Vakantiehuis Vakantieboerderij Nieuw Navis

3 reviews over Vakantiehuis Vakantieboerderij Nieuw Navis in het Nederlands

heerlijk

hemelvaartclub
14-5-2018

heerlijk compleet huis.meer dan voldoende ruimte. alles aanwezig!!!!

super buitenplekken, veel speelapparaten en de hot-tub is fantastisch.

met kinderen tussen 8 en 17 en voor ieder wat wils.

fijne ligging, genoeg te doen in omgeving. maar ook in en om huis vermaak genoeg.

Super.

Martin
23-10-2017

Met de familie een weekend weg. Genoten van alle ruimte in en om de boerderij. Barbecuen, speelschuur en zelfs een hottub.

Rust, ruimte, fantastisch.

Yvonne
18-10-2017

Familie weekend ter gelegenheid van een 40 jarig huwelijk. Ruime sfeervolle accommodatie, prachtig gelegen tussen de weilanden. Hartelijk ontvangst.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieboerderij Nieuw Navis in Aalten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieboerderij Nieuw Navis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vakantieboerderij Nieuw Navis scoort een 9.37 uit 10 op basis van 3 reviews.