Hotel Landgoed Ehzerwold

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-2°
Hotel Landgoed Ehzerwold

Omschrijving
Bij Hotel Landgoed Ehzerwold in Almen (Gelderland) kom je tot rust. ‘s Ochtends kun je genieten van het ontbijtbuffet en ‘s avonds worden de gerechten ook geserveerd in buffetvorm. De hotelkamers zijn wel een beetje ouderwets en er komen vooral senioren. Personeel is erg vriendelijk. De omgeving leent zich perfect voor wandel- en fietstochten.

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Ehzerwold voor je op een rij gezet:

403 reviews over Hotel Landgoed Ehzerwold in het Nederlands

Iedere keer geeft Ezherwold een tevreden gevoel.

Janny Minnema-Buitenhuis,
19-11-2018

We zijn wederom twee nachten in Ezherwold geweest. 1 overnachting geboekt met bon en 1 gewone telefonische boeking, dat doen we vaker en beide deze kunnen zonder problemen gekoppeld worden. Op deze manier kun je ook voorkeur aangeven Weer genoten van gemoedelijke gastvrijheid van de medewerkers m / v. Een schone frisse kamer. Op de tweede verdieping, wat ons favoriet is en we als voorkeur aangegeven hebben . Het ontbijt en het dinerbuffet was ook prima. Eén aandachtspunt hebben we bij vertrek aan de receptie doorgegeven. We hebben nog een bon, we hopen in het voorjaar weer te gaan. Bij de receptie zijn wandel en fietsroute's verkrijgbaar. En vergeet niet museum Staal te boeken als u toch in deze regio bent.

Prima verblijf alhier!

C. Jansen,
10-11-2018

Fietspompje meenemen als je een fiets wilt huren! Reparatiesetje wel beschikbaar tegen een borg van €5,00.

Leuk die koffie/thee tegemoetkoming bij afzien van kameronderhoud.

Geweldig

BertS.,
30-10-2018

Geweldig wat een hotel, wij waren hier met een bon van veiling maar wij reden niet anders behandeld dan andere gasten. De ontvangst was heel vriendelijk. Wij kregen de sleutel van kamer 106. Het was in een bijgebouw. Er is een lift. De kamer was zeer schoon en er was een mooie badkamer. Wij besloten te dineren in het sfeervolle restaurant. De bediening was zeer voorkoment. Het was een buffet dus voor iedereen wat te kiezen. Wij hebben heerlijk geslapen. Het ontbijtbuffet was behoorlijk uitgebreid. Wij kregen bij de uitcheck een kortingsbon voor een volgend bezoek, wij maken hier zeker gebruik van. Wij rad dit hotel zeker aan.

Direct boeken

Mooi verblijf in de Achterhoek.

Eef,
1-10-2018

Grote schone kamer, lekker ontbijt, vriendelijke receptie, lekker buffet diner. Zeker een aanrader.

Voor herhaling vatbaar via veiling

K a Langendoen,
21-9-2018

Rustige omgeving goede service vriendelijk personeel goed maar eenvoudig ontbijt (lopend buffet)

Gezellig, vriendelijk service gericht personeel

Ans Hiemstra,
20-9-2018

Wat een verrassend verblijf in Landgoed Hotel Ehzerwold in Almen. We hebben al wandelend en fietsend een paar dagen genoten. Jeugd sentiment, toen bleek dat de kampeerboerderij van vroeger op 5 minuten wandelen van het hotel lag en er, bijna, niets veranderd was.

Ehzerwold is een rustig hotel met een gezellig terras en serre, de gerechten van dinerbuffet zijn heerlijk. De kamers schoon en goed ingericht.

Thuis gekomen merkte ik een bril vergeten te zijn, na een telefoontje had ik die na 2 dagen thuis gestuurd gekregen! Wauw dat is service!

Is er dan niets op te merken? Nou...aan de muur van het hoofdgebouw hangt een openbaar bereikbare AED (een levensreddend apparaat). Helaas is daar een staat een fietsenrek onder geplaatst bij een vol fietsenrek zalde AED moeilijk bereikbaar zijn. Maar heel makkelijk op te lossen.

heerlijk verblijf

laura,
11-8-2018

De omgeving is heel erg mooi. Het is rustig en stil. Eten is goed en personeel vriendelijk. Je zit er niet lang te wachten voor je je drankje/eten krijgt. Uitleg bij buffet is ook prima

Nooit meer,niet van deze tijd

Gonda,
6-8-2018

Geen 3 sterren waardig,veel lekkage in de gang geweest en vrij recent,er was geen kluis ,geen airco,geen koelkast ,geen hor voor het smalle raam,was geen doen met die hitte,als je wat open deed zat het vol met muggen,benouwd op de kamer,heel de dag en nacht klappen van deuren die dicht vielen,is best wel wat aan te doen,op terras half uur zitten wachten tot bestelling werd opgenomen.jongen was alleen op de zondagmiddag.kortom ,voor ons geen tweede bezoek,

Nooit meer

Tonnie,
3-8-2018

Dat het een hotel is voor mensen boven de 65jaar.en dat wel optie vermeld mag worden. Alleen personeel was heel erg vriendelijk .

Voor ons nooit weer

Anna,
30-7-2018

Hoofdgebouw van Ezerwold doet je denken aan een mooi hotel

Maar dan ga je naar de kamers hotel is oudbollig en niet echt schoon het is echt aan een renovatie toe

Het erg gehorig je kunt de buren horen praten

Verder is het onbijt karig maar verder oke

Personeel was erg vriendelijk

Wij kunnen ons niet voorstellen dat dit hotel 8.1 heeft dat is het totaal niet waard

Voor ons dus geen Ezerwold meer

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Ehzerwold in Almen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Ehzerwold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.