Camping Maas en Waal

Review geschreven door Marja

nooit meer

Marja,
20-9-2017

Het toiletgebouw is netjes en verwarmd, maar qua capaciteit verregaand te kort geschoten. 2 toiletten en 2 douches voor 25 plaatsen... dat wordt (en werd nu ook al met een lage bezetting) wachten.

Voor kleine kinderen is het leuk, goede speelfaciliteiten.

Locatie is volkomen ongeschikt voor een camping. Het verkeerslawaai van de drukke 100 km weg die in de buurt loopt is constant en hinderlijk aanwezig. Wandelen kan alleen langs de zeer smalle wegen (zonder voet- of fietspad er langs en zonder een echte berm omdat er slootjes langs lopen) waar, omdat de lokale bevolking er veel te hard rijden, het wandelen een onderneming met gevaar voor eigen leven wordt.

Wat wel een belangrijk pluspunt voor de camping was, waar we als groep ook bewust naar gezocht hadden, is dat er een schaal gehuurd kan worden met hout zodat er (op het pad) een kampvuur gemaakt kon worden.

De plaatsen waren dermate drassig en modderig dat de gasten die daar de kans toe kregen hun kampeermiddel zo plaatsten dat de luifel (en dus de uitstap) op het grindpad stond. Voor de rest was het 'modderen'(letterlijk)