Hotel Landgoed Ehzerwold

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag28°15°
Hotel Landgoed Ehzerwold
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Ehzerwold voor je op een rij gezet:

392 reviews over Hotel Landgoed Ehzerwold in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prachtige ligging.

Frans
17-7-2018

Een heerlijk hotel in een fantastische omgeving. Super vriendelijk personeel . Keurige kamer met douche en toilet. Fietsenstalling aanwezig.

Fantastich.

Wim Revet
9-7-2018

Een erg rustig hotel met fantastisch personeel.

Ontbijt uitstekend, diner uitstekend en de toetjes waren grandioos.

Fantastische fietsroutes en in Almen is een erg goed café.

Nooit weer

Willem
7-7-2018

Veiling Yeah! Leuk dat een hotel zich daarvoor aanmeld om vervolgens nog even bij inchecken 10,00 weekendtoeslag berekend ..... hoe sneu is dit

Kamers zijn heel eenvoudig

Mooie omgeving

Voor kids niks te doen

we vonden het een mooi hotel wij hadden een kamer beneden dat vonden we zeer prettig een mooie schone ruime 3 persoons kamer

We komen terug

GCO
30-6-2018

Mooi gelegen hotel met eenvoudige maar goede kamers, prima bedden en vriendelijke medewerkers.

Maakt verwachtingen niet waar

Erik VDB
17-6-2018

Internetsite zonder foto’s van kamers belooft al niet veel goeds. Hoofdgebouw is prachtig, de bijgebouwen een architectonische misser en de kamers zijn eenvoudig en gedateerd. Ontbijt standaard, zelf je eitje bakken in een vies pannetje kan echt niet meer. Omgeving van het hotel is geweldig.

Voor herhaling vatbaar.

Typo
11-6-2018

Prima accommodatie. Mooie kamer. Goed ontbijt. Mooie ligging.

Leuk om daar een keer geweest te zijn.

Ton
24-5-2018

Ik had, gezien de reacties op zoover hogere verwachtingen. Onze buren hadden waarschijnlijk hun hoorapparaten thuis gelaten waardoor ik het geluid van mijn tv uit kon laten. Het ontbijt was goed. Maar de ruimte waar je brood en beleg moest halen wel aan de krappe kant. De tuin van het landgoed werd goed onderhouden maar was kleiner dan ik had verwacht. In de omgeving kun je heerlijk fietsen en Zutphen en Lochem zijn de moeite waard om te bezoeken.

Een verrassend verblijf; in vele opzichten.

Fam. Willemsen
18-5-2018

18 mei 2018

Alles was eigenlijk zoals we hadden gehoopt. Een cadeautje voor een mooie prijs!

Op de 2e etage was onze rustige kamer van waaruit we uitzicht op het hoofdgebouw + wandel/aanlooptuin hadden. Prachtig landgoed met veel groen.

Vanaf het landgoed zélf zijn er diverse wandel/fietsmogelijkheden (mét of zónder kaart)

TIP: bij vertrek met auto of fiets van het parkeerterrein af, zou er op het laatste stukje weg (nét na de hobbel) haaientanden geschilderd moeten worden omdat de openbare weg vrij plotseling begint en dit niet is aangegeven. We hebben dit bij de receptie ook als TIP doorgegeven.

Al-met-al: voor herhaling vatbaar ;-)

Een heerlijk hotel om tot rust te komen

Ada
11-5-2018

Het is een heerlijk hotel, gastvrij en rustig.

Onze hond werd ook hartelijk ontvangen.

Er waren prachtige wandelroutes en fietspaden.

In de omgeving was genoeg te doen. Bij het hotel zelf was een heerlijk terras waar het goed toeven was.

Het enige minpunt,maar dat is ook de enige, is dat de kamer ietwat somber / donker was.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Ehzerwold in Almen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Ehzerwold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgoed Ehzerwold scoort een 8.13 uit 10 op basis van 394 reviews.