Camping Minicamping Qklq

• 7.8Eetgelegenheden

Meer camping info

129 reviews over Camping Minicamping Qklq

• 8Familie Boekel28-08-2017

Super gezellige Yurts en heel gastvrij

Met de familie (circa 43 personen) een gezellig lang weekend gehad. De yurts waren heel knus met een koelkastje, kookplaatje, waterkoker en koffieapparaat. 4 prima bedden met matras (niet voor de hele lange mens). Er zijn fleecedekens en een houtkachel voor als het koud is, dat wordt het wel snel. En wel last gehad van muggen, maar ach dat is kamperen. Groot grasveld waar je tot laat (we hadden het getroffen met het weer) lekker kon zitten aan een picknick tafel met een kampvuurtje. Ook voor de kinderen is de speeltuin op het terrein en de dieren (ezeltjes/ lama's) leuk. Toiletgebouw was simpel maar schoon. In Arnhem naar het Openlucht museum geweest wat een aanrader is. Kortom een top weekend gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Maro Schmitz23-08-2017

Superleuk relaxed familieweekend gehad.

Superleuk relaxed familieweekend gehad op camping qklq waar we 2 mongoolse tenten en de hottub hadden gehuurd. De tenten zijn leuk en sfeervol. De keukeninventaris is eenvoudig. De hottub was heerlijk om onder het genot van een lekker meegebracht speciaal biertje lekker bij te kletsen . We moesten wel even zoeken naar de juiste manier van op temperatuur houden. Ook hebben we enorm veel lol gehad met het spel boerengolf wat je in de buurt van de camping kan spelen. Was veel leuker dan we gedacht hadden. De gastvrouw van de camping, Annemarie was echt heel hartelijk en was altijd beschikbaar als je wat wilde vragen. De BBQ die we besteld hadden was meer dan genoeg.. zelfs voor de grote eters in ons gezelschap. Sommige dingen op de camping hebben een opknapbeurt nodig of zijn in onze wellicht wat kritische ogen, eigenlijk wel aan vervanging toe. Bv de picknicktafels. Maar à la we konden er nog aan eten en hebben het goed gehad.Daar gaat het tenslotte om.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Ramona en Yusuf13-08-2017

fantastische weekend in Mongoolse Ger

Heerlijke plek alles was boven verwachtingen mooie leuke meubels en compleet ingericht met koelkast gasfornuis elektriciteit enzv mooie omgeving en genoeg te doen voor de kinderen De beheerder Ben is een hele aardige en sympathieke man we gaan er zeker weer terug dus een absolute aanrader Mvg Ramona en Yusuf

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Corine en Rosa08-08-2017

Weekeindje Yurt met hottub. Geweldige verzorging

We hebben een weekeindje doorgebracht in een Yurt met gebruik van de hottub en sauna. Ben had voor ons de Yurt direct naast de hottub gereed gemaakt en heeft het hele weekeind met aandacht gezorgd dat deze telkens op temperatuur was. Een luxe! De yurt was mooi ingericht met traditionele meubels en daarnaast het gemak van een koelkast. :-) Sanitair was schoon en netjes.

De hottub en sauna zijn geplaatst in een heel klein open plekje tussen bomen en struiken waardoor je behoorlijk vrij kunt zitten. Gezellig gemaakt met gekleurde lampionnetjes voor in de avond, was het een heerlijke beleving. Een absolute aanrader

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Mathias Magnette31-07-2017

geweldig

samen met een groep vrienden ben ik er een weekendje geweest en het was er super! De eigenaar is zeer vriendelijk en komt af en toe eens een babbeltje doen om zeker te zijn dat alles goed verloopt. De mongoolse Yurts zijn prachtig ingericht en de kookvoorzieningen zijn voldoende. Het is gelegen op een mooi en rustig grasveld waar je omringd bent door natuur en leuke diertjes. Al bij al een grote aanrader!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Bas verlaan04-06-2017

Leuke en rustige camping.

Camping qklq is een leuke kleine camping met veel faciliteiten. Knappe douche en toilet gelegenheid. De eigenaar en eigenaresse zijn hele vriendelijke en erg. behulpzame mensen. De Mongoolse tenten zijn erg leuk om in de slapen. Supermarkt en cafetaria zijn iets verder in het dorp aanwezig. Vond de lama's en ezeltjes erg leuk bij de ingang.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8Babette15-05-2017

Zeer ontspannen en gezellig

Hele mooie yurts, bijzondere ervaring. Perfecte plek om buiten te zijn, tussen de bomen in het gras. Hartelijke gastheer.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9De Smedt14-05-2017

Leuk alternatief voor origineel kamperen

Wie opzoek is naar eens iets anders dan de standaard groepsaccommodaties, ben je bij Qklq mini camping aan het goede adres. Wij waren een groep van 11 gezinnen met kinderen en hebben 11 Mongoolse tenten + de groepstent gehuurd. De tenten zijn uitgerust met originele meubels en een klein keukentje met basis benodigdheden. Wierook kwam van pas want te tenten hadden te kampen hoge vochtigheid waardoor het er muf kon ruiken. De speeltuin voor de kinderen en de aanwezige lama's en ezels zorgen voor leuke afleiding voor de kinderen. Misschien kan de keuken in de groepstent iets meer/moderner uitgerust zijn. Voor een groep van 42 personen werd de centrale plaats met kampvuur voor ons gereserveerd. Dat was fijn. Via de Coop konden we online ons boodschappen bestellen en leveren. Die groepsaankopen kunnen teruggebracht worden indien deze niet gebruikt werden. Kortom Qklq mini camping zorgt voor een aangenaam verblijf voor grote groepen.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8Carolina05-05-2017

idylische lokatie met ruime sfeervolle yurt

Mooie lokatie in boomgaard, hier staan een tiental mongoolse tenten waarin het prima ontspannen is. De yurt is op de traditionele manier ingericht en heeft ook een complete (westerse😉) inventaris inclusief houtkacheltje. De kinderen hebben zich goed vermaakt op de trampoline en met de lama's en ezels. Op het prachtige riviertje de Linge kun je lekker kanoën. Dagje uit naar fort Panningen is mogelijk maar naar verhouding wat je te zien krijgt, vond ik de entree wel duur. Wel gratis vervoer met een Tuk op de laatste kilometer naar het fort.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 8Loes05-05-2017

Heerlijk vertoeven in een echte yurt

De yurts van Ben en Anna-marie staan mooi opgesteld op een rustige plek (ca. 1 km van het dorp) en er is genoeg ruimte voor de kinderen om te spelen bij o.a. de trampoline, de dieren maken het een compleet geheel, de huishond is echt erg vriendelijk. Iedere tent heeft een picknicktafel en er zijn volop vuurschalen om 's avonds een vuurtje te maken en marshmellows te smelten. De kinderen hebben zich prima vermaakt. De yurt is authentiek ingericht en met de houtkachel hebben we het, ondanks het koude weer, niet koud gehad. De douches zijn in goede staat, al vonden de kinderen het water soms wat aan de warme kant. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Kortom: een lekkere plek voor een korte vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Camping Minicamping Qklq info