Vakantiehuis Vakantieboerderij Oberink

Vakantiehuis Vakantieboerderij Oberink
9,2

13 reviews over Vakantiehuis Vakantieboerderij Oberink in het Nederlands

Met jonge kinderen

zeer geschikt voor een familieweekend

familie schaapman
27-8-2018

zaken goed op orde. Goede bedden, niet meer dan twee personen per slaapkamer, kraakhelder beddengoed, grote comfortabele keuken, alles schoon genoeg, genoeg sanitair en handig ingericht, lekker veel ruimte. Niet bijzonder luxe, maar gewoon goed op orde.

heerlijke buitenspeelruimte voor kinderen. je hoeft echt geen buitenspeelgoed mee te nemen.

wandelen in de buurt is rekening houden met autoverkeer.

Hartelijke eigenaren

Een top weekend in een top verblijf

Vriendengroep "de Gangmakers" uit Arcen
19-9-2017

Een enthousiast ontvangst door eigenaar Jan. Koffie en koek en bloemen stonden al klaar. Het verblijf is ruim en voor alle doelgroepen zeer geschikt. Wij waren met de vrienden een weekend weg en hebben een geweldig verblijf hier gehad.

We hadden alleen wat overbodige keukenspullen meegenomen ( deze waren blijkbaar ook al in het huisje aanwezig). Dus ook dit is een groot pluspunt voor de accommodatie. Verder kun je vlees (en nog veel meer) bestellen bij de eigenaren waar wij voor onze BBQ gebruikt van hebben gemaakt. Ook dit is een echte aanrader. Wij met de vrienden hebben een super gezellig weekend erop zitten en zullen deze accommodatie zeker aanraden.

Gaan we weer doen!

Eva van der Hoogt
8-5-2017

Dit groepsverblijf is voor iedereen een aanrader. Met 7 personen van 15 tot 73 jaar hebben we het allemaal naar ons zin gehad.

Bij aankomst staat de koffie met koek klaar. Een bloemetje op tafel.

Uitstekende bedden. op de boerderij is er voor iedere leeftijd is te zien en te doen. De omgeving is bovendien veelzijdig en goed bereikbaar.

Top verblijf! Echt een aanrader!

Ilse
19-6-2016

Wij verbleven een weekend in deze boerderij en hebben ons geen enkel moment verveeld. We waren met 8 volwassenen en 6 kinderen in de leeftijd van 4 tot 8 jaar. Voor de kinderen is er binnen en buiten genoeg te doen. Binnen verschillende spelletjes. Buiten trampoline, skelters, fietsen, voetbal en volley. En wat dacht je van de geitjes en koeien mee voeren (boer Jan komt daarvoor zelfs roepen) en poesjes aaien? Er is een groot grasveld waarop je heerlijk kunt spelen. Tip: neem veel speelkleren mee! We hebben een avond gebbqd en alle benodigheden hiervoor kun je bij hen kopen. Eigen vlees van hun stieren, salades, heel erg lekker. Binnen meer dan voldoende ruimte, genoeg serviesgoed en net en schoon sanitair. Ook de omgeving biedt voldoende movelijkheden tot vermaak. Bij aankomst stond er een bosje bloemen klaar, een schaal met koekjes en de koffie start klaar om te zetten. Dat is nog eens een warm welkom! Een heerlijk weekend op de boerderij!

prima groepsverblijf

st Titurel
25-7-2014

vakantie boerderij Oberink bied een verzorgde omgeving waar het goed verblijven is. De boerderij is van alle gemakken voorzien en is ruim genoeg voor een flinke groep. voldoende kamers, lekkere bedden, prima sanitair en alles fris en heel. buiten alle ruimte en rust om te kunnen doen waar je zin in hebt. wat dieren voor de deur en de jonge poezen waren een genot om mee te spelen.

Wij hebben er twee weken met plezier en in rust onze vakantie gehad.onze dank voor het gastvrije en behulpzame onthaal.

Voor de 3e keer een succes

Klaas Lamminga
1-6-2014

We waren hier met 7 volwassenen en 6 kleinkinderen voorde 3e keer op deze vakantieboerderij. Een plek waar je zowel binnen als buiten veel ruimte hebt. Speel- en spelmogelijkheden genoeg. De boer helpen bij het voeren van de kalveren. Slingeplas om te zwemmen. Vismogelijkheden in de buurt. Een geweldige plek om met de familie te zijn. Alleen voor een boswandeling moet je eerst een eindje rijden, maar dat is dat ook het enige minpuntje.

Wij komen vast weer!

familiehuis bij uitstek

LeJoke
19-7-2013

10 volwassenen en 5 kinderen (van 1-7 jaar) in 1 huis?

Wat voor een huis: één grote woon-eet-kamer met genoeg stoelen en kinderstoelen, met zetels en banken. Een ruime keuken met goede apparatuur, volledig bestek en gerei.

Boven en beneden veel slaapkamers met goeie bedden en stevige matrassen.

En dan nog meer:

Buiten veel ruimte rondom het hele huis, een overdekte schuur met voetbalspel, skelters (ook voor de grote), allerlei sportspeelgoed, een BBQ-plaats.

Jan en Lucienne staan niet op je te kijken, maar bij een vraag of opmerking staan zij meteen klaar met raad en daad.

Het bestelde barbecuevlees en de salades waren uitstekend.

Geweldige, kindvriendelijke accommodatie

Marieke
30-10-2012

Een super accommodatie voor een groep. Wij waren met 8 volwassenen en 9 kinderen en er is meer dan genoeg ruimte, zowel in als rondom het huis. De kinderen konden zich op het erf prima vermaken met de trampoline, skelters, voetballen, de poezen, het voeren van de koeien etc. Echt een aanrader

Geweldige locatie voor jong en oud

Fam. Van Loon
24-10-2011

Een geweldige locatie waar we met veel plezier al meerdere jaren terugkomen. Er is veel speelgoed en ruimte voor de kinderen om zich buiten uit te leven. Ook binnen in de woonkamer is er genoeg ruimte om zelf lekker te zitten en voor de kinderen om te spelen zonder dat je van elkaar "last" hebt. De grote speelzolder op de 1e verdieping maakt dit helemaal compleet.

Bij vragen is de familie Mateman altijd zeer vriendelijk en behulpzaam.

De prachtige omgeving maakt het geheel compleet. We hebben voor volgend jaar de reservering al gedaan om voor de 5e keer met de gehele familie (10 volwassenen en dan inmiddels 9 kinderen) weer terug te komen.

Groetjes,

5 families Van Loon (waarvan eigenlijk 1x Pruim, haha)

te gekke accomodatie

familie Beerens uit Brabant
13-6-2011

net terug van een langweekend met de familie,

een zeer geslaagd weekend, mede door de accomodatie, die ruim en gezellig is, met lekker veel ruimte buiten.

Toen we aan kwamen stond de koffie gereed en de koeken klaar.

Ook de boerderijwinkel is handig om in de buurt te hebben met oa.uitstekend barbequevlees.

de gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Dus ga zo door, het is een echte aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieboerderij Oberink in Aalten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieboerderij Oberink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.