Hotel Landgoed Ehzerwold

Hotel Landgoed Ehzerwoldstersterster

7.1Goed

Nederland, Gelderland, Almen

7.1Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Ehzerwold voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

Contact

431 reviews over Hotel Landgoed Ehzerwold

• 2019
    5Diane15-12-2019

Slecht

Kamers waren vreselijk en verjaard, bed redelijk en kussens vreselijk. Daarom ook maar dagje eerder weg gegaan. Werd ook niet gevraagd waarom...

Gereisd met partner in december 2019

• 8Albert van den Beukel29-11-2019

zeker voor herhaling vatbaar

Een heerlijk hotel om eens even tot rust te komen. prima ontbijt en diner buffet. ruime kamers prima en schoon sanitair. en erg vriendelijk en behulpzaam personeel. wij hebben er drie dagen van genoten en gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Klaas Z24-10-2019

Voor herhaling vatbaar

Een mooi en rustig gelegen oud gebouw (gemoderniseerd) met bijgebouwen waarin de kamers. Dus minder geschikt voor gasten die slecht kunnen lopen. De fietsenstalling ligt op enige afstand van de slaapgebouwen, zoals ook het auto-parkeerterrein. De buffetten waren ruimschoots toereikend en lekker. Jammer dat in de kamers een goede leesverlichting ontbreekt.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7CG25-08-2019

Prima verblijf.

Het eten is prima. Zowel buffet diner als ontbijt. Bij diner aangegeven allergie te hrbben. Werd netjes rondgeleid wat ik niet mocht nemen en er werd zelfs aangeboden een apart bord eten voor me te maken. Kamer an sich prima. Basic maar niks mis mee. Alleen de badkamer is echt niks. Exact 2 handdoeken. Je zal met deze temp (30 graden) ook 's avonds willen douchen... En als je dan gedouched hebt, is de vloer een compleet waterballet. Uitglijden maar! Verder hebben wij het hier prima gehad. En nee, wij zijn niet 70+.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2KCW15-08-2019

Nooit meer

Een weekje geboekt in het Villapark Schijnt voor minder valide prima bungalows te zijn Mooi niet Alleen als je rolstoelafhankelijk bent Ben zelf minder valide en heb een spierziekte Qua comfort erg slecht Weinig comfort Bungalow is op 6 personen gericht Andere die niet rolstoelafhankelijk zijn moeten op eethoekstoelen gaan zitten Wifi zeer slecht TV valt regelmatig weg en radio dan ook

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Marcel31-07-2019

Kwaliteit en service ondermaats

Mooie heerlijke plek op het terras buiten. Bij aankomst staat er nog vies servies op het tafeltje. Het duurt (te) lang voordat de vriendelijke ober komt. Deze neemt netjes de bestelling op en loopt naar een volgend tafeltje zonder het gebruikte servies mee te nemen. Het duurt veel te lang voordat de koffie met appelgebak wordt gebracht. Weer loopt hij weg zonder de vieze spullen van de vorige bezoekers mee te nemen. De koffie is normaal, niet vies en niet lekker, maar past niet bij zo'n mooie locatie. Het appelgebak is die ochtend veel te laat uit de vriezer gehaald. De kwaliteit van de koffie en het van binnen steenkoude gebak passen niet bij zo'n chique locatie. Daar ik verwacht dat ik ook weer lang op de rekening moet wachten verzoek ik de ober om de rekening te brengen. Terwijl hij wegloopt vraag ik hem het gebruikte servies dat er sinds aankomst staat mee te nemen. Prijs-/ kwaliteit verhouding klopt niet, we komen niet terug hier.

• 9BAERT Leentje29-07-2019

Voor herhaling vatbaar!

Wij waren héél tevreden! Op voorhand enkele reviews bekeken. Gevraagd of we ventilator konden meebrengen: geen probleem. Onze kamer en badkamer: ruim en net. Veel TV-kanalen. Vriendelijk personeel. Wij hebben genoten van een uitgebreid ontbijt met diverse verse broodjes. Het diner-buffet was uitstekend: 4 gangen waaronder 2 soorten soep, 3 hoofdschotels, fijne nagerechten... De kok stond bij het buffet om uitleg te geven. Aangenaam restaurant want zicht op de tuin en zeker voldoende ruimte. Wij hebben wel (!) zeteltjes gezien die door de gasten gebruikt konden worden om buiten te zitten. De tuin liet bij ons een verzorgde indruk. Onze leeftijd: 62 en 71 jaar. Wel jonge mensen: wij genoten van de rust: geen gerinkel van smartphones, geen luidruchtige gasten... Ideale omgeving om te wandelen en te fietsen. Het hotel komt wel wat oubollig over so what?? Wij raden dit hotel aan aan onze vrienden!

• 6Menno22-07-2019

Simpel hotel, waar veel meer uit te halen is

Ligging van het hotel is prachtig, maar verder is het allemaal net niet. Wordt voor 90% gebruikt door oudere stellen die met een hotel arrangement gaan fietsen in de omgeving. Als jongere heb je hier niet zo heel veel te zoeken. Gebouwen en kamers wat simpel en gedateerd. Geen uitstraling. Tuin is op zich mooi, maar daar is ook veel meer uit te halen. Ontbijt simpel, weinig bijzondere dingen. Je wordt niet bepaald verwend. Het is basic. Je moet zelf je eitje bakken, verse koffie automaat is er niet (kannen koffie). Kamer niet sfeervol, wel voldoende ruimte, mini tv scherm, geen airco. Personeel wel vriendelijk, daar ligt het wat ons betreft niet aan. Als je genoegen neemt met een simpel hotel op een mooie, rustige plek, dan ben je hier goed. Verwacht je wat meer, dan moet je hier echt niet naartoe gaan.

• 3Walter02-07-2019

Slecht. Accommodatie is niet meer van deze tijd.

De kamers zijn erg oubollig en zeer gehorig. Misschien ook niet geschikt voor wat jongere stellen. Gemiddelde leeftijd vd gasten is 70+ en zo ziet de hele accommodatie er ook uit. Je hoort de hele nacht mensen hoesten, telefoons afgaan, kinderen herrie maken, mensen praten op gang en op de kamers. Er is geen airco aanwezig, dus op warme dagen is het erg benauwd. Met raam open slapen levert veel herrie op van gasten die buiten lopen. Hotelkamers zijn verdeeld over 2 aparte gebouwen. Je moet buitenom naar receptie en restaurant lopen. Vlekken in de handdoeken en op de muren. Ontbijt is karig met oud brood. Fruit is aanwezig, maar een schilmesje niet (ook niet als je er om vraagt). Koffie staat in grote kannen bij buffet en is niet vers. Een vers kopje kan tegen betaling geserveerd worden bij ontbijt. Bediening is niet allemaal even vriendelijk. De ligging in de bossen is mooi, maar de tuin heeft veel achterstallig onderhoud.

Gereisd met partner in juni 2019

• 3De Vries01-07-2019

Nooit meer!

Een weekend verbleven in dit hotel. Wat een vreselijke ervaring. Naast de ongeïnteresseerdheid en zelfs onvriendelijkheid van het personeel was het hotel geen sterren waard. Dit heeft ons een algemeen gevoel van niet-welkom-zijn gegeven. De kamers zijn klein, sfeerloos en gedateerd. Het gebouw is niet fris (spinnenwebben in de hoeken, vieze ramen), het eten is matig en wordt onvoldoende aangevuld. Geen handdoeken op de kamer, de receptie bellen kan alleen op de gang. Er is een prachtige tuin, maar geen enkele mogelijkheid om in de tuin te kunnen zitten en bij warm weer zijn de kamers veel te warm door het ontbreken van ventilatie of een airco. En dat voor een toch niet heel goedkoop arrangement. Kortom, dit doen we nooit meer.

Gereisd met partner in juni 2019

53 tips over Hotel Landgoed Ehzerwold

• fam_bijkerk, 08-05-2012

mooi wandelgebied route bij receptie ook voor route met de auto

• paul haasnoot, 16-06-2014

Leuke fietstochten kun je maken in deze streek, Zutphen is een gezellige plaats en ook Lochem is een aanrader. Bij de receptie van het hotel vind je diverse fietsroute's met lange en korte ritten. Een aanrader is de 8 kastelenroute, jammer alleen dat alle kastelen van een afstand moeten worden bekeken, toen wij daar waren was er maar 1 open voor publiek. TIP voor een lekker diner: de REVOLUTIE in hartje centrum van Zutphen een aanrader, heerlijk eten en fijne muziek

• Katy, 30-04-2014

Goede uitvalbasis leuke tripjes in de omgeving.

2 vragen over Hotel Landgoed Ehzerwold

• ria de vreeze, 14-09-2016

kamer al geboekt

dag wil graag weten hoe laat kunnen we op de kamer en volgens mij voor 1 uur vertrek

• Henk & Jetty, 19-01-2015

weegschaal

Beste zoover's een vraag intrigeert mij, ik zie een of meerde weegschalen zeer dominant aanwezig, Welke functie hebben die, of is dat nostalgie?

de Prins, 24-10-2016

meestal om te wegen