Camping Kampeerboerderij De Baankreis

Camping Info

Meer campinginfo

26 reviews over Camping Kampeerboerderij De Baankreis

• 10Hans en Annemarie Plantinga02-10-2019

Ga het zelf ervaren, het is een gevoel.

De essentiële voorzieningen zijn dik in orde en dat is genoeg. Er wordt in informatie over de streek voorzien, er is een winkel met onder meer streekproducten. Verder is er rust, ruimte en een mooie omgeving. Na tien dagen ben je weer geland in de werkelijkheid.

• 10Sonja03-06-2019

Fantastisch,zeer gastvrij en keurig sanitair.

Wij hebben hier een lang weekend gestaan,wat een leuke,fijne en gemoedelijke camping. Gastvrije eigenaars. Mooie plekjes. Sanitair schoon en netjes. Heel leuk is de groente en kruidentuin,waar je je eigen groente kan plukken. Ook een winkeltje is aanwezig. Sochtends verse broodjes. Wij hebben er een super lekker weekend gehad.

• 2018
    10Walter Bühler16-08-2018

Ben er nu voor de tweede keer geweest en ik vindt het daar echt geweldig fijn om er te zijn vriendelijk , gastvrij rustig en ook schoon en fris ook het toilet gebouw , ... De omgeving is daar ook erg mooi ook men dochter met haar vriendin allebij 15 16 hebben zig er uit stekend goed vermaakt . In één woord deze camping is zeker een aanrader

• 2017
    10Liesbeth Boom28-08-2017

Ongewone gemoedelijke sfeer op een door vriendelijke mensen geleide camping. Midden in de natuur met rustige bezoekers. Geen vaste staanplaatsen, maar heerlijke plekken. Een grote gezamenlijke ruimte aanwezige die sfeervol is ingericht. Een aparte campingkeuken voor als je geen spullen bij je hebt. Totaal nieuwe sanitaire ruimte die erg smaakvol gemaakt is/wordt (ondanks dat het nu al prachtig is, wordt er nog hard aan gewerkt om het uit te breiden en te vervolmaken). Mogelijkheid tot bestellen van vers brood aanwezig en er is hun eigen winkel met natuurproducten. Kortom een heerlijke plek waar het aan niets ontbreekt.

• 9Michel09-08-2017

Altijd gezellig bij Maaike en Pieter

Het is altijd gezellig bij Maaike en Pieter. Ze hebben een mooie camping en nieuw - door Pieter gemaakt - sanitair. Dat sanitair ziet er trouwens top uit! Wij komen hier al jaren en blijven terugkomen: voor de gezelligheid, de mooie plekken, het top sanitair en natuurlijk voor Maaike en Pieter.

• 9Staat v/h sanitair

• Oude reviews

10Maarten24-08-2016

Fantastisch verblijf midden in de natuur

Aan deze locatie klopt eigenlijk alles. De Baankreis betreft een natuurcamping zoals je ze altijd hoopt te bezoeken. Een warm ontvangst van de familie, een fantastische plek met ruim uitzicht (weiland en bosranden) en in de nabije omgeving tal van mogelijkheden voor bezoek (Deventer, Zutphen, Lochem) of activiteiten voor de kinderen (Ezel rijden in Almen, zwemmen in de Berkel of het openluchtzwembad, fietsen, kanovaren etc).

Maar echt onvergetelijk is het gezamelijke eten met de bewoners en campingbezoekers waarbij je voor een bescheiden bijdrage wordt onthaald op een waar feestmaal met tal van streekproducten.

Daarnaast is er door de Baankreis stevig geïnvesteerd in het sanitair wat ook blijkt uit de ruime en fijne toiletten en douches.

Een absolute aanrader en een van de weinige plekken waar we graag nog eens voor terug komen.

Met jonge kinderen

• 3Jayden06-11-2015

Eenvoudige maar zeer prijzige accomodatie

De accommodatie is erg eenvoudig. Een centrale verwarming is naar onze mening een must, iets wat handig is als er bijvoorbeeld slecht weer is. Gelukkig hadden wij goed weer, waardoor we deze hel niet door moesten gaan. De omgeving is daarin tegen prachtig, wat in schraal contrast staat met de Varkenshut, dit zeer eenvoudig is.

De omgeving is geweldig.

• 2Staat v/h sanitair

• 9Familie van Dijk11-08-2014

Boerencamping plus!

Wij zijn net terug van 2 weken kamperen op de Baankreis. Alles wat wij verlangen van een camping was er en nog veel meer. Schone toiletten en douches en genoeg. Douches zelf te regelen en met lekkere straal. Ruime plaats tegen het bos aan. Prachtige vergezichten. Fijn dat de familie dit plekje wil delen met kampeerders. Het plus is de kampwinkel, de gezellige en zeer smakelijke gezamenlijke maaltijd op dinsdag, de behulpzaamheid, de troubadour op zaterdag, nooit een rij en de zorg voor de natuur. Wij hebben hier een hele fijne vakantie gehad.

• 8Staat v/h sanitair

• 8RoosuitDronten25-07-2014

Weidse plek langs Twente kanaal

Gastvrij en relaxte ontvangst, ruime keuze aan plaatsen, pluktuin met groenten en bloemen, ruime douches met heet en krachtig water, koud water bij wastafels, wc's spoelen met "tweedehands" gefilterd water, dinsdagavond is er een gastenmaaltijd, winkel met biologische producten ook uit eigen tuin, fietsknooppunten om de hoek, plezier en vertier moet je zelf verzorgen en dat is wel zo fijn!

• 7Staat v/h sanitair

Alleenreizend

• 9hanneke20-01-2014

kamperen als god in frankrijk

Meerdere keren in de afgelopen jaren heerlijk gekampeerd in de tenthut op deze camping, in voor,hoog en na seizoen. Een prachtig plekje op deze in alle opzichten groene camping. Hartelijk ontvangen. Bij kou een extra dekentje gekregen, bij hitte: heerlijk ijs voor onze dochter. Ondanks een volledig bezette camping kwamen we nauwelijks iemand tegen bij de sanitaire ruimtes en afwasplek, 2 keer per dag schoonmaak op een volle camping, heel fijn! Broodjes te bestellen voor het ontbijt, en op fietsafstand van dorp en bos. We hopen hier nog vaak met onze dochter te komen. Zij speelt er graag op het erf met de dochters van de camping, en voelt zich veilig genoeg haar gang te gaan op het terrein.

• 8Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

9 tips over Camping Kampeerboerderij De Baankreis

• Jolanda Verwoert, 17-11-2013

Bij Restaurant De hoofdige boer hebben wij een heerlijk 3 gangen menu gegeten in de tuin. mmmmmm. Kanoverhuur bij het zwembad, ook een leuk buitenzwembad trouwens.

• Jan Mook, 06-11-2013

Vlak bij de Baankreis vind je glasblazerij Martorell ( http://www.glasblazerijmartorell.nl/ ). De camping af, brug over het kanaal nemen en dan na een paar honderd meter links tegen de spoorlijn aan. Wij zijn hier met een groepje volwassenen met kinderen naartoe gegaan en hebben eerst uitleg over glas gekregen en daarna vooral zelf glas geblazen. Heel leuk om te doen. Dit is eens iets heel anders dan passief naar een demonstratie glasblazen te kijken, vooral de kinderen vonden het geweldig.

• Jaap en Lia van Velzen, 08-11-2013

Je kunt half in het bos kamperen of aan de weide kant. Je kunt er ook huisjes huren met alles er in wat je nodig hebt.

0 vragen over Camping Kampeerboerderij De Baankreis

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50