Hotel De Hoofdige Boer

Meer hotelinfo

61 reviews over Hotel De Hoofdige Boer

• 8Danielle05-06-2014

Leuk hotel

Leuk hotel in gezellig klein dorpje. Fietsen te huur voor lekkere rit door de mooie omgeving. Restaurant is prima.

• 8Audrey Wokke04-05-2014

Mooie uitvalsbasis om te wandelen of te fietsen.

Dit kleinschalige hotel wordt gerund door gastvrije vriendelijke mensen. Het voor café is een grote huiskamer waar je je al snel thuis voelt. Er is geen lift aanwezig maar als je slecht ter been bent of rolstoel afhankelijk is alles op de begane grond gesitueerd. De Junior suite is een aanrader. een mooie ruime lichte kamer.

Het ontbijt is uitgebreid van verse jus d'orange tot vers geperst appelsap, men kan zelf een eitje bakken hoe men dit het liefste eet!

Het diner is keurig verzorgd, goede portie's en prima van kwaliteit.

• 0L. Bakker13-04-2014

Fijn hotel.

Fijn hotel, prima kamer, goede bedden, gezellige sfeer, prima mensen en heerlijk eten.

• 8Rebbel30-12-2013

Leuk voor een nacht

Gastvrije ontvangst, met de trap naar de 1e verdieping kan voor sommige gasten een probleem zijn, voor ons niet, kamers netjes al mag er wel wat aan de vloerbedekking gedaan worden... ontbijt was prima, mooie omgeving om te wandelen, lekker rustig, gratis parkeren

Met vrienden

• 10Frans Vos28-09-2013

Geweldig 3 sterren hotel, geweldige keuken.

Hier aan gekomen, 2 nachten, 3 dagen geboekt, inclusief 2 x ontbijt, 1 x diner, wat een geweldige keuken en bediening. Ligging hotel erg landelijk, rustig en centraal, dus voor ieder wat. Kamer ruim voldoende, schoon, ruim en rustig, klein minpuntje, onze kamer nr. 14 had wel een lekker brede boxspring, maar in het midden van het bed was het redelijk zacht, dus lag je snel in een kuil, maar dat is ook het enige minpuntje.

• 9Dorine18-09-2013

rustig hotel met mooie theetuin

ligt in het leuke plaatje almen tussen zuthpen en lochem waar je prachtig kan fietsen en wandelen, prachtig ontbijt en personeel was erg aardig

• 9henkkreule03-08-2013

Rustiek en rustgevend

Wat hebben we genoten in dit hotel. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. We hebben genoten van de prachtige tuin. Heerlijk om tijdens de zomerhitte onder de grote eikenbomen te genieten van een lekker Belgisch biertje. De ontbijtjes waren uitstekend. Veel keus qua brood en beleg. We hebben elke dag gefietst: o.a. naar Deventer, Zutphen en Vorden. Wat is Zutphen toch een mooie stad en wat een mooie kerk. In het hotel niet gegeten, want we gingen elke avond op de fiets naar Zutphen. De Hoofdige Boer is een hotel om nooit te vergeten. Ik weet zeker dat we terug zullen komen.

• 8J van Hemert02-08-2013

Toppertje

Prima hotel voor de oudere rustzoeker met goede bedden, personeel en uitermate goed eten en drinken tegen een redelijke prijs. Prachtige omgeving voor fietsers en bezoek van bv Lochem of Deventer en dorpjes. Zal door ons worden aanbevolen bij vrienden en kennissen. We hebben hier gelogeerd van 30-7-2013 t/m 1-8-2013

• 9Helena27-06-2013

Je voelt je hier thuis

Gastvrije en warme ontvangst, schone en nette kamer, heerlijk ontbijt en de service is top! Het is een gezellig knus hotel in een prachtige omgeving en met een prachtige theetuin/terras aan de voorkant van het hotel. Wij vinden het een aanbeveling! Je voelt je helemaal thuis!

• 4steffie hoencamp25-05-2013

Tegenvaller

Rustig hotel in een mooie omgeving. Kamer zag er totaal anders uit dan op de foto's. Erg gedateerd, kaal en ongezellig. 's Avonds in het hotel gegeten. Eten was goed, maar aan de dure kant voor wat we kregen. Ontbijt zat er niet bij inbegrepen, dus er bijgeboekt voor 12,50 pp. We vonden dit aan de prijzige kant, dus de verwachtingen waren hoog. Helaas was ook dit niet om over naar huis te schrijven. Geen afgebakken broodjes, verse jus en croissants. Gewoon brood, goedkope jus uit een pak en weinig keus. Was niet meer dan 5 euro waard. Bedden waren daarentegen wel goed en personeel was vriendelijk. We zouden er niet nog een keer naar toe gaan, prijs/ kwaliteitverhouding onder de maat.

6 tips over Hotel De Hoofdige Boer

• Audrey Wokke, 04-05-2014

Als je niet tegen het geluid van een kerkklok kan is dit geen optie. Hij slaat weliswaar niet elk uur, maar toch....

• Lidi, 14-04-2014

Bushalte voor de deur en een mooie theetuin aan de overkant.

• Marja, 18-01-2013

Tip is: neem fietsen mee. Trek er lekker op uit. Er zijn genoeg (natuur)bezienswaardigheden in deze streek w.o. het kleinste stadje van Nederland: Bronkhorst. Of de kastelenroute fietsen, pannenkoekenrestaurants bezoeken, of Zutphen of Deventer bekijken.....

2 vragen over Hotel De Hoofdige Boer

• marjolein, 28-12-2017

Teleurstellende bediening 1e Kerstdag

Bediening ronduit slecht.Geen hartelijk welkom en uitleg menu,3 stoelen i.p.v 4.Geen bordjes voor bij het brood vooraf.Geen uitleg/wijzen op mogelijkheid wijnarrangement.Niet vragen hoe we het vlees gebakken willen hebben,geen 2de glas wijn bijschenken,vergeten wijnglazen weg te halen bij geen wijn,gewoon fles water(achteraf bleek deze 9 euro te zijn!)met dop en al neerzetten i.p.v. even in te schenken,niet vragen of alles naar wens is en of er van alles voldoende is.Dat alles op 1e Kerstdag!

• Hoogendam, 08-02-2016

ontbijt

goede middag

ik heb een gift for you bon gekregen en vind uw hotel heel leuk. maar er zit geen ontbijt bij het cadeau. wat kost een ontbijt pp als ik het er bij wil hebben ?

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingOpen haard
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen