Géén boekingskosten

Meer camping info

152 Reviews over Minicamping Qklq

• 10Bride to be 👰🏼🥂🍾01-06-2022

GEWELDIG!!

We waren met een groep van 16 dames. En hadden 4 yurts en de grote Yurt als feesttent. Het was heerlijk… super gegeten onder de bomen aan een mooi gedekte tafel. Eigenaar was heel aardig en gezellig, alles was goed deed nergens moeilijk over. S’avonds hadden we nog een gezellig feestje in de super mooie gezellige grote Yurt! Het was zo fijn geweest… Mooie yurts, fijne bedden, heerlijke camping, klein schalig, lekker rustig.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Brigitte28-04-2022

Back to basic

We vonden het geweldig, opa en oma met onze kleindochters, 1 nachtje in de mongoolse tent op de camping, Tussen de dieren, ezels, kippen en alpacas…. Ons teckeltje was er ook bij. Fijne omgeving, vriendelijke Ben de beheerder. Het was nu niet zo druk dus voor ons fijn. Kinderen kunnen er volop vermaken vooral met de scelter en speeltuintje.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Vera11-04-2022

Sfeervolle camping en heel aardige eigenaren!

Leuke camping, met genoeg ruimte per plek en leuke dingen voor jong en oud. De eigenaren zijn heel aardig en flexibel! Ook de hottub geprobeerd; aanrader!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Tamara31-03-2022

perfect:)

Heerlijk! De hottub stond al warm gestookt klaar, wat een feestje :)

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Cloud Republic08-11-2021

Een groot feestelijk avontuur!

Voor ons. teamuitje zochten we een bijzondere locatie. Via "origineel overnachten" bij Qklq terecht gekomen. En wat hebben we genoten; van de Yurts, van de Hottub, van het kampvuur, van de grote Yurt. En ook al is het in november misschien wat fris, rond het vuurtje warm je wel weer op. Wij hebben echt een geweldig nachtje weg gehad (met 20 personen) die niemand snel zal vergeten!

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Marieke29-09-2021

Komen graag nog eens terug!

Fantastisch weekend gehad met 5 gezinnen. We hadden voor elk gezin een eigen yurt en iedereen sliep er heerlijk in. De grote gemeenschappelijke yurt was perfect voor onze bonte avond. Heerlijke hottub en sauna ook en de kids hebben zich goed vermaakt in de speeltuin met trampoline. Eigenaar Ben is heel vriendelijk, een man met humor en heel behulpzaam. Het sanitair is heel basic en je moet wel tegen een langpootmug kunnen maar het was wel schoon. Kortom: genoten!

• 6Staat v/h sanitair
  • 9De DoPAMiNi's09-08-2021

Bivakkeren in een Yurt, belevenis dicht bij huis!!

Gave camping! Mooie Yurts, kleurrijk ingericht, eenvoudige keukeninventaris, maar prima in orde. Goede bedden. Schone douche en toilet.In corona-tijd je 60ste verjaardag vieren met familie; 2 gezinnen ieder in een eigen Yurt tussen de bloesembomen. Feestje!In de omgeving is genoeg te doen: Al bij een 'Dijk van een Wijf' geweest of geslenterd langs de Waal? Door de uiterwaarden gestruind op zoek naar bevers en wilde paarden? Echte aanraders!Ben en Anne-Marie zijn gezellige mensen, die de kunst van het meedenken goed verstaan. Niets was hen teveel: een extra deken, een kruiwagen met hout, de kachel in de Yurt aanmaken en intussen een gezellig praatje. Ook onze Labrador was meer dan welkom. We hebben gebruik gemaakt van de hottub, lekker relaxed!De workshop Afrikaans trommelen was een leuke familieactiviteit. Daarvoor konden wij de grote Yurt gebruiken. Al met al een zeer geslaagd weekend. Wij komen vast nog eens terug. Bedankt!

• 9Eetgelegenheden
  • 8Lonneke09-08-2021

Heel bijzonder verblijf

Echte authentieke yurts handgemaakt uit Mongolië, zo mooi. Knus vuurtje aan. Alpacas en ezeltjes in de wei.Aardige eigenaar, heel relaxte sfeer!

• 8Lonneke09-08-2021

Heel mooi plekje!

Prachtige authentieke yurts handgemaakt uit Mongolië, echt heel mooi. Knus vuurtje aan. Ezeltjes en alpacas in de wei! Aardige eigenaar, heel leuk en bijzonder om hier te overnachten!

• 8Michel en Judith17-06-2021

Top locatie, top eigenaars

Erg leuk verblijf in de yurts, lekker kampvuur erbij in de vuurschalen of onder afdak als het regent. Allss aanwezig voor jong en oud. Ben zorgt goed voor zijn gasten en is erg makkelijk in de omgang. Goed gelachen met zijn allen.

Camping Minicamping Qklq info

Camping-informatie