Hotel Landgoed Ehzerwold

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag27°13°
Hotel Landgoed Ehzerwold
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Ehzerwold voor je op een rij gezet:

53 tips over Hotel Landgoed Ehzerwold

Ron , 2-10-2015
Leuk om naar Zutphen te gaan en daar met de fluisterboot mee te gaan.
carjo, 20-7-2015
Als je lekker wil eten maar wat geduld heb om te wachten op je pizza ga dan naar Almen paar honderd meter van het hotel en eet dan bij Da Nonna Pippana. Wij waren met zijn tweeen inclusief 2x bier 2x rose en 2 pizzas 43 euro kwijt.. in ons optiek mooi te doen.
paulpb, 15-7-2015

Ontbijtbuffet... Prima.

Voor het diner zou ik adviseren van de buffetvorm over te gaan naar een paar keuzemogelijkheden en gewoon bediening aan tafel.

fkooistra63, 21-5-2015
Leuke wandelroutes in het hotel te krijgen
Rob, 10-5-2015
Maak een wandeling over de landgoederen Velhorst en Walïen of langs de Berkel naar de Staringkoepel. Lekker eten kun je ook bij Stegeman in Laren, de Hoofdige Boer in Almen of de Nieuwe Aanleg langs het kanaal. Het eten in het hotel is goed en gezellig dus hoef je niet de deur uit als je daar geen behoefte aan hebt.
Brouwer, 6-5-2015
Een prachtige omgeving om te fietsen. Mooie steden zoals Zutphen, Deventer en Lochem.

Carel, 28-3-2015
Meld wel als je in een rolstoel zit voor een kamer op de begane grond de lift is een beetje krap en oud.
Edo, 3-3-2015
Velhorst wandelroute is prachtig. 6 km wandelen door de bossen langs landgoed Velhorst.
Georgette En Tisha, 2-1-2015
Aan te bevelen dat zeker. Ondanks het feit dat het een vuurwerkvrij arrangement betrof, is het echter wel zo, dat je de gehele oudejaarsdag geweerschoten hoort, van de nabijgelegen dorpjes. Dat schijnt dan een soort traditie te zijn, echter die knallen zijn ook flink hard, en daar kunnen honden ook van schrikken. Maar al met al, zal het nooit de geluidsgrens halen van hier in de omgeving Rotterdam, dus u kunt gerust zijn.
Esther, 29-9-2014
mooie fiets en wandelomgeving