Camping Minicamping Qklq

Meer camping info

129 reviews over Camping Minicamping Qklq

• 9Rob en Gerry02-08-2020

Fantastic

Heerlijk plekje voor rust 😁stond heel lang op mij bucket list in een yurt slapen 😍😍wij waren met de fiets en dit was een ideale plek om de omgeving te onderzoeken 😁😁 En de eigenaar Ben 😍topper nogmaals bedankt

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Pétrisia28-07-2020

Super dagen gehad

Leuke dagen gehad, uniek verblijf in een yurt. Mooie omgeving en gezellige camping. Goeie zorgen van de baas:)

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 8Denise30-06-2020

Mega weekend!

Mega weekend gehad in de Yurt! Zoals de naam QKLQ al doet vermoeden, kun je erg lachen met de eigenaar Ben. De yurt is een leuke ervaring om een keer in te slapen. Er zijn geen sokken in sandalen types, dus maximale gekkigheid kan gewoon. Een echte aanrader voor een vriendengroep!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 8Joost Pluim22-06-2020

Super uitje!

Super mooie ervaring om in een Yurt te slapen. Ze zijn heel sfeervol. Romantisch! Heerlijk voor de Yurt ontbeten in de zon. Ben is een leuke, vriendelijke gastheer. We hadden de fietsen meegenomen. Uurtje fietsen naar Arnhem. Doornenburg. Heerlijk.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2020

• 8Carolien17-02-2020

Super!

Qklq is een fantastische camping! De yurts zijn authentiek ingericht, van alle gemakken voorzien en zeer comfortabel met goede matrassen. Met de kachel aan wordt het al snel heerlijk warm, en dat is fijn in de winter! De sanitaire voorzieningen zijn basic, maar in prima staat en netjes. Wij maakten gebruik van 3 yurts om te slapen en konden met de hele groep (12 personen) samen in één yurt aan één tafel eten (dat geeft een beeld van de ruimte in de yurts). Ben en Anne-Marie helpen je maar al te graag met vragen die je hebt, zoals bijvoorbeeld de wandelroute voor de volgende dag. Zowel de communicatie vooraf als de gastvrijheid tijdens het weekend waren super. We komen er graag nog eens terug!

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 8Chris10-02-2020

Hartstikke leuk

Echt superleuk weekend gehad met kampvuur, hottub en fantastische ger tent.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    8Maud15-11-2019

Uniek! Te gek!

Wij hebben met ons dispuut een heerlijk weekend gehad om de camping in Angeren! We genoten van de warme hottub in de avond en werden onwijs vriendelijke en leuk ontvangen. De kachel in onze hut stond al aan waardoor het letterlijk een warm ontvangst was. We hadden goed weer en konden gebruik maken van fijne en schone faciliteiten. Beide eigenaren zijn uiterst vriendelijk en helpen graag met het aansteken van het vuur of het beantwoorden van andere vragen. Zeker een aanrader om even lekker te 'onthaasten' en tot elkaar te komen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Andrea24-09-2019

We hebben 12 yurts en de grote yurt gehuurd voor ons huwelijksjubileum. We hebben dat gevierd met onze familie en vrienden. We hebben een heerlijk weekend gehad met de perfecte faciliteiten. Precies wat we zochten.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Wibe26-06-2019

Een fantastische camping. Wij hebben een heerlijk weekend doorgebracht met 6 gezinnen. Iedereen was enorm te spreken over de voorzieningen, de heerlijke yurts en de speelgelegenheid voor kinderen. De eigenaar Ben, de Genghis Kahn van Angeren, is ongekend. Hij zorgt ervoor dat er niets aan je verblijf ontbreekt. Een top camping in een niet te missen regio.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Floor Gerritsma24-06-2019

Geweldig fijn en gezellig

We waren met een paar vriendinnen uit diverse regio's neergestreken op minicamping QKLQ. We hadden het weer mee en het buiten eten en zitten in het gras en onder de perenbomen was een genot. Goed geslapen ook in de Gers. De hottub was heerlijk. De gastvrijheid van Ben was top: hij bracht ons een bbq-tang en we konden zijn fiets lenen voor een dagtocht in de Ooijpolder. Hij kwam regelmatig vragen of alles in orde was en we hebben bijzonder genoten van zijn scherpe gevoel voor humor. We komen graag nog eens logeren!

Gereisd met vrienden in juni 2019

Camping Minicamping Qklq info