Géén boekingskosten
NederlandGelderlandAaltenVakantiehuizen AaltenVakantiehuis Vakantieboerderij Oberink

Vakantiehuis Vakantieboerderij Oberink

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

17 Reviews over Vakantieboerderij Oberink

• 9TJS Bakker16-05-2022

Een top plek om een weekend te vertoeven

Het verblijf is simpel maar voldoet aan alles wat je nodig heb voor een weekend met vrienden. Wij waren met 15 personen (40+) . De bedden waren goed , de keuken was alles aanwezig, een mooie buiten ruimte met een groot grasveld ideaal voor een potje voetbal of volleybal. Groote tafel waar je met ze allen aan kan zitten en een mooie omgeving waar je van alles kan doen. en het was schoon!!. En toen we aankwamen stond de koffie klaar en de koekjes in de trommel. Het was voor ons een top accommodatie!! het enigste wat we in sommige slaapkamers miste was een nachtkastje . dat zou wel fijn zijn als die er zouden zijn.

• 10Natuur
  • 9Judith27-07-2020

Geweldig, een echte aanrader

Super. Grote, schone kampeerboerderij met echt fijne bedden. Veel ruimte zowel binnen als buiten. Relaxte eigenaren, contact vooraf was goed en vlot.

• 9Suzanne20-06-2019

Ruime accommodatie met veel te doen in en om huis.

Een ruim opgezette groepsaccommodatie. Met ruime woonkamer en keuken, erg goed ingericht op grote groepen. Fijne bedden en zowel binnen en buiten is er gelegenheid om gezellig te zitten. De gevulde spelletjeskast en buitenspeelgoed zijn ook top! Absolute aanrader voor een verblijf met een grote groep.

• 10Ter Wee07-10-2018

Aanrader!

Vriendelijk ontvangst met koffie en koekjes van het huis. Ruime woonkamer met genoeg zitplek voor iedereen. En per persoon een heerlijk bed met frisse bedlinnen. Het huis was keurig opgeruimd bij aankomst.

Ondanks dat het op het erf van de familie is heb je voldoende privacy en buitenruimte.

De bbq service was ook ideaal.

In de omgeving is genoeg te doen. Ideaal voor een familie of vriendenweekend.

Kortom: Aanrader!

• 9familie schaapman27-08-2018

zeer geschikt voor een familieweekend

zaken goed op orde. Goede bedden, niet meer dan twee personen per slaapkamer, kraakhelder beddengoed, grote comfortabele keuken, alles schoon genoeg, genoeg sanitair en handig ingericht, lekker veel ruimte. Niet bijzonder luxe, maar gewoon goed op orde. heerlijke buitenspeelruimte voor kinderen. je hoeft echt geen buitenspeelgoed mee te nemen. wandelen in de buurt is rekening houden met autoverkeer. Hartelijke eigenaren

• 9Vriendengroep "de Gangmakers" uit Arcen19-09-2017

Een top weekend in een top verblijf

Een enthousiast ontvangst door eigenaar Jan. Koffie en koek en bloemen stonden al klaar. Het verblijf is ruim en voor alle doelgroepen zeer geschikt. Wij waren met de vrienden een weekend weg en hebben een geweldig verblijf hier gehad. We hadden alleen wat overbodige keukenspullen meegenomen ( deze waren blijkbaar ook al in het huisje aanwezig). Dus ook dit is een groot pluspunt voor de accommodatie. Verder kun je vlees (en nog veel meer) bestellen bij de eigenaren waar wij voor onze BBQ gebruikt van hebben gemaakt. Ook dit is een echte aanrader. Wij met de vrienden hebben een super gezellig weekend erop zitten en zullen deze accommodatie zeker aanraden.

• 9Eva van der Hoogt08-05-2017

Gaan we weer doen!

Dit groepsverblijf is voor iedereen een aanrader. Met 7 personen van 15 tot 73 jaar hebben we het allemaal naar ons zin gehad. Bij aankomst staat de koffie met koek klaar. Een bloemetje op tafel. Uitstekende bedden. op de boerderij is er voor iedere leeftijd is te zien en te doen. De omgeving is bovendien veelzijdig en goed bereikbaar.

• 9Ilse19-06-2016

Top verblijf! Echt een aanrader!

Wij verbleven een weekend in deze boerderij en hebben ons geen enkel moment verveeld. We waren met 8 volwassenen en 6 kinderen in de leeftijd van 4 tot 8 jaar. Voor de kinderen is er binnen en buiten genoeg te doen. Binnen verschillende spelletjes. Buiten trampoline, skelters, fietsen, voetbal en volley. En wat dacht je van de geitjes en koeien mee voeren (boer Jan komt daarvoor zelfs roepen) en poesjes aaien? Er is een groot grasveld waarop je heerlijk kunt spelen. Tip: neem veel speelkleren mee! We hebben een avond gebbqd en alle benodigheden hiervoor kun je bij hen kopen. Eigen vlees van hun stieren, salades, heel erg lekker. Binnen meer dan voldoende ruimte, genoeg serviesgoed en net en schoon sanitair. Ook de omgeving biedt voldoende movelijkheden tot vermaak. Bij aankomst stond er een bosje bloemen klaar, een schaal met koekjes en de koffie start klaar om te zetten. Dat is nog eens een warm welkom! Een heerlijk weekend op de boerderij!

• 10st Titurel25-07-2014

prima groepsverblijf

vakantie boerderij Oberink bied een verzorgde omgeving waar het goed verblijven is. De boerderij is van alle gemakken voorzien en is ruim genoeg voor een flinke groep. voldoende kamers, lekkere bedden, prima sanitair en alles fris en heel. buiten alle ruimte en rust om te kunnen doen waar je zin in hebt. wat dieren voor de deur en de jonge poezen waren een genot om mee te spelen. Wij hebben er twee weken met plezier en in rust onze vakantie gehad.onze dank voor het gastvrije en behulpzame onthaal.

• 10Klaas Lamminga01-06-2014

Voor de 3e keer een succes

We waren hier met 7 volwassenen en 6 kleinkinderen voorde 3e keer op deze vakantieboerderij. Een plek waar je zowel binnen als buiten veel ruimte hebt. Speel- en spelmogelijkheden genoeg. De boer helpen bij het voeren van de kalveren. Slingeplas om te zwemmen. Vismogelijkheden in de buurt. Een geweldige plek om met de familie te zijn. Alleen voor een boswandeling moet je eerst een eindje rijden, maar dat is dat ook het enige minpuntje. Wij komen vast weer!

Vakantiehuis Vakantieboerderij Oberink info

• CafeNiet beschikbaar