9 tips over Camping Minicamping Qklq

• Q. Koehler, 20-02-2013 Rapporteren

Neem hoge laarsen of iets dergelijks mee als het een natte periode is, want het kan erg drassig worden op het grasveld!

• Jan de Geus, 22-07-2014 Rapporteren

Is dan ook een super aanrader om daar eens familiedag te houden. mogelijkheden te over, maar ook voor kleine en grote groepen of een echtpaar met kleine kinderen behoren tot de mogelijkheden.

• Wilma, 13-08-2012 Rapporteren

triker-en op de Posbank (Veluwezoom) ge-wel-dig!!!

• Harry van Heijningen, 13-09-2014 Rapporteren

Goed alternatief voor een groep accommodatie. Modulair op te bouwen, het aantal te huren tenten is af te stemmen op de grootte van de groep. COOP Angeren service gerichte leverancier voor de boodschappen.

• Marieke, 03-02-2015 Rapporteren

Er is direct in de buurt niet heel veel te wandelen, daarvoor moet je een stukje rijden.

• Jolanda Jonkers, 18-05-2015 Rapporteren

De Hot-tube is echt een aanrader heerlijk warm.

• Rogier Hentenaar, 21-10-2014 Rapporteren

Openluchtmuseum in Arnhem is een aanrader, op een half uur afstand met de auto. Net als Nijmegen, eveneens op een half uurtje rijden. Veel te doen daar.

• Tom, 08-09-2014 Rapporteren

In de buurt kun je ook mooi kanoën

• Elise,Robert en Iris, 15-09-2014 Rapporteren

tips voor de bezoeker: neem wc papier,afwasmiddel,lucifers,een hoofdkussen,slaapzak of dekbed, en anti muggenspul mee.

tips voor Ben en Anne-marie: - naast onze yurt stond een koepeltent en een aantal caravans. Dit vond ik erg jammer. Dit ging wel ten koste van de Mongolische sfeer. misschien een idee om een apart veld te maken voor kampeerders. -Op texel kregen we een fles wijn, Misschien een idee om de mensen een welkomsdrankje te geven. Net als een rol wcpapier,lucifers enz. als service