerlijk zwembad, enig minpuntje is dat het stoombad het niet deed. Meest lagen er handdoeken en anders werden die na een telefoontje direct aangevuld.

Gezellige lounge met zeer vriendelijke bediening.

Ontbijt was heerlijk, en omdat ik vanwege een maagverkleing niet veel kon eten mocht ik voor kindertarief aanschuiven. Allemaal heerlijk verse producten, eieren ter plekke naar believen klaargemaakt, heerlijke broodjes, gerookte zalm, verse fruitsalade etc. Voor deze prijs helemaal prima!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Hier kom ik zeker nog een keer terug!

Goed hotel, beetje rumoer van de naastgelegen weg.

Mark Radsma
11-3-2017

Goede ruime kamer met grote badkamer. We hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt en het ontbijtbuffet was gevarieerd en er werd ter plekke verse eieren gebakken. Mijn vrouw kreeg vanwege haar maagverkleining het ontbijt voor een kinderprijs. De service van de gastheer/vrouw was goed en het inchecken verliep vlot.'s-Avonds kan je in de lobby of aan de bar voldoende drankjes krijgen. Bij ons waren ze het vergeten om op de rekening te zetten. Toen we dit aangaven bij het uitchecken, kregen we de drankjes van het hotel.

Het hotel ligt aan een grote kruising, waardoor er wat rumoer is van voorbijrijden verkeer.

Met een kwartiertje wandelen zit je in het centrum van Apeldoorn en paleis Het Loo ligt op 5 minuten wandelen.

Fantastic hotel

Jurgen
18-11-2016

Hele top super personnel en mooie kamer

Voor mij geen Bastion meer.

Snarf
26-10-2016

Douche. Meer niet te bedenken.Matras slecht. Borden ontbijt smerig.

Ruim voldoende

Paul
29-8-2016

Nette kamer, redelijk gepoets alleen toilet mag wel eens ontkalkt worden en toiletpapier was op waar ik net te laat achter kwam....

Goede faciliteiten zoals zwembad en Turks bad.

Team E-Commerce, E-Commerce, 1-9-2016

Beste meneer/mevrouw,

Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en voor het nemen van de moeite uw ervaring met ons te delen.

Inderdaad in dit hotel bieden we heerlijke faciliteiten, fijn dat u hier zo van genoten heeft.

Uw opmerkingen zullen wij meenemen, zodat dit verbeterd kan worden.

Graag tot ziens bij Bastion Hotels!

Met vriendelijke groet,

Kamers worden 'schoongemaakt' met kussenslopenz dit heb ik met eigen ogen geconstateerd.

Bediening is slecht dit kan soms een half uur duren eer dat ze bij de tafel zijn.

Kortom, geen woord over vuil maken, het is gewoon rechtuit verschrikkelijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo in Apeldoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.