Hotel De Hoofdige Boer

7.6Goed

61 reviews over Hotel De Hoofdige Boer

• 2017
    10Annemarie20-12-2017

Prachtig Hotel, op een mooie plek Leuk personeel, lekker eten en ontspannen slapen! Alles wat je van Landhotel verwacht!!

Alleen gereisd in juli 2017

• Oude reviews

8Arlette Boog22-10-2016

Zeer gastvrij en uiterst vriendelijk landhotel

Uiterst charmant landhotel en zeer gastvrije gastvrouw. Het verblijf was in het appartement. Ruim van opzet met grote woonkamer en aparte slaapkamer met twee losse bedden. Goede matras en prima kussen. Keuken is bescheiden met koelkast, magnetron en koffiefilter machine. Badkamer is nieuw en heeft een regendouche. Het appartement heeft een eigen terras. De omgeving is schitterend voor het maken van fiets- en wandeltochten.

Alleen gereisd in oktober 2016

• 8nuyts louis02-02-2006

goed hotel nette kamers, altijd fruit op kamer( appel) mogelijkheid om fietsen te huren rustige omgeving ideaal om te wandelen. engelse theetuin aan overzijde van dorpstraatje . was ons eerste hotel dat we boekten in nederland en sindsdien gaan we elk jaar terug voor weekend nederland

Gereisd in februari 2006

6 tips over Hotel De Hoofdige Boer

• Audrey Wokke, 04-05-2014

Als je niet tegen het geluid van een kerkklok kan is dit geen optie. Hij slaat weliswaar niet elk uur, maar toch....

• Lidi, 14-04-2014

Bushalte voor de deur en een mooie theetuin aan de overkant.

• Marja, 18-01-2013

Tip is: neem fietsen mee. Trek er lekker op uit. Er zijn genoeg (natuur)bezienswaardigheden in deze streek w.o. het kleinste stadje van Nederland: Bronkhorst. Of de kastelenroute fietsen, pannenkoekenrestaurants bezoeken, of Zutphen of Deventer bekijken.....

2 vragen over Hotel De Hoofdige Boer

• marjolein, 28-12-2017

Teleurstellende bediening 1e Kerstdag

Bediening ronduit slecht.Geen hartelijk welkom en uitleg menu,3 stoelen i.p.v 4.Geen bordjes voor bij het brood vooraf.Geen uitleg/wijzen op mogelijkheid wijnarrangement.Niet vragen hoe we het vlees gebakken willen hebben,geen 2de glas wijn bijschenken,vergeten wijnglazen weg te halen bij geen wijn,gewoon fles water(achteraf bleek deze 9 euro te zijn!)met dop en al neerzetten i.p.v. even in te schenken,niet vragen of alles naar wens is en of er van alles voldoende is.Dat alles op 1e Kerstdag!

• Hoogendam, 08-02-2016

ontbijt

goede middag

ik heb een gift for you bon gekregen en vind uw hotel heel leuk. maar er zit geen ontbijt bij het cadeau. wat kost een ontbijt pp als ik het er bij wil hebben ?

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingOpen haard
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen