Camping Minicamping Qklq

129 reviews over Camping Minicamping Qklq

• 2019
    9ZussenKabel+11-06-2019

Sfeervol relaxen...Fantastisch!

Thema-zussenweekend: Lama's en Kaftans....verblijf in een Mongolese Yurt. Welkom geheten door eigenaar Ben en hond Bernd. 4 ezels kwamen aangehuppeld en achter dezelfde omheining stonden ook nog een lama en een alpaca. Trotse hanen met een harem aan kippetjes scharrelden over het terrein en in de lage bomen zaten pas uitgebroede piep-vogeltjes.Gemoedelijke sfeer op het terrein waar meerdere Yurt's tussen de pruimenbomen staan. Is de voordeur van de tent azuurblauw...dan zijn alle meubels binnen in dezelfde kleur en met traditionele beschilderingen. Er wachtte ons 4 paar slofjes bij onze 'bedjes'. Bijzondere gastvrije en hulpvaardige eigenaar, die voor ons (4 dames) het kacheltje heeft aangestoken en onderwijl vertelde hij ons over zijn avonturen in het verre Mongolië...fascinerend.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Jonas Van den Muysenbergh30-05-2019

Aanrader

Super tof weekend op een goed verzorgde camping met mooi ingerichte yurts. Zeer sympathieke en toegankelijke gastheer, Ben.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10G Feenstra15-04-2019

Bijzondere plek die de moeite waard is

Prachtig ingerichte tenten, bedden voorzien van prima matrassen en ook te gebruiken als bank rond de tafel en kachel. Vriendelijke eigenaar die bereid is te helpen met aansteken van de kachel en geven van informatie. Wij waren met 12 dames op fietsweekend en hebben gebruik gemaakt van 3 tenten. De keuken is voldoende ingericht om ook te komen voor de grote groep. Kortom doen!!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8familie vermeyen15-04-2019

kamperen met een originele twist

ons gezin betstaat uit 3 kids: 2 adolecenten en een pre puber, dus moeilijk om aan ieders verwachtingen te voldoen. het hoofddoel was om met het hele gezin enkele dagen samen te zijn en logeren in een yurt maakte dit zeker mogelijk . houtkachteltje voor de warmte ( t was koude en winderig) . toch nog mogelijkheid om schermpjes te gebruiken ( jongeren ) en buiten trampolinen en skaten ( pre puber) . heel vriendelijke en verzorgende ontvangst; sanitair basic maar netjes . leuke city tripjes in de buurt en natuur ook niet ver weg

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9Wilma01-04-2019

Genoten in prachtige Yurt op gezellige MINI campin

We waren wat sceptisch na de laatste review en stapte met wat reserve de Yurt binnen. De yurt (gertent) is in een bepaalde kleur ingericht (wij hadden rood), er staan er totaal 10, die allemaal open stonden en waar je naar binnen kon om te kijken. De (vaste) bedden zijn prima, je kunt er koken en we hebben super gezellig en lekker warm de kachel gestookt op hout wat Ben, de eigenaar komt brengen. De tenten staan in een oude pruimengaard die net in bloei kwam, prachtig. er is een speelplaats voor jonge kinderen een plaats waar je met een groep om een kampvuur kunt zitten, ezels, alpaca's en er lopen kippen. De eigenaars doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Het is een MINI camping dus het douche gebouw is niet zo modern als in een hotel of grote camping, dat weet je als je hiervoor kiest, het is echter wel superschoon. Wij hebben genoten en gaan zeker nog een keer terug!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 4Gorinchem22-03-2019

Afrader, ja echt.

Al deze positieve reviews zijn onbegrijpelijk! De tenten zijn verouderd, muf en schimmelig. Er wonen permanent arbeidsmigranten in oude tenten. Het wc gebouw is een oude mobiele toiletcontainer waarvan de vloer, wc brillen lichten en deuren kapot zijn. Ik kan me niet voorstellen dat deze camping zo veel echte positieve reviews heeft, en onze groep zijn echt geen verwende kampeerders. pas op voor deze teleurstelling.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    8Fedorsky15-11-2018

Heerlijke plek, ondanks slecht weer erg goed verma

Heerlijke plek, ondanks slecht weer erg goed vermaakt. De hot tub was geweldig en natuurlijk de mooie jurt.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 7Paulien12-11-2018

Wat een geweldig weekend!

Authentiek ingerichte yurt, bijzondere ervaring, sauna en hot tub is heerlijk en eigenaar Ben is absoluut top!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Margret en Carl15-10-2018

Leuke ervaring

Mooie en compleet ingerichte yurt, in een mooie omgeving, aardige mensen

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8HdB09-10-2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Wat een heerlijke plek. Midden tussen de pruimenbomen de mogelijkheid om lekker een vuurtje te stoken in één van de vuurkorven. Het is een bijzondere belevenis om in een ger te slapen met originele Mongoolse inrichting. Onze zoon vond het helemaal fantastisch. Wij zullen zeker nog eens terugkeren. De eigenaar is zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2018

Camping Minicamping Qklq info