Camping Minicamping Qklq

Met vrienden

Doen!

Yvonne
6-6-2018

Bijzondere ervaring om in een yurt te slapen. Heel gezellig ingericht. Een vriendelijke gastheer. Omgeving erg mooi om per fiets te ontdekken. Zin in een vriendenuitje...trakteer jezelf op een weekend op de minicamping QKlQ.

Speciaal

Esther
5-6-2018

Mooie yurts, prima sanitair en vriendelijke gastheer

Voor herhaling vatbaar

Vriendengroep
30-4-2018

Leuk en vriendelijk ontvangst hebben ons hier prima vermaakt

Geweldig!

Jenny
29-4-2018

In 1 woord geweldig! Prachtige yurts, prachtige plek met pruimenbomen, ideaal voor kinderen! De meest aardige gastheer! Wij zijn echt erg enthousiast en komen zeker terug! Alles klopt op deze plek!

Super!!

Ruud van Tienen
3-1-2018

Van te voren goed ingelicht over wat te verwachten en terwijl we de slechtste weersomstandigheden hadden die je maar kan hebben toch een heel tof verblijf gehad. Dank Ben voor al zijn klaarstaan bij alle vragen!

Topper!!

Bijzonder, intiem en gast vrij

Vaesen
3-1-2018

Een andere ervaring, zeker in de winter. Origineel en goed verzorgt.

Let wel op het weer (en je kleding), bij nat weer kan het een behoorlijke smeerboel worden. Kan ook meer aan ons gelegen hebben.

Ben en Anne Marie zijn gast vrij en hebben het prima voor elkaar.

Iets betere verharde paden tussen de tenten, en een luxer toiletblok zouden het een 10 maken. In de zomer heb je hier geen last van.

Leuk verblijf met behulpzame kampingbaas.

Marcellen Achel
27-9-2017

Het is een leuke plek met unieke tenten. Het ruikt wel muf als je binnenkomt in de yurt maar dit hoort bij het totaalconcept. De bedden waren goed ook al ben ik meer dan 2m. Campinguitbater is zeer vriendelijk en behulpzaam. Alles mag en alles kan in overleg.

Geweldig gezellig kamperen met vrienden

Marcellen Achel
23-9-2017

Wij waren hier voor een weekendje onder vrienden. Er waren nog enkele gezinnen met kinderen maar de camping is mooi uitgespreid en de yurts staan ver uit elkaar zodat iedereen gezellig samen kan zitten zonder overlast te hebben van elkaar. De yurts waren mooi maar binnen was het wel een beetje muf. Dit was snel verholpen door alles wat te ventileren. We hadden geluk met het weer en dankzij de aanwezige vuurschaal hebben we heel het weekend een kampvuurtje aan kunnen hebben. De barbeque door Ben geregeld was tip top en in de vroege uurtjes is de eigenaar Ben ons bij heb kampvuur komen vervoegen en heeft hij een Belgisch trapistje meegedronken, wat ook weer heel gezellig was! Sanitair is basic maar mooi proper. Alles samen de perfecte locatie voor ons!

Super gezellige Yurts en heel gastvrij

Familie Boekel
28-8-2017

Met de familie (circa 43 personen) een gezellig lang weekend gehad. De yurts waren heel knus met een koelkastje, kookplaatje, waterkoker en koffieapparaat. 4 prima bedden met matras (niet voor de hele lange mens). Er zijn fleecedekens en een houtkachel voor als het koud is, dat wordt het wel snel. En wel last gehad van muggen, maar ach dat is kamperen. Groot grasveld waar je tot laat (we hadden het getroffen met het weer) lekker kon zitten aan een picknick tafel met een kampvuurtje. Ook voor de kinderen is de speeltuin op het terrein en de dieren (ezeltjes/ lama's) leuk. Toiletgebouw was simpel maar schoon. In Arnhem naar het Openlucht museum geweest wat een aanrader is. Kortom een top weekend gehad!

Superleuk relaxed familieweekend gehad.

Maro Schmitz
23-8-2017

Superleuk relaxed familieweekend gehad op camping qklq waar we 2 mongoolse tenten en de hottub hadden gehuurd.

De tenten zijn leuk en sfeervol. De keukeninventaris is eenvoudig.

De hottub was heerlijk om onder het genot van een lekker meegebracht speciaal biertje lekker bij te kletsen .

We moesten wel even zoeken naar de juiste manier van op temperatuur houden.

Ook hebben we enorm veel lol gehad met het spel boerengolf wat je in de buurt van de camping kan spelen.

Was veel leuker dan we gedacht hadden.

De gastvrouw van de camping, Annemarie was echt heel hartelijk en was altijd beschikbaar als je wat wilde vragen.

De BBQ die we besteld hadden was meer dan genoeg.. zelfs voor de grote eters in ons gezelschap.

Sommige dingen op de camping hebben een opknapbeurt nodig of zijn in onze wellicht wat kritische ogen, eigenlijk wel aan vervanging toe. Bv de picknicktafels. Maar à la we konden er nog aan eten en hebben het goed gehad.Daar gaat het tenslotte om.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Qklq in Angeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Qklq zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.