Hotel Landgoed Ehzerwold

Hotel Landgoed Ehzerwold

6.7Voldoende

Nederland, Gelderland, Almen

6.7Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Ehzerwold voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

Bij Hotel Landgoed Ehzerwold in Almen (Gelderland) kom je tot rust. ‘s Ochtends kun je genieten van het ontbijtbuffet en ‘s avonds worden de gerechten ook geserveerd in buffetvorm. De hotelkamers zijn wel een beetje ouderwets en er komen vooral senioren. Personeel is erg vriendelijk. De omgeving leent zich perfect voor wandel- en fietstochten.

Contact

436 reviews over Hotel Landgoed Ehzerwold

• 6Carola24-08-2020

Sobere kamer

Gedateerde oubollige kamer . Minimalistisch . Bij het boeken had ik een romantisch beeld in m’n hoofd , bij binnenkomst in de kamer was dat gevoel in 1 klap weg . Een B&B kan bijvoorbeeld vele malen leuker en gezelliger zijn voor minder geld vaak ook nog . Wel mooie ligging , prachtige omgeving .

• 4betty smits13-08-2020

waardeloos

we komen hier al jaren na tevredenheid ..ook al is het best wat gedateerd en mankeert er hier en daar wel wat aan. nooit geklaagd maar dit moet ik echt kwijt bij het inchecken vermeld dat mijn zwager en schoonzus 1 dag later kwamen ivm begrafenis .ja dat kan als ze maar alle kosten betalen aan 1 kant logisch..maar nu vandaag van 9 tot 5 op pad 65 km gefietst kom je doodmoe in je hotel kamer aan is hij niet schoongemaakt .toen ik de receptie belde vertelde de dame in kwestie mij sorry dat staat op de formulieren die uw bij het inchecken gekregen heeft..en inderdaad het klopt. 4nachten slapen zelf voor de badkamer en toilet zorgen ..geen op gemaakte bedden .geen handdoek wissel ..alles zelf op de gang bij elkaar sprokkelen. nou dat is niet corona vriendelijk zelf je wc schoonmaken ..alles word maar aan corona opgehangen maar wel iedereen met de zelfde lepels van het buffet laten scheppen heel vreemd dus ..ik ben in hotel en niet thuis .

• 9G van de Lang06-08-2020

Supergoed

Fantastisch hotel voor een wandel en fietsvakantie. Heerlijk ontbijt en avondeten, zeer gevarieerd met veel keuze en zeer smaakvol. De corona maatregels worden strikt nageleefd op een gastvrije, vriendelijke wijze. Een zeer mooie locatie. Zeer vriendelijke bediening. Het complex heeft een bijzondere historie en is mooi verbouwd tot een aantrekkelijk hotel. Al met al zeker aan te raden. Tip: horren plaatsen tegen de muggen op de hotelkamers.

• 6m klink18-06-2020

niet best

Wij hebben dit hotel vooral geboekt voor de mooie ligging maar ook omdat dit hotel zegt voldoende maatregelen te nemen mbt Cocid-19. Helaas bleek dit zeker niet het geval te zijn. Ja het hotel is zeker mooi en dit geld ook voor de omgeving. Helaas is het in deze tijd ook belangrijk om de hygiene in de gaten te houden. Wij hadden dus zeker niet verwacht dat er voor het ontbijt en het diner gewoon een lopend buffet zou zijn waar een ieder door elkaar heen loopt en eten opschept met dezelfde lepels. Ik denk dat in deze tijd echt niet kan!!!. Ook het feit dat er op het terras na 17:00 uur niet meer bedient wordt ( en afgeruimd ) is echt een tekortkoming omdat hierdoor iedereen nogmaals door de eetzaal gaat lopen om daar nog iets te drinken gaat halen. Helaas voor ons zeker geen herhaling omdat wij er wel graag even uit gaan maar niet ten koste van onze gezondheid.

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Wim Kreuger11-03-2020

Prima hotel

Prima Hotel, mooie ligging en vriendelijk personeel. Schone kamers en goed diner gehad. Ontbijt was perfect, zeker een absolute aanrader om nog eens terug te gaan. Werden wakker met het geluid van de vogels o.a. het "lachen" van de groene specht.

Gereisd met partner in maart 2020

• 2019
    5Diane15-12-2019

Slecht

Kamers waren vreselijk en verjaard, bed redelijk en kussens vreselijk. Daarom ook maar dagje eerder weg gegaan. Werd ook niet gevraagd waarom...

Gereisd met partner in december 2019

• 8Albert van den Beukel29-11-2019

zeker voor herhaling vatbaar

Een heerlijk hotel om eens even tot rust te komen. prima ontbijt en diner buffet. ruime kamers prima en schoon sanitair. en erg vriendelijk en behulpzaam personeel. wij hebben er drie dagen van genoten en gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Klaas Z24-10-2019

Voor herhaling vatbaar

Een mooi en rustig gelegen oud gebouw (gemoderniseerd) met bijgebouwen waarin de kamers. Dus minder geschikt voor gasten die slecht kunnen lopen. De fietsenstalling ligt op enige afstand van de slaapgebouwen, zoals ook het auto-parkeerterrein. De buffetten waren ruimschoots toereikend en lekker. Jammer dat in de kamers een goede leesverlichting ontbreekt.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7CG25-08-2019

Prima verblijf.

Het eten is prima. Zowel buffet diner als ontbijt. Bij diner aangegeven allergie te hrbben. Werd netjes rondgeleid wat ik niet mocht nemen en er werd zelfs aangeboden een apart bord eten voor me te maken. Kamer an sich prima. Basic maar niks mis mee. Alleen de badkamer is echt niks. Exact 2 handdoeken. Je zal met deze temp (30 graden) ook 's avonds willen douchen... En als je dan gedouched hebt, is de vloer een compleet waterballet. Uitglijden maar! Verder hebben wij het hier prima gehad. En nee, wij zijn niet 70+.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2KCW15-08-2019

Nooit meer

Een weekje geboekt in het Villapark Schijnt voor minder valide prima bungalows te zijn Mooi niet Alleen als je rolstoelafhankelijk bent Ben zelf minder valide en heb een spierziekte Qua comfort erg slecht Weinig comfort Bungalow is op 6 personen gericht Andere die niet rolstoelafhankelijk zijn moeten op eethoekstoelen gaan zitten Wifi zeer slecht TV valt regelmatig weg en radio dan ook

Gereisd met partner in augustus 2019

Hotel Landgoed Ehzerwold info