Hotel De Hoofdige Boer

Hotel Info

Meer hotelinfo

61 reviews over Hotel De Hoofdige Boer

• 7Rob van Rijnswou09-09-2019

volgende keer een ander hotel.

Mooie tuin, goede service, fantastische omgeving om te fietsen, goede keuken. Gedateerde kamers maar schoon. Wat mij ergerde was de rioollucht in de kamer, helaas was dit niet op te lossen.

• 2017
    3Josefine01-10-2017

Zeer slechte ervaring met appartement

We hadden het appartement voor 4 volwassenen. De slaapbank is niet geschikt om als volwassene op te slapen, laat staan dat je er met 2 volwassen op ligt. Het bed is erg klein (ongeveer 1,30 m), de matras is te dun om als volwassene een nacht op door te brengen en het bed wiebelt als een van tweeën zich omdraait. We hebben dan ook heel slecht geslapen. In een hotel verwachten we dat ze een dergelijk bed niet aanprijzen als geschikt voor volwassenen. We hebben hier tot 2 keer toe over geklaagd, zowel bij het uitchecken als later nogmaals telefonisch. Het begrip dat wordt opgebracht voor de gast was bij ons minimaal. Daarbij lijkt het appartement in niets op de kamer op de foto’s. Inrichting is verouderd en er is niet eens een basis inrichting als een nachtkastje en bedlampjes. De badkamer (incl. toilet) is voor 4 personen wel heel erg klein. Het appartement ligt direct aan straat wat betekent dat je alle auto’s en bussen voorbij hoort komen en ook de lichten van auto’s ziet (dit is m.n. vervelend aan het begin van de nacht). Daarnaast hoor je andere hotelgasten aankomen als ze vanaf de parkeerplaats naar het hotel lopen. Naast het appartement hadden we ook een 2-persoonskamer geboekt. Ook deze kamer leek niet op de foto’s op deze site. Kamer was heel klein en verder wel netjes, maar niet gezellig (ook hier ontbraken nachtkastjes en een leeslampje). Vanuit deze kamer was de kerkklok (die zich direct naast het hotel bevindt) de hele nacht elk uur te horen. Alles bij elkaar vinden we de prijs-kwaliteitverhouding van het appartement heel slecht en die van de 2-persoonskamer slecht. Op onze klacht werd niet goed gereageerd. I.p.v. begrip voor een slechte nacht en een toezegging nog eens naar de verstrekte informatie te kijken, werden er vooral argumenten gezocht om aan te geven dat het gebodene allemaal goed in orde was. Er werd zelfs gezegd “dat je over de definitie van een volwaardig tweepersoonsbed kon discussiëren”. Wat ons betreft laat dit hotel grote steken vallen als het gaat om correct informatie bij de boeking en het omgaan met klachten. Er is overigens, n.a.v. de telefonische klacht, wel naar een oplossing gezocht maar de aangeboden oplossing was matig te noemen. Zeker als je bedenkt dat de klacht relatief makkelijk opgelost had kunnen worden door bij het uitchecken begrip te tonen én bv voor onze groep een kop koffie van het huis aan te bieden. Ik zou met goede en eerlijke informatie zowel het appartement als de 2-persoonskamer niet hebben geboekt.

• 4anoniem18-06-2017

nooit meer

Veel te Duur voor een kamer uit het jaar 0 ! : ook betaal je meer dan vermeld op website !

Ontbijt Simpel . En let op bij bestelling van cappuccino tijdens ontbijt wordt zonder daarop te attenderen op rekening gezet !

• Oude reviews

9John Croese10-10-2016

Prima Hotel met vriendelijke gastvrouw en gastheer

Er valt weinig tot niets aan dit hotel op te merken.De bedden zijn fantastisch, net nieuw, zo ook de badkamer met een prima douche.Ook het ontbijt is heel verzorgd en biedt een ruime keuze aan diverse streek producten. Het diner is prima verzorgd en er is naast het vaste menu ook genoeg keuze in a la carte. Ook de beschikbare elektrische fietsen zijn van een goede kwaliteit en de gastvrouw geeft bijzondere leuke routes aan die men kan fietsen. Al met al zijn alle doorgevoerde vernieuwingen een aanwinst voor dit hotel en is op de gastvrijheid en bereidwilligheid van zowel de gastvrouw, gastheer en personeel niets aan te merken.

• 4Mounia 16-07-2015

de beroerdste bedden ooit!

Vriendelijke ontvangst bij zowel bar als receptie. De eerste kamer was gedateerd maar schoon. De bedden waren dusdanig doorgezakt dat er een meubelplaat onder lag. Dan nog lag je in een kuil. Nadat we hierover geklaagd hadden kregen we een nieuwe kamer. Hier waren de bedden niet veel beter en de kamer nog gedateerder. Jammer van een weekendje weg. Ook bij een 3 sterren hotel Stel je je voor dat je minimaal lekker kan slapen.

Het ontbijt was oké maar zeker niet allemaal vers. Het fruit was ronduit oud. Ook de verpakte producten waren wat uitgedroogd. Koffie was niet lekker. Ontbijtzaal was wel netjes. Wij zijn normaal niet van het zeurderige maar dit was niet leuk.

D. Holtslag, Directeur, 07-11-2016

Ik wil u bedanken voor uw review, op deze kamer staan nu de allernieuwste Ubica bedden met speciale gel-tex matrassen! Ook is de badkamer helemaal vernieuwd, een nieuwe tv. U bent van harte welkom!

• 8Rebbel30-12-2013

Leuk voor een nacht

Gastvrije ontvangst, met de trap naar de 1e verdieping kan voor sommige gasten een probleem zijn, voor ons niet, kamers netjes al mag er wel wat aan de vloerbedekking gedaan worden... ontbijt was prima, mooie omgeving om te wandelen, lekker rustig, gratis parkeren

• 6Annemieke en Piet Hein02-10-2011

Zeer matige kwaiteit van diner

A la carte gedinerd. Toch vrij stevig aan de prijs voor wat je krijgt. Teleurstellend is dat je extra moet betalen voor groentes. Ligging is prima, maar verwacht geen verfijnde keuken, iets dat je wel zou verwachten met menuprijzen van 34 euro. Pastamaaltijd erg vet en vrijwel geen asperges (stond wel vermeld erbij), vis nogal karig

• 8edwin.ferdinandus09-09-2011

prima geslapen

Mooi hotel middenin het centrum van het kleine Almen. Wij hadden een tweepersoonskamer die erg ruim was. De zogenaamde douce/bad combinatie werkt hier ook weer niet. De kamer was verder prima en goed. Wij hebben gegeten in het kleine Italiaanse restaurantje annex winkel verderop in het dorp. Heerlijk gegeten en een aanrader voor iedereen die hier wil overnachten. Prima ontbijt met lekkere gebakken eitjes van chefkok Joop.

• 8Ellen Rotterdam24-11-2008

geweldige service, goede sfeer, heerlijk diner

De hoofdige Boer in ALmen heeft verschillende kamers, behoorlijk gerenoveerde maar ook wat gedateerde. Met een groep was het erg gezellig en het diner is een echte aanrader. Het personeel is goed en de theetuin mooi. Kerkklok soms vervelend maar de kerkuiltjes maken alles weer goed ! Een echte aanrader als je rust en gemoedelijkheid in combinatie met heerlijk eten en prima bediening zoekt. De dorpsfeesten in juni zijn erg leuk en die sfeer was ongekend. (wel drank maar geen enkele agressie, wat een verademing)

6 tips over Hotel De Hoofdige Boer

• Audrey Wokke, 04-05-2014

Als je niet tegen het geluid van een kerkklok kan is dit geen optie. Hij slaat weliswaar niet elk uur, maar toch....

• Lidi, 14-04-2014

Bushalte voor de deur en een mooie theetuin aan de overkant.

• Marja, 18-01-2013

Tip is: neem fietsen mee. Trek er lekker op uit. Er zijn genoeg (natuur)bezienswaardigheden in deze streek w.o. het kleinste stadje van Nederland: Bronkhorst. Of de kastelenroute fietsen, pannenkoekenrestaurants bezoeken, of Zutphen of Deventer bekijken.....

2 vragen over Hotel De Hoofdige Boer

• marjolein, 28-12-2017

Teleurstellende bediening 1e Kerstdag

Bediening ronduit slecht.Geen hartelijk welkom en uitleg menu,3 stoelen i.p.v 4.Geen bordjes voor bij het brood vooraf.Geen uitleg/wijzen op mogelijkheid wijnarrangement.Niet vragen hoe we het vlees gebakken willen hebben,geen 2de glas wijn bijschenken,vergeten wijnglazen weg te halen bij geen wijn,gewoon fles water(achteraf bleek deze 9 euro te zijn!)met dop en al neerzetten i.p.v. even in te schenken,niet vragen of alles naar wens is en of er van alles voldoende is.Dat alles op 1e Kerstdag!

• Hoogendam, 08-02-2016

ontbijt

goede middag

ik heb een gift for you bon gekregen en vind uw hotel heel leuk. maar er zit geen ontbijt bij het cadeau. wat kost een ontbijt pp als ik het er bij wil hebben ?

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingOpen haard
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen