Camping Minicamping Qklq

123 reviews over Camping Minicamping Qklq

• 2019
    8Maud15-11-2019

Uniek! Te gek!

Wij hebben met ons dispuut een heerlijk weekend gehad om de camping in Angeren! We genoten van de warme hottub in de avond en werden onwijs vriendelijke en leuk ontvangen. De kachel in onze hut stond al aan waardoor het letterlijk een warm ontvangst was. We hadden goed weer en konden gebruik maken van fijne en schone faciliteiten. Beide eigenaren zijn uiterst vriendelijk en helpen graag met het aansteken van het vuur of het beantwoorden van andere vragen. Zeker een aanrader om even lekker te 'onthaasten' en tot elkaar te komen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Andrea24-09-2019

We hebben 12 yurts en de grote yurt gehuurd voor ons huwelijksjubileum. We hebben dat gevierd met onze familie en vrienden. We hebben een heerlijk weekend gehad met de perfecte faciliteiten. Precies wat we zochten.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Wibe26-06-2019

Een fantastische camping. Wij hebben een heerlijk weekend doorgebracht met 6 gezinnen. Iedereen was enorm te spreken over de voorzieningen, de heerlijke yurts en de speelgelegenheid voor kinderen. De eigenaar Ben, de Genghis Kahn van Angeren, is ongekend. Hij zorgt ervoor dat er niets aan je verblijf ontbreekt. Een top camping in een niet te missen regio.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Floor Gerritsma24-06-2019

Geweldig fijn en gezellig

We waren met een paar vriendinnen uit diverse regio's neergestreken op minicamping QKLQ. We hadden het weer mee en het buiten eten en zitten in het gras en onder de perenbomen was een genot. Goed geslapen ook in de Gers. De hottub was heerlijk. De gastvrijheid van Ben was top: hij bracht ons een bbq-tang en we konden zijn fiets lenen voor een dagtocht in de Ooijpolder. Hij kwam regelmatig vragen of alles in orde was en we hebben bijzonder genoten van zijn scherpe gevoel voor humor. We komen graag nog eens logeren!

• 9ZussenKabel+11-06-2019

Sfeervol relaxen...Fantastisch!

Thema-zussenweekend: Lama's en Kaftans....verblijf in een Mongolese Yurt. Welkom geheten door eigenaar Ben en hond Bernd. 4 ezels kwamen aangehuppeld en achter dezelfde omheining stonden ook nog een lama en een alpaca. Trotse hanen met een harem aan kippetjes scharrelden over het terrein en in de lage bomen zaten pas uitgebroede piep-vogeltjes.Gemoedelijke sfeer op het terrein waar meerdere Yurt's tussen de pruimenbomen staan. Is de voordeur van de tent azuurblauw...dan zijn alle meubels binnen in dezelfde kleur en met traditionele beschilderingen. Er wachtte ons 4 paar slofjes bij onze 'bedjes'. Bijzondere gastvrije en hulpvaardige eigenaar, die voor ons (4 dames) het kacheltje heeft aangestoken en onderwijl vertelde hij ons over zijn avonturen in het verre Mongolië...fascinerend.

• 8Jonas Van den Muysenbergh30-05-2019

Aanrader

Super tof weekend op een goed verzorgde camping met mooi ingerichte yurts. Zeer sympathieke en toegankelijke gastheer, Ben.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10G Feenstra15-04-2019

Bijzondere plek die de moeite waard is

Prachtig ingerichte tenten, bedden voorzien van prima matrassen en ook te gebruiken als bank rond de tafel en kachel. Vriendelijke eigenaar die bereid is te helpen met aansteken van de kachel en geven van informatie. Wij waren met 12 dames op fietsweekend en hebben gebruik gemaakt van 3 tenten. De keuken is voldoende ingericht om ook te komen voor de grote groep. Kortom doen!!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8familie vermeyen15-04-2019

kamperen met een originele twist

ons gezin betstaat uit 3 kids: 2 adolecenten en een pre puber, dus moeilijk om aan ieders verwachtingen te voldoen. het hoofddoel was om met het hele gezin enkele dagen samen te zijn en logeren in een yurt maakte dit zeker mogelijk . houtkachteltje voor de warmte ( t was koude en winderig) . toch nog mogelijkheid om schermpjes te gebruiken ( jongeren ) en buiten trampolinen en skaten ( pre puber) . heel vriendelijke en verzorgende ontvangst; sanitair basic maar netjes . leuke city tripjes in de buurt en natuur ook niet ver weg

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9Wilma01-04-2019

Genoten in prachtige Yurt op gezellige MINI campin

We waren wat sceptisch na de laatste review en stapte met wat reserve de Yurt binnen. De yurt (gertent) is in een bepaalde kleur ingericht (wij hadden rood), er staan er totaal 10, die allemaal open stonden en waar je naar binnen kon om te kijken. De (vaste) bedden zijn prima, je kunt er koken en we hebben super gezellig en lekker warm de kachel gestookt op hout wat Ben, de eigenaar komt brengen. De tenten staan in een oude pruimengaard die net in bloei kwam, prachtig. er is een speelplaats voor jonge kinderen een plaats waar je met een groep om een kampvuur kunt zitten, ezels, alpaca's en er lopen kippen. De eigenaars doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Het is een MINI camping dus het douche gebouw is niet zo modern als in een hotel of grote camping, dat weet je als je hiervoor kiest, het is echter wel superschoon. Wij hebben genoten en gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 4Gorinchem22-03-2019

Afrader, ja echt.

Al deze positieve reviews zijn onbegrijpelijk! De tenten zijn verouderd, muf en schimmelig. Er wonen permanent arbeidsmigranten in oude tenten. Het wc gebouw is een oude mobiele toiletcontainer waarvan de vloer, wc brillen lichten en deuren kapot zijn. Ik kan me niet voorstellen dat deze camping zo veel echte positieve reviews heeft, en onze groep zijn echt geen verwende kampeerders. pas op voor deze teleurstelling.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in maart 2019

9 tips over Camping Minicamping Qklq

• Q. Koehler, 20-02-2013

Neem hoge laarsen of iets dergelijks mee als het een natte periode is, want het kan erg drassig worden op het grasveld!

• Jan de Geus, 22-07-2014

Is dan ook een super aanrader om daar eens familiedag te houden. mogelijkheden te over, maar ook voor kleine en grote groepen of een echtpaar met kleine kinderen behoren tot de mogelijkheden.

• Wilma, 13-08-2012

triker-en op de Posbank (Veluwezoom) ge-wel-dig!!!

0 vragen over Camping Minicamping Qklq

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50