Kleine hotelsWeer vandaag22°

HotelSpecials.nl

2 reviews over Hotel De Hoofdige Boer in het Nederlands

Annemarie
20-12-2017

Prachtig Hotel, op een mooie plek Leuk personeel, lekker eten en ontspannen slapen! Alles wat je van Landhotel verwacht!!

Gereisd Alleenreizend in juli 2017

Zeer gastvrij en uiterst vriendelijk landhotel

Arlette Boog
22-10-2016

Uiterst charmant landhotel en zeer gastvrije gastvrouw. Het verblijf was in het appartement. Ruim van opzet met grote woonkamer en aparte slaapkamer met twee losse bedden. Goede matras en prima kussen. Keuken is bescheiden met koelkast, magnetron en koffiefilter machine. Badkamer is nieuw en heeft een regendouche. Het appartement heeft een eigen terras. De omgeving is schitterend voor het maken van fiets- en wandeltochten.

Gereisd Alleenreizend in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingOpen haard
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Hoofdige Boer in Almen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Hoofdige Boer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.