Hotel Landgoed Ehzerwold

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag25°13°
Hotel Landgoed Ehzerwold
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Ehzerwold voor je op een rij gezet:

384 reviews over Hotel Landgoed Ehzerwold in het Nederlands

Een verrassend verblijf; in vele opzichten.

Fam. Willemsen, 18-5-2018

18 mei 2018

Alles was eigenlijk zoals we hadden gehoopt. Een cadeautje voor een mooie prijs!

Op de 2e etage was onze rustige kamer van waaruit we uitzicht op het hoofdgebouw + wandel/aanlooptuin hadden. Prachtig landgoed met veel groen.

Vanaf het landgoed zélf zijn er diverse wandel/fietsmogelijkheden (mét of zónder kaart)

TIP: bij vertrek met auto of fiets van het parkeerterrein af, zou er op het laatste stukje weg (nét na de hobbel) haaientanden geschilderd moeten worden omdat de openbare weg vrij plotseling begint en dit niet is aangegeven. We hebben dit bij de receptie ook als TIP doorgegeven.

Al-met-al: voor herhaling vatbaar ;-)

Een heerlijk hotel om tot rust te komen

Ada, 11-5-2018

Het is een heerlijk hotel, gastvrij en rustig.

Onze hond werd ook hartelijk ontvangen.

Er waren prachtige wandelroutes en fietspaden.

In de omgeving was genoeg te doen. Bij het hotel zelf was een heerlijk terras waar het goed toeven was.

Het enige minpunt,maar dat is ook de enige, is dat de kamer ietwat somber / donker was.

Voor herhaling vatbaar.

Janny, 26-4-2018

Een prachtige ligging net buiten Almen.

Een gastvrije ontvangst, keurige kamer. lekker ontbijt en diner.

Groot terras om bij mooi weer buiten te zitten.

We geven altijd als voorkeur een kamer op de tweede verdieping aan en ook deze keer weer gekregen.

We boeken dit hotel met veilingbonnen en betalen zo nooit meer dan € 35,00 per nacht incl. ontbijt voor 2 personen. { meer willen we niet bieden en dat blijft een sport}

Bushalte voor de deur.

Eén minpunt is dat de deuren zo hard dichtslaan. Fijn om te zien dat daar middels een aanplakbrief op geattendeerd wordt

Geen 4 sterren waard

Debbie, 24-4-2018

Hotel ligt prachtig in bosrijke omgeving. Het ontbijtbuffet was heel divers en lekker, alleen leken de croissantjes van de vorige dag te zijn en "opgepiept". Ze waren donker, droog en smaakten verbrand. Het dinerbuffet was wel lekker, maar niet uitmuntend. Biefstuk was koud en droog, de smaak van de vis was verloren gegaan in de enorme hoeveelheid saus waarin deze lag. De tweede dag namen wij een hamburger (Staringburger) van de kleine kaart en die was heerlijk! Bedienend personeel is aardig en attent, bij de receptie kunnen ze wel een cursus klantvriendelijkheid krijgen. Er wordt niet gevraagd of alles naar wens was, er wordt geen info over de omgeving gegeven, het leek net of we de dames stoorden in hun praatje. Het hotel is heel gehorig. Met name het harde dichtslaan van de kamerdeuren is vreselijk! Kamer wel prima.

Heerlijk genoten!

Henny, 11-4-2018

Prima hotel in een prachtige omgeving. Heerlijk om te fietsen en te wandelen. Rustig gelegen landgoed. Ruime kamer, netjes ingericht, schoon, prima bedden. Vriendelijk personeel. Ontbijt goed verzorgd, niet overdreven maar alles aanwezig voor goed ontbijt. Van dinerbuffet zijn wij geen fan dus geen gebruik van gemaakt. Koffie/thee faciliteit op de kamer zou prettig zijn. Fietsenstalling aanwezig, ruime parkeerplaats. Kortom mensen die hier zeuren kunnen beter thuis blijven.

voor iedereen een aanrader,die genieten wil.

fam. Maijen, 28-3-2018

Alles was prima.

goede ontvangst bij de receptie.

Kamer mooi,goede bedden.

goed ontbijt ,komt niets tekort,alles aanwezig

Diner van kleine kaart,was lekker en toch noch veel.

Geweldig!

Biesma, 25-3-2018

Voor de 5e keer geboekt. Prima kamer en zeer goed ontbijt.beddenlagen prima. Het ontbijt zeer uitgebreid en de mogelijkheid om je eitje te bakken. Aardig personeel. Omgeving fantastisch. Jammer dat de andere gasten soms geen rekening met slapende mensen houden. De deuren worden dichtgeslagen. Jammer. Misschien dat men eraan herinnerd wordt!

Hotel van minnen en plussen

Vlo091015, 15-3-2018

Kamer 501 heeft extreme last van de toegangsdeur die door in- en uitlopende gasten wordt dichtgegooid. In deze kamer lijkt het dan of er een kanon wordt afgeschoten en de badkamerglazen rammelen in de houders. Niet Nemen deze kamer. Ook overlast van rokende gasten onder het raam. Pratende gasten in de lifthal en bij de trap zijn goed hoorbaar.

Er zijn renovatiewerkzaamheden in het grote bijgebouw, overlast van boren en timmeren is er tussen 10 en 4 uur. De hoteldirectie vind het niet nodig om dit te melden bij de boeking. Jammer. Daar tegenover staat dat de kamer ruim is en de bedden comfortabel zijn. De handdoeken waren dun en versleten. Het tv-signaal is een nacht uitgevallen en is de volgende dag hersteld. Gasten kregen bij inchecken niet te horen dat er geen tv signaal was. We hebben 35 euro betaald voor een nacht.

Goed hotel

Tea Hoogsteen-Bosma, 5-3-2018

Goed hotel in een mooie rustige omgeving, met een goed ontbijt en waar je 's avond ook lekker kunt eten. Tot zes uur 's avonds kun je à la carte eten. Na zes uur kun je met een lopend buffet meedoen. 's ochtend ligt het menu van het lopend buffet wat 's avonds geserveerd wordt op de ontbijttafel en dan kun je beslissen of je daar 's avonds gebruik van wilt maken, zo ja, dan dat wel even doorgeven aan de receptie. Elke avond is er aan ander lopend buffet. De kamer was lekker koel, zodat je heerlijk kon slapen. Tegenover het hotel ligt een bos waar je een wandeling in kan maken.

Genieten met hoofdletter

Dorien, 28-2-2018

Mooi hotel en de verzorging was prima, hele mooie omgeving om te wandelen en te fietsen, lekker uit in de natuur.

Ik heb eigenlijk geen minpunten, het was gewoon buitengewoon goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Ehzerwold in Almen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Ehzerwold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgoed Ehzerwold scoort een 8.15 uit 10 op basis van 386 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: