NederlandGelderlandAlmenCampings AlmenCamping Kampeerboerderij De Baankreis

9FenomenaalScore uit 29 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 29 reviews
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

29 Reviews over Kampeerboerderij De Baankreis

• 9MarjanH10-08-2021

Rust, ruimte en natuur rondom

In de 35 jaar dat we nu kamperen hebben we nooit eerder op een camping gestaan, met zulke ruime plaatsen! De Baankreis is echt een camping voor rustzoekers met de natuur rondom.Wij zagen vanonder de luifel – net boven het hooiland uit - de schepen door het Twente kanaal varen. Verwacht geen luxe op deze boerencamping, maar wel keurig en schoon sanitair!Er is een broodjesservice en een klein biologisch winkeltje; aankopen schrijf je zelf op een briefje en aan het eind reken je alles tegelijk af. Waar vind je dat tegenwoordig nog…….Er is een grote moestuin bij de camping, rond het centrale watertappunt ligt een rand met eenjarige bloemen, zwaluwen nestelen in de schuren waar het sanitair is…… Wij hebben er een heerlijke week gehad!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Davids06-06-2020

Heerlijke plek, rustig en netjes

De Baankreis is een relatief kleine kampeerboerderij. Er is een wat groter, open veld met mooi uitzicht. Aan de andere kant van de boerderij zijn wat meer beschutte plekken. Hier hadden wij een heerlijke plek in het groen, aan de rand van het bos. Hoewel het niet per se een kindercamping is, is het wel kindvriendelijk.Er zijn skelters die je zo kunt pakken, schommels, een zandbak en 's middags werden de sproeiers aangezet waar de kinderen lekker doorheen konden rennen. De twee eigenaren zijn zeer vriendelijke mensen die voor je klaar staan. Er is veel aandacht voor de natuur, duurzaamheid en biologisch boeren. Er zijn enkele varkens en geitjes. Er is een Ekoplaza-achtig kampwinkeltje met o.a. lokale verse spullen. Tip: huur met kleine kinderen de bakfiets en maak mooie tochtjes in de omgeving.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Davids06-06-2020

Heerlijke plek, rustig en netjes

De Baankreis is een relatief kleine kampeerboerderij. Er is een wat groter, vrij open veld met mooie uitzicht en aan de andere kant van de boerderij zijn wat meer beschutte plekken. Daar hadden wij een geweldig groene plek aan de rand van het bos. De twee eigenaren zijn rustige en lieve mensen die voor je klaar staan. Het is niet per se een kindercamping, maar wel zeer kindvriendelijk. Er staan skelters, er zijn schommels en (het was warm toen wij er waren) in de middag werden sproeiers aangezet waar de kinderen lekker doorheen gingen rennen. Er is veel aandacht voor de natuur, biologisch boeren en duurzaamheid. Er zijn ook varkens en geiten. Er is een Ekoplaza-achtig kampwinkeltje met o.a. lokale verse spullen. Tip: huur de bakfiets als je met kinderen komt en maak leuke rondjes in de omgeving.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Hans en Annemarie Plantinga02-10-2019

Ga het zelf ervaren, het is een gevoel.

De essentiële voorzieningen zijn dik in orde en dat is genoeg. Er wordt in informatie over de streek voorzien, er is een winkel met onder meer streekproducten. Verder is er rust, ruimte en een mooie omgeving. Na tien dagen ben je weer geland in de werkelijkheid.

• 10Sonja03-06-2019

Fantastisch,zeer gastvrij en keurig sanitair.

Wij hebben hier een lang weekend gestaan,wat een leuke,fijne en gemoedelijke camping. Gastvrije eigenaars. Mooie plekjes. Sanitair schoon en netjes. Heel leuk is de groente en kruidentuin,waar je je eigen groente kan plukken. Ook een winkeltje is aanwezig. Sochtends verse broodjes. Wij hebben er een super lekker weekend gehad.

• 10Walter Bühler16-08-2018

Ben er nu voor de tweede keer geweest en ik vindt het daar echt geweldig fijn om er te zijn vriendelijk , gastvrij rustig en ook schoon en fris ook het toilet gebouw , ... De omgeving is daar ook erg mooi ook men dochter met haar vriendin allebij 15 16 hebben zig er uit stekend goed vermaakt . In één woord deze camping is zeker een aanrader

• 10Liesbeth Boom28-08-2017

Ongewone gemoedelijke sfeer op een door vriendelijke mensen geleide camping. Midden in de natuur met rustige bezoekers. Geen vaste staanplaatsen, maar heerlijke plekken. Een grote gezamenlijke ruimte aanwezige die sfeervol is ingericht. Een aparte campingkeuken voor als je geen spullen bij je hebt. Totaal nieuwe sanitaire ruimte die erg smaakvol gemaakt is/wordt (ondanks dat het nu al prachtig is, wordt er nog hard aan gewerkt om het uit te breiden en te vervolmaken). Mogelijkheid tot bestellen van vers brood aanwezig en er is hun eigen winkel met natuurproducten. Kortom een heerlijke plek waar het aan niets ontbreekt.

• 9Michel09-08-2017

Altijd gezellig bij Maaike en Pieter

Het is altijd gezellig bij Maaike en Pieter. Ze hebben een mooie camping en nieuw - door Pieter gemaakt - sanitair. Dat sanitair ziet er trouwens top uit! Wij komen hier al jaren en blijven terugkomen: voor de gezelligheid, de mooie plekken, het top sanitair en natuurlijk voor Maaike en Pieter.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Maarten24-08-2016

Fantastisch verblijf midden in de natuur

Aan deze locatie klopt eigenlijk alles. De Baankreis betreft een natuurcamping zoals je ze altijd hoopt te bezoeken. Een warm ontvangst van de familie, een fantastische plek met ruim uitzicht (weiland en bosranden) en in de nabije omgeving tal van mogelijkheden voor bezoek (Deventer, Zutphen, Lochem) of activiteiten voor de kinderen (Ezel rijden in Almen, zwemmen in de Berkel of het openluchtzwembad, fietsen, kanovaren etc).

Maar echt onvergetelijk is het gezamelijke eten met de bewoners en campingbezoekers waarbij je voor een bescheiden bijdrage wordt onthaald op een waar feestmaal met tal van streekproducten.

Daarnaast is er door de Baankreis stevig geïnvesteerd in het sanitair wat ook blijkt uit de ruime en fijne toiletten en douches.

Een absolute aanrader en een van de weinige plekken waar we graag nog eens voor terug komen.

• 3Jayden06-11-2015

Eenvoudige maar zeer prijzige accomodatie

De accommodatie is erg eenvoudig. Een centrale verwarming is naar onze mening een must, iets wat handig is als er bijvoorbeeld slecht weer is. Gelukkig hadden wij goed weer, waardoor we deze hel niet door moesten gaan. De omgeving is daarin tegen prachtig, wat in schraal contrast staat met de Varkenshut, dit zeer eenvoudig is.

De omgeving is geweldig.

• 2Staat v/h sanitair