Bed and Breakfast Villa Rozenhof

37 reviews over Bed and Breakfast Villa Rozenhof

• 2018
    9Johanna24-08-2018

Super!

perfecte locatie om een paar dagen te fietsen in de prachtige omgeving!

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

10Henry16-10-2017

Werkelijk geweldig, zeer goede gastvrouw

Kamer was perfect leuke uitzicht en goed verzorgd, uitstap douche vond ik wat hoog. (onze kamer )

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Anoniem24-06-2017

Sfeer, klasse en bovenal vertrouwen.

Inmiddels heb ik vele hotels in Nederland maar ook in het buitenland mogen bezoeken. Al is deze Bed & Breakfast geen hotel waar je een avondmaal kunt nuttigen, het heeft wel de sfeer, klasse, met een natuurlijke ambiance te midden van de natuur in Almen en omgeving. Ook de gastvrijheid laat niets te wensen over, met name als het gaat over vertrouwen. Daar waar andere gelegenheden tot verblijf in het mooie wold (wout, bosgebied) nog weleens de Creditcard boven het vertrouwen in haar gast laat prevaleren. Van harte aanbevolen.

Alleen gereisd in juni 2017

• 10Angela Moerman29-09-2016

Aanrader!

Hebben hier 2 nachten doorgebracht in verband met ons bezoek aan het Charles Dickens festijn in Deventer. Prachtig pand met een zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse, kamer en badkamer ruim en netjes. Mogelijkheden om zelf koffie en thee te zetten, extra handdoeken of toiletartikelen te pakken, alles is tot in de puntjes verzorgd. Ook een goed ontbijt en de ligging is heerlijk rustig.

Gereisd in december 2015

• 10Nico en Thea Castien27-08-2016

Een super, gezellig en vooral gastvrij hotel! Top.

Dat het zeker een aanrader is!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10Jac & René02-03-2016

Super gastvrij ontvangen door Anita en Maas!

Prachtig pand met mooie kamers op een toplocatie. Het arrangement met een diner in de Keuken van Hackfort is echt een aanrader. Verder heerlijk gefietst met de gratis fietsen en genoten van het heerlijke uitgebreide ontbijt. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Karin en Marcel van Dijk07-09-2015

Ge-wel-dig !

Super gastvrij ontvangen door de familie Brink. Wat een toplocatie en wat een prachtig pand. Heerlijk gefietst in de mooie omgeving en genoten van het uitgebreide heerlijke ontbijt. Echt een aanrader voor een bijzonder fijn verblijf in de Achterhoek.

• 9Familie B26-08-2015

Aanrader!

Heerlijk weekend gehad met de familie in een prachtig pand met luxe kamers. Alles schoon en prima bedden. De Gastvrouw Anita zorgt ervoor dat je je erg welkom voelt. Ontbijt was top en alles vers.

Villa Rozenhof is een aanrader en wij komen hier zeker nog terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Domien en Leonie24-08-2015

Fantastische ervaring

Uiterst vriendelijke en gastvrije ontvangst. De gastvrouw staat op elk moment klaar om je te woord te staan en is oprecht betrokken om je een supervakantie te bezorgen. Lekker ontbijt met vers geperst sinaasappelsap om de dag goed te beginnen. Kortom een top-adresje!

• 10HF13-08-2015

Héérlijk!

Een prachtig pand, luxe kamer en heerlijke rust in de omgeving. Wat is het mooi in de Achterhoek! Je hoort alleen het ruisen van de bomen. De bedden zijn super, het ontbijt is heerlijk. De persoonlijke aandacht van de gastvrouw zorgt ervoor dat je je erg welkom voelt. We konden de gasten in de kamer boven ons wel ietsje horen lopen / wc doorspoelen maar het is nu eenmaal een oud pand en in hotels hoor je dat vaak ook. Hier komen we vast en zeker terug!

4 tips over Bed and Breakfast Villa Rozenhof

• Lizzy, 25-06-2014

Een fiets is niet nodig om mee te brengen. De leenfietsen zijn van zeer goed kwaliteit en zijn gratis ter beschikking voor de gasten

• Mirjam, 08-05-2014

Maak de landelijke fietstocht, erg mooi!

• Harriet Butter, 24-06-2014

Je kunt ook fietsen lenen bij B&B Villa Rozenhof

0 vragen over Bed and Breakfast Villa Rozenhof

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats