Camping Minicamping Qklq

123 reviews over Camping Minicamping Qklq

• 2017
    8Babette15-05-2017

Zeer ontspannen en gezellig

Hele mooie yurts, bijzondere ervaring. Perfecte plek om buiten te zijn, tussen de bomen in het gras. Hartelijke gastheer.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9De Smedt14-05-2017

Leuk alternatief voor origineel kamperen

Wie opzoek is naar eens iets anders dan de standaard groepsaccommodaties, ben je bij Qklq mini camping aan het goede adres. Wij waren een groep van 11 gezinnen met kinderen en hebben 11 Mongoolse tenten + de groepstent gehuurd. De tenten zijn uitgerust met originele meubels en een klein keukentje met basis benodigdheden. Wierook kwam van pas want te tenten hadden te kampen hoge vochtigheid waardoor het er muf kon ruiken. De speeltuin voor de kinderen en de aanwezige lama's en ezels zorgen voor leuke afleiding voor de kinderen. Misschien kan de keuken in de groepstent iets meer/moderner uitgerust zijn. Voor een groep van 42 personen werd de centrale plaats met kampvuur voor ons gereserveerd. Dat was fijn. Via de Coop konden we online ons boodschappen bestellen en leveren. Die groepsaankopen kunnen teruggebracht worden indien deze niet gebruikt werden. Kortom Qklq mini camping zorgt voor een aangenaam verblijf voor grote groepen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8Carolina05-05-2017

idylische lokatie met ruime sfeervolle yurt

Mooie lokatie in boomgaard, hier staan een tiental mongoolse tenten waarin het prima ontspannen is. De yurt is op de traditionele manier ingericht en heeft ook een complete (westerse😉) inventaris inclusief houtkacheltje. De kinderen hebben zich goed vermaakt op de trampoline en met de lama's en ezels. Op het prachtige riviertje de Linge kun je lekker kanoën. Dagje uit naar fort Panningen is mogelijk maar naar verhouding wat je te zien krijgt, vond ik de entree wel duur. Wel gratis vervoer met een Tuk op de laatste kilometer naar het fort.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 8Loes05-05-2017

Heerlijk vertoeven in een echte yurt

De yurts van Ben en Anna-marie staan mooi opgesteld op een rustige plek (ca. 1 km van het dorp) en er is genoeg ruimte voor de kinderen om te spelen bij o.a. de trampoline, de dieren maken het een compleet geheel, de huishond is echt erg vriendelijk. Iedere tent heeft een picknicktafel en er zijn volop vuurschalen om 's avonds een vuurtje te maken en marshmellows te smelten. De kinderen hebben zich prima vermaakt. De yurt is authentiek ingericht en met de houtkachel hebben we het, ondanks het koude weer, niet koud gehad. De douches zijn in goede staat, al vonden de kinderen het water soms wat aan de warme kant. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Kortom: een lekkere plek voor een korte vakantie.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 9Daan27-03-2017

Helemaal geweldig! echt een aanrader!

De Gers zijn super mooi / authentiek ingericht met volop ruimte er omheen om lekker vuurtje te maken en te bbq-en. Lekker relaxt sfeertje, Ben en Anne-Marie laten je er helemaal thuis voelen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in maart 2017

• 9janet23-03-2017

Hot-top!

We hebben een geweldig weekend gehad op de camping. Het was nog vroeg in het seizoen, maar ondanks dat werd er voor gezorgd dat we alles tot onze beschikking hadden. De hottub werd opgestookt, waarin we met zijn achten heerlijk van genoten hebben. Zeker een aanrader als je een leuk weekend weg wilt, tot rust wilt komen, even back to basic wilt gaan of je 30ste verjaardag wilt vieren. Ben heeft goed voor ons gezorgd!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in maart 2017

• Oude reviews

10Henk en Map05-10-2016

Helemaal top

Voor de 2e keer van het weekend hier geweest. 4 jaar geleden met het lopen van de vierdaagse. Toen al de sfeer geproefd van de gastvrijheid van Ben en Anne Marie. Afgelopen weekend mijn 50ste verjaardag gevierd met familie en vrienden.
    Ik heb genoten van mijn feestje, jullie gastvrijheid en mijn familie en vrienden. Zoals ik het feestje had voorgesteld, is het ook gegaan, misschien nog wel overtroffen want wat hebben we een mazzel gehad met het weer. Zelfs familie en vrienden waren onder de indruk van alles. Bedankt Ben en Anne Marie wij komen zeker weer terug

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9christine09-09-2016

geweldige plek om een feest te geven

Begin september heb ik een feest gegeven voor familie en vrienden op de gercamping. zowel voor het verblijf als tijdens het weeken stonden Ben en Annemarie klaar om mijn feest tot een groot succes te maken. de BBQ was uitstekend verzorgt, hot tub een succes en even meerijden om een aanlegplek te laten zien om te kanoeen was niet teveel. Bedankt!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Matthieu Hilckmann31-08-2016

Fantastisch!

Maak voor jezelf een lijstje wat je nodig hebt om te koken. Maar voor de rest is de keuken goed geoutilleerd, zelfs voor een kritische kok als ik.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Peter kleij05-08-2016

In de Yurt

Gezellige camping met zo'n 15 Yurts. Leuke gastvrouw en dito gastheer. Die altijd klaar stonden en tijd hadden voor een praatje (indien gewenst). Mooie omgevingen tussen rivieren en heuvels dichtbij

Gereisd met partner in januari 2016

9 tips over Camping Minicamping Qklq

• Q. Koehler, 20-02-2013

Neem hoge laarsen of iets dergelijks mee als het een natte periode is, want het kan erg drassig worden op het grasveld!

• Jan de Geus, 22-07-2014

Is dan ook een super aanrader om daar eens familiedag te houden. mogelijkheden te over, maar ook voor kleine en grote groepen of een echtpaar met kleine kinderen behoren tot de mogelijkheden.

• Wilma, 13-08-2012

triker-en op de Posbank (Veluwezoom) ge-wel-dig!!!

0 vragen over Camping Minicamping Qklq

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50