Hotel Landgoed Ehzerwold

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°5°
Hotel Landgoed Ehzerwold
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Ehzerwold voor je op een rij gezet:

399 reviews over Hotel Landgoed Ehzerwold in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar via veiling

K a Langendoen
21-9-2018

Rustige omgeving goede service vriendelijk personeel goed maar eenvoudig ontbijt (lopend buffet)

Gezellig, vriendelijk service gericht personeel

Ans Hiemstra
20-9-2018

Wat een verrassend verblijf in Landgoed Hotel Ehzerwold in Almen. We hebben al wandelend en fietsend een paar dagen genoten. Jeugd sentiment, toen bleek dat de kampeerboerderij van vroeger op 5 minuten wandelen van het hotel lag en er, bijna, niets veranderd was.

Ehzerwold is een rustig hotel met een gezellig terras en serre, de gerechten van dinerbuffet zijn heerlijk. De kamers schoon en goed ingericht.

Thuis gekomen merkte ik een bril vergeten te zijn, na een telefoontje had ik die na 2 dagen thuis gestuurd gekregen! Wauw dat is service!

Is er dan niets op te merken? Nou...aan de muur van het hoofdgebouw hangt een openbaar bereikbare AED (een levensreddend apparaat). Helaas is daar een staat een fietsenrek onder geplaatst bij een vol fietsenrek zalde AED moeilijk bereikbaar zijn. Maar heel makkelijk op te lossen.

heerlijk verblijf

laura
11-8-2018

De omgeving is heel erg mooi. Het is rustig en stil. Eten is goed en personeel vriendelijk. Je zit er niet lang te wachten voor je je drankje/eten krijgt. Uitleg bij buffet is ook prima

Direct boeken

Nooit meer,niet van deze tijd

Gonda
6-8-2018

Geen 3 sterren waardig,veel lekkage in de gang geweest en vrij recent,er was geen kluis ,geen airco,geen koelkast ,geen hor voor het smalle raam,was geen doen met die hitte,als je wat open deed zat het vol met muggen,benouwd op de kamer,heel de dag en nacht klappen van deuren die dicht vielen,is best wel wat aan te doen,op terras half uur zitten wachten tot bestelling werd opgenomen.jongen was alleen op de zondagmiddag.kortom ,voor ons geen tweede bezoek,

Nooit meer

Tonnie
3-8-2018

Dat het een hotel is voor mensen boven de 65jaar.en dat wel optie vermeld mag worden. Alleen personeel was heel erg vriendelijk .

Voor ons nooit weer

Anna
30-7-2018

Hoofdgebouw van Ezerwold doet je denken aan een mooi hotel

Maar dan ga je naar de kamers hotel is oudbollig en niet echt schoon het is echt aan een renovatie toe

Het erg gehorig je kunt de buren horen praten

Verder is het onbijt karig maar verder oke

Personeel was erg vriendelijk

Wij kunnen ons niet voorstellen dat dit hotel 8.1 heeft dat is het totaal niet waard

Voor ons dus geen Ezerwold meer

Het was weer prima!

Leo
23-7-2018

Prima grote nette, schone kamer.

Prachtige ligging.

Frans
17-7-2018

Een heerlijk hotel in een fantastische omgeving. Super vriendelijk personeel . Keurige kamer met douche en toilet. Fietsenstalling aanwezig.

Fantastich.

Wim Revet
9-7-2018

Een erg rustig hotel met fantastisch personeel.

Ontbijt uitstekend, diner uitstekend en de toetjes waren grandioos.

Fantastische fietsroutes en in Almen is een erg goed café.

Nooit weer

Willem
7-7-2018

Veiling Yeah! Leuk dat een hotel zich daarvoor aanmeld om vervolgens nog even bij inchecken 10,00 weekendtoeslag berekend ..... hoe sneu is dit

Kamers zijn heel eenvoudig

Mooie omgeving

Voor kids niks te doen

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgoed Ehzerwold in Almen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgoed Ehzerwold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.