Vakantiehuis De Vetweide

Meer vakantiehuisinfo

4 reviews over Vakantiehuis De Vetweide

• 2018
      9Jeannette Ammeraal02-06-2018

Fijne, mooi gelegen, minicamping.

We verbleven op de minicamping. Prachtig gelegen. Groen. Rustig. Netjes onderhouden. Prima, ruim sanitair met heerlijke douches. Toiletpapier aanwezig op de toiletten. Vriendelijke ontvangst. Gemoedelijke sfeer.

• 2017
      8Ans en Arend uit Leidschendam24-02-2017

Geweldige fijne camping

Voor de rust en de omgeving moet men hier beslist naar toe.

• Oude reviews

8Gerda16-09-2016

Prima verblijf

In de boerderij verbleven wij in het vakantiehuisje. Het was mooi schoon en had een nieuwe keuken. Alles in aanwezig, tot wasmachine aan toe. Wat wij wat minder vonden is dat het behoorlijk koud bleef in het huisje en daardoor alles klam werd. Wij hebben de kachel dan ook wel aangehad. Dat maakte de woonkamer gezellig en warm, maar de slaapkamer was kil. Boven op de kinderkamer hangt een muffe lucht, dat is jammer. Aandachtspuntje voor de eigenaren: een paar nieuwe dekbedovertrekken zou wel luxer aandoen.

We hebben genoten van ons eigen prive terras met mooi uitzicht en de wandeltocht met de ezels. De skelters waren erg in trek!

We hebben een fijne vakantie gehad in Almen!

Met jonge kinderen

• 8Ronald27-08-2011

Leuk vakantiehuis op kindvriendelijke camping

Bij de camping is een vakantiehuis. Je mag gebruikmaken van alle faciliteiten van de camping, waaronde ca. 20 fietsen/skelters (waaronder een aantal mammoetskelters), speelveld, zandbak, etc. Verder hebben ze ca. 14 ezels.

Met jonge kinderen

0 tips over Vakantiehuis De Vetweide