Géén boekingskosten

Meer camping info

25 Reviews over 't Walfort

• 7Fam Verstegen10-08-2021

Heerlijk relaxed

Leuke kleine nette camping.Vriendelijke beheerders,voor oudere jeugd niet veel te doen.Sanitair netjes,mooie ruime plekken

• 8Marije16-05-2021

Fijne groene camping

Mooi groen kampeerveld met volop zon en schaduw. Mooi uitzicht op hertenkamp. Rustig gelegen, direct aan wandel- en fietsroutes. Vlakbij gezellig boekendorp Bredevoort. Net en goed schoon gehouden sanitair, hele vriendelijke beheerders!Sanitair is wel verouderd: vaste douchekop, goed warm water, maar tegen inworp van 50 cent. Niet zichtbaar is hoeveel tegoed er nog is, douche eindigt dus abrupt. Tijdens ons verblijf was het peuterbad op de camping niet in gebruik en het naastgelegen zwembad gesloten (corona). Recreatieplas Slingerplas is echter ook dichtbij.

• 7Sietske25-07-2020

Fijne dagen gehad. Mooi gefietst.

Rustige camping ,geschikt voor jong en oud. Het sanitair werd niet op tijd schoon gemaakt, papier bij vullen enz. Plek van ons was hoop zand. Er waren wel hele mooie plekken met gras. Ook mooie schaduw plekken

• 5Staat v/h sanitair
  • 4Milex15-09-2019

Nooit meer!!!!!!!

Tijdens het zwarte cross weekend hier gestaan met twee kinderen. Bewust een camping gezocht op enkele km van het zwarte cross terrein. We zijn nl enorme cross fans maar vinden het wel prettig als de nachten rustig zijn. Nou ga dan NIET naar deze camping!!! Het hele weekend lawaai overlast gehad tot diep in de nacht, harde muziek en geschreeuw. Meerdere nachten met de kinderen vertrokken en naar huis gegaan. Het was bij ons van tevoren niet bekend en dus een nare verassing. De eigenaren gingen aan het eind van de van de dag weg en hadden volgens mij geen idee van de overlast. Houd je van een camping waar het feest tot in de ochtend doorgaat en je ongelimiteerd je gang kan gaan zonder dat er wat van gezegd wordt dan is deze camping een aanrader. Voor ons NOOIT meer!!!! TIP voor de camping eigenaren misschien vermelden op de website!

• 9I. De Ruiter08-09-2019

Super weekend, we komen terug!

Ons jaarlijkse kampeerweekend met vrienden. Super service, heel schoon sanitair, leuk gelegen camping. Wij komen terug!😊

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Hilma van Hoogdalem22-07-2019

Fijne gezellige camping. Schone douches. Mooie plaatsen. En leuke vriendelijke familie die eigenaar is van de camping! Volgend jaar zijn we er zeker weer!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Willem Westerik14-06-2019

Fantastisch, zal hier nog jaren komen

Een zeer goede camping met leuke plekken. En goed sanitair welke goed schoon gehouden word. Kom hier al jaren met veel plezier. Kom ook steeds weer mensen tegen die hier al jaren komen, super gezellig.

• 8Staat v/h sanitair
  • 4martje21-05-2019

redelijk

vriendelijke mensen maar je ziet wel dat sanitair verouderd is en niet altijd even schoon

• 3Staat v/h sanitair
  • 8els groenendal09-08-2018

Aardige mensen en ruime plaatsen.

Zeer vriendelijke camping eigenaressen heel goed ontvangen. Zeer ruime plaatsen. Sanitair keurig en schoon. En een prachtige omgeving waar je heerlijk kan fietsen en wandelen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Ariën Beersma06-09-2016

Mooie in natuur gelegen camping

Camping is gelegen in een bosrijke omgeving en bestaat uit 2 delen. Vast en toergedeelte. Ruime plaatsen met grasbodem. Water, afvoer en elektriciteit op de plaats. Veel schaduw door hoge bomen. Vriendelijke receptie. Broodjes service.Goed en voldoende sanitair. Verhuur van stacaravan en leuke Finse Kota’s. Sauna aanwezig Omgeving: Aalten-Bredervoort-Bocholt Dld-Winterswijk. Wandelen-Fietsen-Vissen-(Zwemmen in binnenbad nabij camping)

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar