Sorteren

vakanties Aalten

Reviews over Aalten

Wil
    11-10-2017
    Gezellige plaats op een heuvel leuke terrassen mooi om eens rond te kijken.

Geweldig

Martin de Dijcker
    24-5-2017

Geweldigen wandel en fiets routes leuke eetgelegenheid en rustig en mooie natuur.

Wij hebben geen negatieve dingen ontdekt .

geweldig

D. Rump
    9-3-2017
    Nederlands weer is soms wat minder. De omgeving is goed. De vriendelijkheid van de mensen hier is prima.

Dorp met centrumfunctie

Rinus
    28-9-2016

Aalten is een rustig dorp met enige centrumfucntie, daardoor zijn er aardig wat voorzieningen, het centrum is beschermd dorpsgezicht en hier staat ook de imposante St. Helenakerk

Aalten moet het vooral hebben van de bijzonder fraaie omgeving dat met zijn kleinschalige akkers en weiden tot Nationaal Landschap is uitgeroepen, dit gebied leent zich dan ook uitstekend voor het maken van wandelingen en fietstochten.

Gezellig dorp

Anton
    15-9-2016
    Gezellig centrum met leuke terrasjes, museum, leuke dorpswandelingen zolwe voor volwassenen als kinderen (gängeskeswandeling- op zaterdag met gids, hoorn- en textiel route) Helenakerk met prachtige muurschilderingen, de leuke kroeg Schiller.
Aalten scoort een 8,3 uit 10, op basis van 83 reviews