Chalet Trekkershutten de Berkel

1 review over Chalet Trekkershutten de Berkel

• 2017
      4de Ruiter04-08-2017

beschrijving klopt niet

Wij hadden de zespersoons bungalow gehuurd. We waren blij dat we met drie personen in de bungalow verbleven. Er staan wel zes bedden maar aan tafel is plaats voor hooguit drie personen. Een stapelbed staat voor een raam zodat deze niet open kan. In de zespersoons slaapkamer kan alleen een raampje van 30 bij 30 cm open. Voor de helft van de ramen zijn geen gordijnen. Er staat in de keuken een ijskastje met ruimte voor voedsel voor een persoon. Het plastic servies is van de goedkoopste kwaliteit: de soepkommen zijn gebarsten en lekken. Er ontbreekt veel in de keuken om goed te kunnen koken. De plek en het uitzicht zijn fantastisch; de inrichting heel slecht. Het is onmogelijk om met zes personen in deze bungalow te verblijven. Men gebruikt ten onrechte de vlag van Stichting Trekkersrhutten Nederland.

Met oudere kinderen

0 tips over Chalet Trekkershutten de Berkel