Hotel Landgoed Ehzerwold

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag14°6°
Hotel Landgoed Ehzerwold
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Ehzerwold voor je op een rij gezet:

381 reviews over Hotel Landgoed Ehzerwold in het Nederlands

Geen 4 sterren waard

Debbie, 24-4-2018

Hotel ligt prachtig in bosrijke omgeving. Het ontbijtbuffet was heel divers en lekker, alleen leken de croissantjes van de vorige dag te zijn en "opgepiept". Ze waren donker, droog en smaakten verbrand. Het dinerbuffet was wel lekker, maar niet uitmuntend. Biefstuk was koud en droog, de smaak van de vis was verloren gegaan in de enorme hoeveelheid saus waarin deze lag. De tweede dag namen wij een hamburger (Staringburger) van de kleine kaart en die was heerlijk! Bedienend personeel is aardig en attent, bij de receptie kunnen ze wel een cursus klantvriendelijkheid krijgen. Er wordt niet gevraagd of alles naar wens was, er wordt geen info over de omgeving gegeven, het leek net of we de dames stoorden in hun praatje. Het hotel is heel gehorig. Met name het harde dichtslaan van de kamerdeuren is vreselijk! Kamer wel prima.

Heerlijk genoten!

Henny, 11-4-2018

Prima hotel in een prachtige omgeving. Heerlijk om te fietsen en te wandelen. Rustig gelegen landgoed. Ruime kamer, netjes ingericht, schoon, prima bedden. Vriendelijk personeel. Ontbijt goed verzorgd, niet overdreven maar alles aanwezig voor goed ontbijt. Van dinerbuffet zijn wij geen fan dus geen gebruik van gemaakt. Koffie/thee faciliteit op de kamer zou prettig zijn. Fietsenstalling aanwezig, ruime parkeerplaats. Kortom mensen die hier zeuren kunnen beter thuis blijven.

voor iedereen een aanrader,die genieten wil.

fam. Maijen, 28-3-2018

Alles was prima.

goede ontvangst bij de receptie.

Kamer mooi,goede bedden.

goed ontbijt ,komt niets tekort,alles aanwezig

Diner van kleine kaart,was lekker en toch noch veel.

Geweldig!

Biesma, 25-3-2018

Voor de 5e keer geboekt. Prima kamer en zeer goed ontbijt.beddenlagen prima. Het ontbijt zeer uitgebreid en de mogelijkheid om je eitje te bakken. Aardig personeel. Omgeving fantastisch. Jammer dat de andere gasten soms geen rekening met slapende mensen houden. De deuren worden dichtgeslagen. Jammer. Misschien dat men eraan herinnerd wordt!

Hotel van minnen en plussen

Vlo091015, 15-3-2018

Kamer 501 heeft extreme last van de toegangsdeur die door in- en uitlopende gasten wordt dichtgegooid. In deze kamer lijkt het dan of er een kanon wordt afgeschoten en de badkamerglazen rammelen in de houders. Niet Nemen deze kamer. Ook overlast van rokende gasten onder het raam. Pratende gasten in de lifthal en bij de trap zijn goed hoorbaar.

Er zijn renovatiewerkzaamheden in het grote bijgebouw, overlast van boren en timmeren is er tussen 10 en 4 uur. De hoteldirectie vind het niet nodig om dit te melden bij de boeking. Jammer. Daar tegenover staat dat de kamer ruim is en de bedden comfortabel zijn. De handdoeken waren dun en versleten. Het tv-signaal is een nacht uitgevallen en is de volgende dag hersteld. Gasten kregen bij inchecken niet te horen dat er geen tv signaal was. We hebben 35 euro betaald voor een nacht.

Goed hotel

Tea Hoogsteen-Bosma, 5-3-2018

Goed hotel in een mooie rustige omgeving, met een goed ontbijt en waar je 's avond ook lekker kunt eten. Tot zes uur 's avonds kun je à la carte eten. Na zes uur kun je met een lopend buffet meedoen. 's ochtend ligt het menu van het lopend buffet wat 's avonds geserveerd wordt op de ontbijttafel en dan kun je beslissen of je daar 's avonds gebruik van wilt maken, zo ja, dan dat wel even doorgeven aan de receptie. Elke avond is er aan ander lopend buffet. De kamer was lekker koel, zodat je heerlijk kon slapen. Tegenover het hotel ligt een bos waar je een wandeling in kan maken.

Genieten met hoofdletter

Dorien, 28-2-2018

Mooi hotel en de verzorging was prima, hele mooie omgeving om te wandelen en te fietsen, lekker uit in de natuur.

Ik heb eigenlijk geen minpunten, het was gewoon buitengewoon goed.

mooi, maar niet voor een 2e keer.

P. Koopmans, 24-2-2018

Het is een mooi landgoed met fijne hotelkamers, heerlijke bedden. Nog wel een minpuntje. Wij hadden 1 nacht via bon en nog een extra nacht bijgeboekt.

In de voucher staat dat het zonder ontbijt is, echter ik kreeg een bevestiging dat het incl. ontbijt was, de dame van de receptie was daar zeer stellig over, geen speld tussen te krijgen. Twee keer ontbijt bijgeboekt, bij het afrekenen gisteren kwam ik er achter dat op de bevestiging 2.50 milieu- en verblijfstoeslag wordt gerekend, maar ik moest 2.75 betalen pp.

Het gaat maar om een paar euro, maar wilde dit toch noemen, mede omdat dit alles op de bevestiging staat die wij op 1 november hebben ontvangen.

Tip voor jullie, voorkom dit om het op tijd aan te geven, zodat mensen niet voor verrassingen komen te staan.

Prima verblijf

Liek, 17-2-2018

Mooie ligging...indrukwekkend hoofdgebouw met geschiedenis!!

De kamers bevinden zich in twee bijgebouwen in de tuin van het landgoed. Kamers zijn standaard maar netjes!

Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij.

Ruim voldoende keus met ontbijt...wat staat in een grote keuken (erg leuk met oude details) je hebt de mogelijkheid zelf je eitje naar wens te bakken op het oude fornuis!!

Fijne omgeving met vele mogelijkheden. Wij vinden de prijs/kwaliteit verhouding prima.

Ook leuk dat je op eigen gelegenheid een rondleiding door het gebouw kan doen om zo wat meer over de geschiedenis te weten te komen!!

Aanrader

Carla, 11-2-2018

Oud sanatorium, keurige kamers, uitstekend buffet, schitterende loop, fiets ongeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Ehzerwold in Almen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Ehzerwold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgoed Ehzerwold scoort een 8.15 uit 10 op basis van 383 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: