Hotel De Hoofdige Boer

61 reviews over Hotel De Hoofdige Boer

• 2017
    10Een geslaagde kennismaking05-08-2017

Geweldig

Gezellig, stijlvol, kwaliteit, perfekte ligging, helemaal top! We gaven dit hotel een tien. Nu willen we er nog een plus aan toevoegen. Wij vergaten het snoer van de shaver. Tot onze grote verrassing werd dit opgestuurd met nog een mooie foto van het hotel, die wij tot onze spijt vergaten te maken

• 7klavertje428-07-2017

Leuke sfeer. Maar wel een beetje benauwde kamers.

Sommige kamers liggen aan de doorgaande weg. Met tractors in de ochtend. De kamers zijn modern en netjes, maar niet compleet. Geen nachtkastje, koffie/thee faciliteiten of airco. Vooral dat laatste kan een nadeel zijn. De kamer was snel benauwd. Ook het dekbed is veel te dik en warm voor in de zomer. De boxspring is zeer luxe en heel goed. Ook de gastvrijheid was dik in orde.

• 7Voor een keer de moeite waard02-07-2017

Gemiddeld hotel

• Punten:

• Mooie en rustige omgeving.
    • Vriendelijk personeel.
    • Kamer en bedden goed voor standaard kamer.

-Punten:

• In de (slaap) kamer is het behoorlijk gehorig .
    • Karig ontbijt met name voor mensen met gluten allergie. Verpakt beleg was wenselijk geweest. Nu had je bijvoorbeeld 3 potten met verschillende hagelslag, waar zowel mensen die wel over gluten kunnen als mensen die niet over gluten kunnen, hagel slag uit kunnen scheppen. Voor iemand die niet tegen gluten kan is dit dus geen optie om te nemen.

• 4anoniem18-06-2017

nooit meer

Veel te Duur voor een kamer uit het jaar 0 ! : ook betaal je meer dan vermeld op website !

Ontbijt Simpel . En let op bij bestelling van cappuccino tijdens ontbijt wordt zonder daarop te attenderen op rekening gezet !

Met vrienden

• 9Epping19-03-2017

Perfecte service

Heel hartelijk ontvangen, goed verzorgd. Gezellige sfeer. Zelfs kleine onvolkomenheden worden met grote zorg verholpen. Compliment!

• Oude reviews

8Arlette Boog22-10-2016

Zeer gastvrij en uiterst vriendelijk landhotel

Uiterst charmant landhotel en zeer gastvrije gastvrouw. Het verblijf was in het appartement. Ruim van opzet met grote woonkamer en aparte slaapkamer met twee losse bedden. Goede matras en prima kussen. Keuken is bescheiden met koelkast, magnetron en koffiefilter machine. Badkamer is nieuw en heeft een regendouche. Het appartement heeft een eigen terras. De omgeving is schitterend voor het maken van fiets- en wandeltochten.

Alleenreizend

• 9John Croese10-10-2016

Prima Hotel met vriendelijke gastvrouw en gastheer

Er valt weinig tot niets aan dit hotel op te merken.De bedden zijn fantastisch, net nieuw, zo ook de badkamer met een prima douche.Ook het ontbijt is heel verzorgd en biedt een ruime keuze aan diverse streek producten. Het diner is prima verzorgd en er is naast het vaste menu ook genoeg keuze in a la carte. Ook de beschikbare elektrische fietsen zijn van een goede kwaliteit en de gastvrouw geeft bijzondere leuke routes aan die men kan fietsen. Al met al zijn alle doorgevoerde vernieuwingen een aanwinst voor dit hotel en is op de gastvrijheid en bereidwilligheid van zowel de gastvrouw, gastheer en personeel niets aan te merken.

Met vrienden

• 9Frank16-08-2016

Leuk hotel met erg mooie ligging. Aanrader!

Wij hadden een zolderkamer (nr. 30): mooi gerenoveerde kamer en badkamer. Horregaas voor de dakramen, ventilator aanwezig. TV aan voeteneinde van bed. Ontbijt is goed en vers (niet echt uitgebreid, maar voldoende voor ons). Diner / lunch was prijzig maar wel erg lekker (en in gezellige ruimte). Erg behulpzaam en vriendelijk personeel. Ook leuk is de theetuin voor het hotel. Hotel ligt midden op een fietsroute en je kunt er ook heel goed wandelen. Wij hebben hier 3 voortreffelijke dagen gehad! Misschien een nadeel voor wat oudere mensen: de douche is in het bad (hoge instap).

• 8Familie van den Berg06-06-2016

Echte Aanrader

Wat wordt je gastvrij ontvangen door de eigenaren.Niets is te veel en er is tijd voor een praatje met de gasten.De kamer was keurig netjes en de badkamer was net gerenoveerd erg mooi geworden!het eten is erg lekker en het ontbijtbuffet zeer uitgebreid en met liefde verzorgd.Het is een sfeervol hotel met smaak ingericht.En de omgeving is prachtig.Echt genieten daar!!!

• 8Leni12-03-2016

Prima verzorgd!

Wij waren hier een nachtje, hadden kamer 31, tweede etage. Pas gerenoveerd, vertelde men. Netjes, keurige badkamer! Vriendelijk ontvangen, goed verzorgd ontbijt, enige minpuntje was de zeer slechte tv-ontvangst. Ook is er geen lift, wat het voor gasten die minder goed ter been zijn problematisch maakt om hier te logeren.

6 tips over Hotel De Hoofdige Boer

• Audrey Wokke, 04-05-2014

Als je niet tegen het geluid van een kerkklok kan is dit geen optie. Hij slaat weliswaar niet elk uur, maar toch....

• Lidi, 14-04-2014

Bushalte voor de deur en een mooie theetuin aan de overkant.

• Marja, 18-01-2013

Tip is: neem fietsen mee. Trek er lekker op uit. Er zijn genoeg (natuur)bezienswaardigheden in deze streek w.o. het kleinste stadje van Nederland: Bronkhorst. Of de kastelenroute fietsen, pannenkoekenrestaurants bezoeken, of Zutphen of Deventer bekijken.....

2 vragen over Hotel De Hoofdige Boer

• marjolein, 28-12-2017

Teleurstellende bediening 1e Kerstdag

Bediening ronduit slecht.Geen hartelijk welkom en uitleg menu,3 stoelen i.p.v 4.Geen bordjes voor bij het brood vooraf.Geen uitleg/wijzen op mogelijkheid wijnarrangement.Niet vragen hoe we het vlees gebakken willen hebben,geen 2de glas wijn bijschenken,vergeten wijnglazen weg te halen bij geen wijn,gewoon fles water(achteraf bleek deze 9 euro te zijn!)met dop en al neerzetten i.p.v. even in te schenken,niet vragen of alles naar wens is en of er van alles voldoende is.Dat alles op 1e Kerstdag!

• Hoogendam, 08-02-2016

ontbijt

goede middag

ik heb een gift for you bon gekregen en vind uw hotel heel leuk. maar er zit geen ontbijt bij het cadeau. wat kost een ontbijt pp als ik het er bij wil hebben ?

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingOpen haard
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen