Hotel De Hoofdige Boer

Meer hotelinfo

61 reviews over Hotel De Hoofdige Boer

• 9Nicole Schepers10-03-2019

Aanrader

Gemoedelijk hotel, vriendelijk personeel, prachtige ruime kamer, lekker eten en goed ontbijt. Kortom een aanrader.

• 10Fam. Snippe01-03-2019

Vriendelijkheid en kwaliteit van een hoog niveau

We hebben genoten in dit prachtige hotel. Wat een mooie kamer! Wat een heerlijk diner! Wat een geweldig ontbijt! Vriendelijke eigenaresse! Vriendelijke en goede medewerkers!

• 2018
    9Jan C. Brand08-12-2018

Fantastisch & wederziens

We hadden een hotelovernachting bon te verzilveren , en dan ga je op zoek en kwamen uit bij: De Hoofdige Boer. Dit was een fantastische keuze: hartelijk welkom-ruime kamers-perfecte douche-uitgebreid en goed ontbijt en spontane mensen. Het was écht even uit! En dan ook nog de vraag bij het weggaan: “ mijnheer is die mooie Italiaanse auto van u?” Ja, met een Alfa Stelvio kom je nog eens ergens en ontmoet je alleen maar vrienden!

• 2Klaas10-09-2018

Nooit meer

Slechte kleine kamers, geen ventilatie mogelijk. Raam alleen op kierstand.

• 8Linda10-03-2018

Mooi klassiek hotel waar je je echt gast voelt.

Mooi klassiek hotel. Leuk gelegen in een klein dorpje. Wij hadden een opgeknapte, ruime kamer. Ruime inloopdouche.Goed restaurant met lekker eten en prima bediening. Ontbijt was goed: vers brood, beleg, fruit. Geen broodjes of cakejes o.i.d. maar dat hadden we niet gemist. Klein puntje minpuntje (al hadden wij er geen last van) is dat er geen stopcontacten bij het bed zijn.

• 8M van den Bout15-02-2018

Goed verblijf

Goed hotel goede service en goed eten

• 2017
    10ronald29-09-2017

Prachtig hotel

In een mooie omgeving dit mooie hotel.Mooi gelegen naast een kerk in een rustig plaatsje Almen.Kamer was prima niet klein maar van alles voorzien.Douche met stort douche (super). Ontbijt met specialiteiten uit de buurt,super gezellige eetkamer met open haard.Verzorging super ,veel aandacht voor de gast.Kortom genoten van deze locatie.

• 10Een geslaagde kennismaking05-08-2017

Geweldig

Gezellig, stijlvol, kwaliteit, perfekte ligging, helemaal top! We gaven dit hotel een tien. Nu willen we er nog een plus aan toevoegen. Wij vergaten het snoer van de shaver. Tot onze grote verrassing werd dit opgestuurd met nog een mooie foto van het hotel, die wij tot onze spijt vergaten te maken

• 7klavertje428-07-2017

Leuke sfeer. Maar wel een beetje benauwde kamers.

Sommige kamers liggen aan de doorgaande weg. Met tractors in de ochtend. De kamers zijn modern en netjes, maar niet compleet. Geen nachtkastje, koffie/thee faciliteiten of airco. Vooral dat laatste kan een nadeel zijn. De kamer was snel benauwd. Ook het dekbed is veel te dik en warm voor in de zomer. De boxspring is zeer luxe en heel goed. Ook de gastvrijheid was dik in orde.

• 7Voor een keer de moeite waard02-07-2017

Gemiddeld hotel

• Punten:

• Mooie en rustige omgeving.
    • Vriendelijk personeel.
    • Kamer en bedden goed voor standaard kamer.

-Punten:

• In de (slaap) kamer is het behoorlijk gehorig .
    • Karig ontbijt met name voor mensen met gluten allergie. Verpakt beleg was wenselijk geweest. Nu had je bijvoorbeeld 3 potten met verschillende hagelslag, waar zowel mensen die wel over gluten kunnen als mensen die niet over gluten kunnen, hagel slag uit kunnen scheppen. Voor iemand die niet tegen gluten kan is dit dus geen optie om te nemen.

6 tips over Hotel De Hoofdige Boer

• Audrey Wokke, 04-05-2014

Als je niet tegen het geluid van een kerkklok kan is dit geen optie. Hij slaat weliswaar niet elk uur, maar toch....

• Lidi, 14-04-2014

Bushalte voor de deur en een mooie theetuin aan de overkant.

• Marja, 18-01-2013

Tip is: neem fietsen mee. Trek er lekker op uit. Er zijn genoeg (natuur)bezienswaardigheden in deze streek w.o. het kleinste stadje van Nederland: Bronkhorst. Of de kastelenroute fietsen, pannenkoekenrestaurants bezoeken, of Zutphen of Deventer bekijken.....

2 vragen over Hotel De Hoofdige Boer

• marjolein, 28-12-2017

Teleurstellende bediening 1e Kerstdag

Bediening ronduit slecht.Geen hartelijk welkom en uitleg menu,3 stoelen i.p.v 4.Geen bordjes voor bij het brood vooraf.Geen uitleg/wijzen op mogelijkheid wijnarrangement.Niet vragen hoe we het vlees gebakken willen hebben,geen 2de glas wijn bijschenken,vergeten wijnglazen weg te halen bij geen wijn,gewoon fles water(achteraf bleek deze 9 euro te zijn!)met dop en al neerzetten i.p.v. even in te schenken,niet vragen of alles naar wens is en of er van alles voldoende is.Dat alles op 1e Kerstdag!

• Hoogendam, 08-02-2016

ontbijt

goede middag

ik heb een gift for you bon gekregen en vind uw hotel heel leuk. maar er zit geen ontbijt bij het cadeau. wat kost een ontbijt pp als ik het er bij wil hebben ?

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingOpen haard
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen