Camping Minicamping Qklq

Camping Minicamping Qklq
8,7

112 reviews over Camping Minicamping Qklq in het Nederlands

Heerlijke plek, ondanks slecht weer erg goed vermaakt. De hot tub was geweldig en natuurlijk de mooie jurt.

Wat een geweldig weekend!

Paulien
12-11-2018

Authentiek ingerichte yurt, bijzondere ervaring, sauna en hot tub is heerlijk en eigenaar Ben is absoluut top!

Leuke ervaring

Margret en Carl
15-10-2018

Mooie en compleet ingerichte yurt, in een mooie omgeving, aardige mensen

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

HdB
9-10-2018

Wat een heerlijke plek. Midden tussen de pruimenbomen de mogelijkheid om lekker een vuurtje te stoken in één van de vuurkorven. Het is een bijzondere belevenis om in een ger te slapen met originele Mongoolse inrichting. Onze zoon vond het helemaal fantastisch. Wij zullen zeker nog eens terugkeren. De eigenaar is zeer vriendelijk.

Super ervaring!

Rona van der Vlugt
7-10-2018

Met een groep motorrijders een weekend i de yurts gelogeerd. Geweldig leuke camping, enorm vriendelijke campingbaas.

Echt een aanrader, ook voor groepen.

Aanrader!

Lia
5-10-2018

Heerlijk genoten van een weekend overnachten in een Mongoolse Yurt! Echte aanrader! Het is er schoon, fijne gastheer en qua ligging van de camping ben je zo in Nijmegen of Arnhem.

Doen!

Yvonne
6-6-2018

Bijzondere ervaring om in een yurt te slapen. Heel gezellig ingericht. Een vriendelijke gastheer. Omgeving erg mooi om per fiets te ontdekken. Zin in een vriendenuitje...trakteer jezelf op een weekend op de minicamping QKlQ.

Speciaal

Esther
5-6-2018

Mooie yurts, prima sanitair en vriendelijke gastheer

Voor herhaling vatbaar

Vriendengroep
30-4-2018

Leuk en vriendelijk ontvangst hebben ons hier prima vermaakt

Geweldig!

Jenny
29-4-2018

In 1 woord geweldig! Prachtige yurts, prachtige plek met pruimenbomen, ideaal voor kinderen! De meest aardige gastheer! Wij zijn echt erg enthousiast en komen zeker terug! Alles klopt op deze plek!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Qklq in Angeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Qklq zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.