Géén boekingskosten
NederlandGelderlandAlmenHotels AlmenHotel Landgoed Ehzerwold

Hotel Landgoed Ehzerwold

NederlandGelderlandAlmen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Landgoed Ehzerwold voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 457 reviews
+112/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 457 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Bij Hotel Landgoed Ehzerwold in Almen (Gelderland) kom je tot rust. ‘s Ochtends kun je genieten van het ontbijtbuffet en ‘s avonds worden de gerechten ook geserveerd in buffetvorm. De hotelkamers zijn wel een beetje ouderwets en er komen vooral senioren. Personeel is erg vriendelijk. De omgeving leent zich perfect voor wandel- en fietstochten.

462 Reviews over Landgoed Ehzerwold

• 9Pieters10-06-2022

Goed : Te weinig ruimte om je fiets te stallen

Super mooie ligging met veel ruimt om je heen Goed ontbijt en avonds een erg goed buffet . keuze genoeg . De kamers ook goed en prima schoon gemaakt . Veel ruimte om je wagen te parkeren . Grote minpunt :De fietsenstalling was veel te klein om je fietsen te stallen . stond altijd bomvol Wel in de omgeving mooie fiets routes

• 9HJM Jacobs01-06-2022

Hele mooie dagen gehad

Mooi hotel, rustige ligging, heel goed ontbijt en diner buffet, vriendelijk personeel, mooie omgeving met fijne wandel, en fiets routes

• 8Ineke van vliet21-04-2022

Gewoon helemaal super

Heerlijk hotel, fijn personeel , standaard kamers simpel maar erg schoon , het eten werkelijk zo goed en gevarieerd gaat gauw weer je bent er echt even uit , snap niet dat hier nog commentaar op/over is.

• 8Guillaume16-02-2022

Prima hotel in heel mooi park...

Geen minpunten.. Vriendelijk personeel; uitstekend eten en fraaie ligging

• 8Ivvan vliet v d kooy08-11-2021

Echt super dit

Is echt supergoed,, kamer gewoon standaard maar superschoon, hoofdgebouw mooie oude details, eten zowel ontbijt als diner echt super, werkelijk van alles en geen ene dag hetzelfde , gezellig personeel , in 1 woord geweldig

• 8Bosma24-10-2021

Prima

Een nachtje, zonder qr code, overnacht in dit mooie hotel in een prachtige omgeving. Vriendelijk meedenkend personeel. Schone kamer met bij aankomst zelfs hondekoekjes en dekentjes voor onze hondjes. Smorgens een ontbijtpakket op kunnen halen en heerlijk ontbeten op de kamer.

• 8Bert21-10-2021

Wij komen zeker weer eens terug.

Wij zijn hier nu voor de tweede keer, in 2018 waren hier voor het eerst. De ontvangst was nog even vriendelijk. Wij kregen de sleutel van kamer 504. De service was als vanouds. Wij hebben weer genoten en begrijpen niets van de reviews van andere gasten. Waarom zijn sommige mensen zo negatief.

• 7Mw. vd Velden18-10-2021

Mooi gelegen hotel met vriendelijke medewerkers.

Kamer was voldoende, jammer dat het raam alleen maar op de kiepstand open kon. Het eten is ook prima in orde. Jammer dat er geen zender SBS 9 op de tv was aangesloten. De fietsverhuur is niet op orde. Je krijgt een fiets mee waar van alles aan mankeert. Dit moet beter worden geregeld. De receptie kan de hoeveelheid gasten niet aan. De dames zijn erg vriendelijk, maar de wachttijden zijn te lang. In de eetzaal stonden twee koffieapparaten waarvan er 1 defect was. Het gevolg was, 10 minuten in de rij voor je bakkie koffie.

• 10Willem12-10-2021

Fantastisch en voor herhaling vatbaar !

Bijzonder aangenaam verblijf in vele opzichten en centraal gelegen in mooie omgeving, prachtig gebouw met veel historie, vriendelijk personeel en prima schone kamers, goede bedden, alles prima geregeld. Wij hebben heerlijk gewandeld en gefietst, het ontbijtbuffet was ook prima. Leuke steden in nabijheid en veel ruimte overal, ook volop parkeergelegenheid. Wij waren er maar twee nachten maar gaan dit zeker nog eens wat langer overdoen.

• 3Stephan10-10-2021

Zeer teleurstellend

Afgelopen jaren regelmatig in dit hotel verbleven, was altijd goed voor elkaar. We hadden een hotelbon welke we in mei al moesten boeken (voor de QR code) Bij aankomst moesten we een QR code tonen, wij doen hier uit principe niet aan mee, hierdoor geen ontbijt. Toen we beleefd om een oplossing vroegen, ontbijt op het terras of een pakketje om af te halen werd hier niet aan meegewerkt. Dat je deze absurde maatregel uitvoert kan ik ergens nog begrijpen, dat je niet in oplossingen wilt denken, dat kan er bij ons niet in. Dit was voor ons dus de laatste keer hier.

Hotel Landgoed Ehzerwold info

• AirconditioningNiet beschikbaar