Bed and Breakfast Villa Rozenhof

37 reviews over Bed and Breakfast Villa Rozenhof in het Nederlands

Super!

Johanna
24-8-2018

perfecte locatie om een paar dagen te fietsen in de prachtige omgeving!

Werkelijk geweldig, zeer goede gastvrouw

Henry
16-10-2017

Kamer was perfect leuke uitzicht en goed verzorgd, uitstap douche vond ik wat hoog. (onze kamer )

Sfeer, klasse en bovenal vertrouwen.

Raymond Monsjou
24-6-2017

Inmiddels heb ik vele hotels in Nederland maar ook in het buitenland mogen bezoeken.

Al is deze Bed & Breakfast geen hotel waar je een avondmaal kunt nuttigen, het heeft wel de sfeer, klasse, met een natuurlijke ambiance te midden van de natuur in Almen en omgeving.

Ook de gastvrijheid laat niets te wensen over, met name als het gaat over vertrouwen. Daar waar andere gelegenheden tot verblijf in het mooie wold (wout, bosgebied) nog weleens de Creditcard boven het vertrouwen in haar gast laat prevaleren.

Van harte aanbevolen.

Raymond Monsjou

Den Haag

verkeersvlieger b.d.

Aanrader!

Angela Moerman
29-9-2016

Hebben hier 2 nachten doorgebracht in verband met ons bezoek aan het Charles Dickens festijn in Deventer. Prachtig pand met een zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse, kamer en badkamer ruim en netjes. Mogelijkheden om zelf koffie en thee te zetten, extra handdoeken of toiletartikelen te pakken, alles is tot in de puntjes verzorgd. Ook een goed ontbijt en de ligging is heerlijk rustig.

Een super, gezellig en vooral gastvrij hotel! Top.

Nico en Thea Castien
27-8-2016

Dat het zeker een aanrader is!

Super gastvrij ontvangen door Anita en Maas!

Jac & René
2-3-2016

Prachtig pand met mooie kamers op een toplocatie. Het arrangement met een diner in de Keuken van Hackfort is echt een aanrader. Verder heerlijk gefietst met de gratis fietsen en genoten van het heerlijke uitgebreide ontbijt. Wij komen zeker nog eens terug.

Ge-wel-dig !

Karin en Marcel van Dijk
7-9-2015

Super gastvrij ontvangen door de familie Brink. Wat een toplocatie en wat een prachtig pand. Heerlijk gefietst in de mooie omgeving en genoten van het uitgebreide heerlijke ontbijt. Echt een aanrader voor een bijzonder fijn verblijf in de Achterhoek.

Aanrader!

Familie B
26-8-2015

Heerlijk weekend gehad met de familie in een prachtig pand met luxe kamers. Alles schoon en prima bedden. De Gastvrouw Anita zorgt ervoor dat je je erg welkom voelt. Ontbijt was top en alles vers.

Villa Rozenhof is een aanrader en wij komen hier zeker nog terug.

Fantastische ervaring

Domien en Leonie
24-8-2015

Uiterst vriendelijke en gastvrije ontvangst. De gastvrouw staat op elk moment klaar om je te woord te staan en is oprecht betrokken om je een supervakantie te bezorgen.

Lekker ontbijt met vers geperst sinaasappelsap om de dag goed te beginnen.

Kortom een top-adresje!

Héérlijk!

HF
13-8-2015

Een prachtig pand, luxe kamer en heerlijke rust in de omgeving. Wat is het mooi in de Achterhoek! Je hoort alleen het ruisen van de bomen. De bedden zijn super, het ontbijt is heerlijk. De persoonlijke aandacht van de gastvrouw zorgt ervoor dat je je erg welkom voelt.

We konden de gasten in de kamer boven ons wel ietsje horen lopen / wc doorspoelen maar het is nu eenmaal een oud pand en in hotels hoor je dat vaak ook.

Hier komen we vast en zeker terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Rozenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Rozenhof in Almen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Rozenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.