6 tips over Hotel De Hoofdige Boer

• Audrey Wokke, 04-05-2014

Als je niet tegen het geluid van een kerkklok kan is dit geen optie. Hij slaat weliswaar niet elk uur, maar toch....

• Lidi, 14-04-2014

Bushalte voor de deur en een mooie theetuin aan de overkant.

• Marja, 18-01-2013

Tip is: neem fietsen mee. Trek er lekker op uit. Er zijn genoeg (natuur)bezienswaardigheden in deze streek w.o. het kleinste stadje van Nederland: Bronkhorst. Of de kastelenroute fietsen, pannenkoekenrestaurants bezoeken, of Zutphen of Deventer bekijken.....

• Fam. Pentinga, 20-05-2013

De omgeving leent zich uitstekend voor een fietsvakantie. Zutphen is op korte afstand ook werkelijk een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor De Hoofdige Boer voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl
    Voordeeluitjes.nl
    HotelSpecials.nl
    HotelSpecials.nl

• Govert Pruissen, 11-08-2014

Een zeer goed Italiaans restaurant vind u in Zutphen, Italiaans Restaurant Vaticano in Zutphen

0575-542752 Houtmarkt 79, 7201KL Zutphen

www.vaticano.nl

• M. de Bondt, 21-07-2015

Fiets lekker rond in de omgeving. Eer zijn veel fietsroutes die allemaal heel goed aangegeven staan. De route waarin kastelen opgenomen zijn is prachtig. Een rit van Almen naar Bronckhorst is ook heel mooi (ongeveer 51 km). Maak er een dagje uit van, je krijgt er geen spijt van. Wil je winkelen? Bezoek dan Deventer. Wat een leuke winkeltjes zijn daar te vinden. En heel terrasjes om even bij te komen.