Camping Minicamping Qklq

123 reviews over Camping Minicamping Qklq

• 2018
    8Ruud van Tienen03-01-2018

Super!!

Van te voren goed ingelicht over wat te verwachten en terwijl we de slechtste weersomstandigheden hadden die je maar kan hebben toch een heel tof verblijf gehad. Dank Ben voor al zijn klaarstaan bij alle vragen! Topper!!

• 4Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in december 2017

• 9Vaesen03-01-2018

Bijzonder, intiem en gast vrij

Een andere ervaring, zeker in de winter. Origineel en goed verzorgt.

Let wel op het weer (en je kleding), bij nat weer kan het een behoorlijke smeerboel worden. Kan ook meer aan ons gelegen hebben.

Ben en Anne Marie zijn gast vrij en hebben het prima voor elkaar.

Iets betere verharde paden tussen de tenten, en een luxer toiletblok zouden het een 10 maken. In de zomer heb je hier geen last van.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 2017
    9Marcellen Achel27-09-2017

Leuk verblijf met behulpzame kampingbaas.

Het is een leuke plek met unieke tenten. Het ruikt wel muf als je binnenkomt in de yurt maar dit hoort bij het totaalconcept. De bedden waren goed ook al ben ik meer dan 2m. Campinguitbater is zeer vriendelijk en behulpzaam. Alles mag en alles kan in overleg.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Marcellen Achel23-09-2017

Geweldig gezellig kamperen met vrienden

Wij waren hier voor een weekendje onder vrienden. Er waren nog enkele gezinnen met kinderen maar de camping is mooi uitgespreid en de yurts staan ver uit elkaar zodat iedereen gezellig samen kan zitten zonder overlast te hebben van elkaar. De yurts waren mooi maar binnen was het wel een beetje muf. Dit was snel verholpen door alles wat te ventileren. We hadden geluk met het weer en dankzij de aanwezige vuurschaal hebben we heel het weekend een kampvuurtje aan kunnen hebben. De barbeque door Ben geregeld was tip top en in de vroege uurtjes is de eigenaar Ben ons bij heb kampvuur komen vervoegen en heeft hij een Belgisch trapistje meegedronken, wat ook weer heel gezellig was! Sanitair is basic maar mooi proper. Alles samen de perfecte locatie voor ons!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Familie Boekel28-08-2017

Super gezellige Yurts en heel gastvrij

Met de familie (circa 43 personen) een gezellig lang weekend gehad. De yurts waren heel knus met een koelkastje, kookplaatje, waterkoker en koffieapparaat. 4 prima bedden met matras (niet voor de hele lange mens). Er zijn fleecedekens en een houtkachel voor als het koud is, dat wordt het wel snel. En wel last gehad van muggen, maar ach dat is kamperen. Groot grasveld waar je tot laat (we hadden het getroffen met het weer) lekker kon zitten aan een picknick tafel met een kampvuurtje. Ook voor de kinderen is de speeltuin op het terrein en de dieren (ezeltjes/ lama's) leuk. Toiletgebouw was simpel maar schoon. In Arnhem naar het Openlucht museum geweest wat een aanrader is. Kortom een top weekend gehad!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Maro Schmitz23-08-2017

Superleuk relaxed familieweekend gehad.

Superleuk relaxed familieweekend gehad op camping qklq waar we 2 mongoolse tenten en de hottub hadden gehuurd. De tenten zijn leuk en sfeervol. De keukeninventaris is eenvoudig. De hottub was heerlijk om onder het genot van een lekker meegebracht speciaal biertje lekker bij te kletsen . We moesten wel even zoeken naar de juiste manier van op temperatuur houden. Ook hebben we enorm veel lol gehad met het spel boerengolf wat je in de buurt van de camping kan spelen. Was veel leuker dan we gedacht hadden. De gastvrouw van de camping, Annemarie was echt heel hartelijk en was altijd beschikbaar als je wat wilde vragen. De BBQ die we besteld hadden was meer dan genoeg.. zelfs voor de grote eters in ons gezelschap. Sommige dingen op de camping hebben een opknapbeurt nodig of zijn in onze wellicht wat kritische ogen, eigenlijk wel aan vervanging toe. Bv de picknicktafels. Maar à la we konden er nog aan eten en hebben het goed gehad.Daar gaat het tenslotte om.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Ramona en Yusuf13-08-2017

fantastische weekend in Mongoolse Ger

Heerlijke plek alles was boven verwachtingen mooie leuke meubels en compleet ingericht met koelkast gasfornuis elektriciteit enzv mooie omgeving en genoeg te doen voor de kinderen De beheerder Ben is een hele aardige en sympathieke man we gaan er zeker weer terug dus een absolute aanrader Mvg Ramona en Yusuf

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Corine en Rosa08-08-2017

Weekeindje Yurt met hottub. Geweldige verzorging

We hebben een weekeindje doorgebracht in een Yurt met gebruik van de hottub en sauna. Ben had voor ons de Yurt direct naast de hottub gereed gemaakt en heeft het hele weekeind met aandacht gezorgd dat deze telkens op temperatuur was. Een luxe! De yurt was mooi ingericht met traditionele meubels en daarnaast het gemak van een koelkast. :-) Sanitair was schoon en netjes.

De hottub en sauna zijn geplaatst in een heel klein open plekje tussen bomen en struiken waardoor je behoorlijk vrij kunt zitten. Gezellig gemaakt met gekleurde lampionnetjes voor in de avond, was het een heerlijke beleving. Een absolute aanrader

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Mathias Magnette31-07-2017

geweldig

samen met een groep vrienden ben ik er een weekendje geweest en het was er super! De eigenaar is zeer vriendelijk en komt af en toe eens een babbeltje doen om zeker te zijn dat alles goed verloopt. De mongoolse Yurts zijn prachtig ingericht en de kookvoorzieningen zijn voldoende. Het is gelegen op een mooi en rustig grasveld waar je omringd bent door natuur en leuke diertjes. Al bij al een grote aanrader!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Bas verlaan04-06-2017

Leuke en rustige camping.

Camping qklq is een leuke kleine camping met veel faciliteiten. Knappe douche en toilet gelegenheid. De eigenaar en eigenaresse zijn hele vriendelijke en erg. behulpzame mensen. De Mongoolse tenten zijn erg leuk om in de slapen. Supermarkt en cafetaria zijn iets verder in het dorp aanwezig. Vond de lama's en ezeltjes erg leuk bij de ingang.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2017

9 tips over Camping Minicamping Qklq

• Q. Koehler, 20-02-2013

Neem hoge laarsen of iets dergelijks mee als het een natte periode is, want het kan erg drassig worden op het grasveld!

• Jan de Geus, 22-07-2014

Is dan ook een super aanrader om daar eens familiedag te houden. mogelijkheden te over, maar ook voor kleine en grote groepen of een echtpaar met kleine kinderen behoren tot de mogelijkheden.

• Wilma, 13-08-2012

triker-en op de Posbank (Veluwezoom) ge-wel-dig!!!

0 vragen over Camping Minicamping Qklq

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50